20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #390 på: 03. Des. 2006, 21:36 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Så ligger vi på nedrykk igjen, dette etter 14 spilte kamper. Tragisk. 3 poeng mot Reading er et must.

Helt enig, Asbjørn. Det er svært viktig med en god seier mot Reading. Vinner vi først den kampen også kan det være inngangsportalen til en god flyt i poengjakten. Det vil være viktig for laget at de nå får vist hva de kan, til tross for alle skadene, og at Glenn Roeder får pusterom til å jobbe i.

Det høres nok veldig klisjéaktig ut, men jeg tror kanskje dette hittil kan være sesongens viktigste kamp. I hvert fall etter den herlige seieren mot Portsmouth. Får vi nå to seiere på rad, kan det ha en del å si for hvordan gutta spiller sammen fremover også. Selvtillit er utrolig viktig i fotballen.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 03. Des. 2006, 21:40 »
da blir det vel også 9 kamper uten tap, om jeg ikke husker klin gæli...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 03. Des. 2006, 21:40 »
*oppgitt.

Ka tid skal dere Roeder Lovers sjønne atdet er ikkje bare resultaene Roeder får kritikk for. :S
Er det noken som er medgangsupportere så må det i så fall vere det som bare ser på resultatene og ingenting anna.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #393 på: 03. Des. 2006, 21:43 »
Off ja. Det er jo Roeder sin feil at 13 spillere er skadet! Det var jo hans feil at Owen ble skadet i vm i tillegg.

Vet ikke hvem som hadde klart å styre Newcastle så mye bedre med den tynne stallen vi har. Vi har ikke det største trenerteamet heller.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 03. Des. 2006, 21:50 »
Sitat fra: "Åsmund"
Off ja. Det er jo Roeder sin feil at 13 spillere er skadet! Det var jo hans feil at Owen ble skadet i vm i tillegg.

Vet ikke hvem som hadde klart å styre Newcastle så mye bedre med den tynne stallen vi har. Vi har ikke det største trenerteamet heller.

Nei. Det er vel Souness?
Eller er det Fat Fred?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 03. Des. 2006, 22:01 »
Sitat fra: "Journalisten"
Vi har spillt endel cup kamper i år. Men husker jeg rett så var det vel ikke så mange cup-kamper i fjor da. Tallene lyver da ikke.
Syns mange her på forumet har vært litt for harde med godeste Roeder. Vi har faktisk mer skader i dag enn vi noen gang hadde under Souness og stallen er vel mye mindre og!

Så sant som det er sagt! Folk her inne er altfor harde med Roeder. Jeg har selv gått så langt som å kalle noen av dem medgangssupportere, for det irriterer meg kraftig at folk kritiserer i vilden sky med en gang det går dårlig med laget, uten å tenke på hva de ulike faktorene som forårsaker det er.

Vel grunnen til eg kristiser fyren er nettopp på grunn av det ulike faktorene som forårsaker det :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 04. Des. 2006, 00:28 »

Nå er det jo Roeder som har ansvar for at stallen vår IKKE skal være tynn da. I tillegg så kan jeg ikke huske at det var så mange som forsvarte Souness selvom vi også var svææært skadeplaget den gangen.

Men jeg er helt enig, det er gjør situasjonen meget uheldig for Roeder. Men det er Roeder sitt ansvar, uansett om vi kun hadde hatt 1 skadefri spiller i troppen. Sånn er det å være manger, spesiellt i Newcastle.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 04. Des. 2006, 01:27 »

Da kan ikkje du kjenne til mange managere..

(Slik fotballen har utviklaseg dei siste åra bler fleire og fleire kamper avgjort på det taktiske. Nytter ikkje og ha eit godt lag om ein ikkje har eit taktikk som fungerer.)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 04. Des. 2006, 08:07 »
Sitat fra: "kesse"

Nå er det jo Roeder som har ansvar for at stallen vår IKKE skal være tynn da. I tillegg så kan jeg ikke huske at det var så mange som forsvarte Souness selvom vi også var svææært skadeplaget den gangen.

Men jeg er helt enig, det er gjør situasjonen meget uheldig for Roeder. Men det er Roeder sitt ansvar, uansett om vi kun hadde hatt 1 skadefri spiller i troppen. Sånn er det å være manger, spesiellt i Newcastle.

Enig med deg her Kesse. Det skal også sies at det er kun de siste 14 dagene vi har hatt så mange skader. I førsten av sesongen hvor vi hadde en stort sett "skadefri" stall, at resultatene gikk til helvete.

Det hadde vært typisk at Roeder fikk rundt £15 millioner å bruke i januar, så får han sparken i mars.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 04. Des. 2006, 08:07 »
Sitat fra: "kesse"

Enig med deg her Kesse. Det skal også sies at det er kun de siste 14 dagene vi har hatt så mange skader. I førsten av sesongen hvor vi hadde en stort sett "skadefri" stall, at resultatene gikk til helvete.

Det hadde vært typisk at Roeder fikk rundt £15 millioner å bruke i januar, så får han sparken i mars.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 07. Des. 2006, 00:22 »
Dette er et engangstilfelle, Asbjørn. Og la oss sammenligne med Ferguson, Wenger, Mourinho og den gjengen der. Om de hadde hatt de samme problemene, ville ikke de sytt langt mer enn Roeder?

Roeder prøver på ingen måte å unnskylde den dårlige starten med skader, men han sier at det er en veldig kjip situasjon å være i. Vi har 10 a-lagsspillere tilgjengelig og det er eneste gang Roeder snakker om skader. Jeg er sikker på at dette er første og eneste gang på en stund at Roeder snakker om skader.

Det er fullt forståelig at han er oppgitt og smådeprimert over skadesituasjonen. Men nå har han blåst ut sin frustrasjon og det må vi tilgi ham.

Ferguson og Mourinho klager jo høylytt hver eneste gang en spiller i a-stallen er skadet. Hvis Rooney er skadet er jo helvete løs. Og hvis Solskjær i tillegg skulle være skadet, ja da er det ikke greit.

En gang får vi tilgi Roeder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Tar det ikke tungt
« Svar #402 på: 07. Des. 2006, 10:41 »
Jeg tar ikke "skadeunnskyldninger" så tungt så lenge det er noe i dem.
-Jeg klandrer ikke Roeder eller andre om de inne i mellom trekker et hjertens sukk over skader. -Bare de ikke bruker energien på å flagge problemet, i stedte for å gjøre det beste ut av situasjonen.
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
List opp kritikken....
« Svar #403 på: 07. Des. 2006, 11:30 »
Sitat fra: "Benson"
*oppgitt.

Ka tid skal dere Roeder Lovers sjønne atdet er ikkje bare resultaene Roeder får kritikk for. :S
Er det noken som er medgangsupportere så må det i så fall vere det som bare ser på resultatene og ingenting anna.

Det hadde vært greit å få listen med Roeder-kritikk. Mulig vi som støtter han har oversett noe....
Apropos medgangssupportere: Å ikke tåle at klubben møter en periode med motgang før man roper om "hoder på fat" - det må vel være å være medgangssupportere? Man greier tydeligvis ikke å støtte laget i motgang  8)
Livet er svart/hvitt!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 07. Des. 2006, 12:28 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Skader skulle man aldri klage på nei.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=woes-are-getting-to-boss%26method=full%26objectid=18216267%26siteid=50081-name_page.html

Syns du seriøst at det der er noe å henge seg opp i Asbjørn?

Jeg ville nå faktisk vært mer bekymret om vi hadde den skadesituasjonen uten at manageren var bekymret over det.