20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #45 på: 07. Okt. 2006, 18:47 »
For å finansiere spillerkjøp??

Var vel det som var grunnen til at han ble sendt avgårde til Villa, men ble trukket tilbake siden vi ikke fikk Viduka.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 07. Okt. 2006, 18:53 »
Sitat fra: "Joakim"
Og hvorfor skulle Roeder ønske å bli kvitt Milner, som har fått spille mye i det siste, og som jeg håper får fortsette å spille mye?

Det må du nesten spør Roeder om.
Penger til og lønna kommende lån kanskje :lol:
Men grunnen til han bruker Milner kan vere for og auke verdien hans?
   Men håper uansett Roeder får seg ein kakk i haude og plutselig bestemmer seg for og beholde James!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 08. Okt. 2006, 12:21 »
Hvis han bruker Milner for å øke verdien hans er han helt på jordet. Så ille tror jeg ikke om Glenn..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 08. Okt. 2006, 15:41 »
Grunnen er selvsagt at Solano er skadet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 08. Okt. 2006, 15:49 »
Nettopp. Og at Milner skal spille på høyrevingen når Solano er skadet, er ingen selvfølge. Duff er en habil høyreving, og det er sterkt av Milner å danke han ut..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 08. Okt. 2006, 15:57 »
Sitat fra: "EivindI"
Nettopp. Og at Milner skal spille på høyrevingen når Solano er skadet, er ingen selvfølge. Duff er en habil høyreving, og det er sterkt av Milner å danke han ut..

Duff er en habil høyreving, men best å bruke han der han er best. Nemlig på venstre. Zogbia har dessverre ikke vært til å kjenne igjen de siste kampene, og er dermed et stykke unna startelleveren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 10. Okt. 2006, 09:28 »
O`Leary er litt usikker på om han vil prøve seg i januar. Han har ikke uventet klart å få fram en spiller selv.

Aston Villa boss Martin O'Neill admits he may shelve the idea of signing Newcastle winger James Milner due to the form of Gabby Agbonlahor.
He said: "Gabby played out there in a 4-4-2 at Chelsea and without a problem at all. So (with regards to Milner) I just don't know what will happen."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 10. Okt. 2006, 11:34 »
Det hadde vært greit. Vi må uansett ha en ny høyreving når Nobby kaster inn håndkle, så hvorfor ikke fostre opp Milner til denne oppgaven jeg er sikker på at han kan takle..?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 11. Okt. 2006, 00:35 »
Sitat fra: "Asbjørn"
O`Leary er litt usikker på om han vil prøve seg i januar. Han har ikke uventet klart å få fram en spiller selv.

O`Neill mener du?

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 15. Okt. 2006, 19:41 »
Milner forsvinner nok i januar.,Ikke engang på benken i dag. Solano har tydeligvis klippekort på høyrekanten. Og på benken må vi jo lage plass til fantastiske Sibierski og Rossi.

Milner - Luque = ferdig i Newcastle sålenge Roeder er sjef.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 15. Okt. 2006, 19:56 »
Roeder provoserer meg. Forbanna idiotisk å la Rossi sitte på benk fremfor Milner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 15. Okt. 2006, 20:24 »
Temmelig sikker på at Milner var småskadet i dag. Ellers hadde han ikke vært ute av laget. Han har vært vår beste spiller de siste kampene.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 16. Okt. 2006, 00:16 »
Sitat fra: "EivindI"
Temmelig sikker på at Milner var småskadet i dag. Ellers hadde han ikke vært ute av laget. Han har vært vår beste spiller de siste kampene.

Hva får deg til å tro det? Du har vel sett nok eksempler på at Milner blir skviset ut av laget så fort Solano er skadefri?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 16. Okt. 2006, 10:34 »
Ja, men ikke for en Solano som nettopp er tilbake fra skade. Hadde han vært på benken hadde jeg skjønt det..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 16. Okt. 2006, 16:20 »
Jeg kan heller ikke skjønne at Milner ble "skviset" ut av laget så snart Solano var tilbake fra skade. Småskader eller sykdom må ha satt Milner ut av spill. Noen annen grunn er det ikke til at han ikke skulle få spille.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon