20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #315 på: 06. Nov. 2006, 19:51 »
Sitat fra: "kesse"
Ser ikke ut til at Roeder kommer til å gå av med det første. Tipper han får 5-6 kamper til på seg!! :?

Er ganske så sikker på at han må ga av med tap mot City, uansett resultat mot Watford imorgen. Skulle han  mot alle odds få fortsette etter et tap mot City venter Arsenal på Emirates i neste kamp. Da blir det nok et tap, og spikeren er satt.

Mot Souness klarte vi faktisk å vinne mot storlag som Chelsea (to ganger) og Arsenal. Under Roeder er vi ikke i nærheten av å spille jevnt med de en gang. Vi blir rundspilt som om vi skulle være et Championship lag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 06. Nov. 2006, 20:20 »
Sitat fra: "Joakim"
Roeder går av når Shepherd går av.
Så enkelt burde det være for de fleste.

Javel? Flott at du har "inside information" ang. hva som skjer. Gi meg en god grunn til at Fatty trekker seg med det første?

Alle her vet at Roeder vil forsvinne før Fatty. Desverre....!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 06. Nov. 2006, 20:23 »
FF har kje tenkt og gi seg trur eg. Så me må bare lære oss og leve med drittsekken ei stund til.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Agurksaft

• Gjest
« Svar #318 på: 06. Nov. 2006, 20:25 »
Einig med kesse, det er ganske latterlig å sei BASTA, så enkelt må det vere for alle, når det attpå til er usannsynleg.
Shepard kan vel berre få "sparken av seg sjølv?" medan Roeder får den fort som f... Shepard har vel såtte i fleire tiår, medan managerar kjem og går svært ofte i Newcastle.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 06. Nov. 2006, 22:03 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Joakim"
Roeder går av når Shepherd går av.
Så enkelt burde det være for de fleste.

Javel? Flott at du har "inside information" ang. hva som skjer. Gi meg en god grunn til at Fatty trekker seg med det første?

Alle her vet at Roeder vil forsvinne før Fatty. Desverre....!

Roeder kommer garantert til å forsvinne før FF, om ikke det kommer et kanonbud fra Belgravia i løpet av den neste måneden. Noe jeg ikke har tro på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 06. Nov. 2006, 23:13 »
Et kanonbud fra Belgravia, ja... Det hadde gjort seg nå..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 07. Nov. 2006, 01:32 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Hva syntes dere forreste om denne uttalelsen til Roeder og sheperd?

http://www.soccer365.com/EUROPEAN_NEWS/Premiership/page_99_130558.shtml

Akkurat det samme som alle managere og styreformenn sier når en klubb er i krise. De prøver å låne seg litt tid. Alle skjønner at Roeder synger på siste vers når man ser på kampprogrammet. Selv Roeder forstår det, og det eneste han nå går å venter på nå er en fet fallskjerm.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 07. Nov. 2006, 01:52 »
Her gikk vi glipp av en ny manager gitt :(

http://img112.imageshack.us/img112/816/saddammj9.gif

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 07. Nov. 2006, 02:38 »
bra d da p

endea SADDAM  hadde styr newcastle 10 gager bedre enn roeder P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 07. Nov. 2006, 08:02 »
Haha, sinnsykt bra flash :P
Synes det er rart Souness fikk mer pes enn Roeder. Glenn har jo prestert langt dårligere, og han har også kommet med idiotiske utsagn. Sjekker jevnlig innom offisielle hjemmesider for å se om han er blitt sparket. Venter i spenning. Det MÅ skje!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 08. Nov. 2006, 23:26 »
Roder blir garantert sparket før jul. Alt annet ville vært galskap. Det ville for så vidt vært galskap å latt tullebukken kjøre The Pride Of The North East enda lenger ned i grusen, og snart må vel selv FF skjønne at han har begått en ganske stor skivebom når det gjelder managervalg. Om ikke neste manager er kjent, merittert og bolstret med taktiske fibre i kroppen, ja da må det være over og ut for FF, og Belgravia Group kan etter alt å dømme sprade inn i førersete og gjøre NUFC til det de en gang var. Her er ett par mulige alternativer som kan skje/vil skje.

1) Roeder får fyken etter City tap, FF fortsetter
2) Roeder slipper med skrekken etter City tap, FF avventer situasjonen
3) Roeder og FF må ta sin hatt å gå etter ytterligere 5 tap på i Premier League
4) Belgravia Group kommer inn i kullisene før jul og får gang på sakene, Roeder fortsetter.
5) Samme som 4, men ny manager bringes til SJP.
6) Roeder og FF fortsetter ut sesongen
7) Roeder sitter ut sesongen
8 ) FF og en annen manager er å se i NUFC ved slutten av sesongen
9) Et mirakel skjer. FF og Roeder forlater SJP til fordel for BelGroup og en manager av rang etter ett solid City tap. Newcastle legger seg inn på stø kurs igjen og karrer seg til en 6 plass ved sesongslutt.
10) Newcastle rykker ned, ved Roeder og FF
11) Shearer tar over skuta etter ett par kamper til.

Feel free to choose.

Jeg er veldig usikker.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #326 på: 09. Nov. 2006, 12:37 »
Nå vil jeg banne litt i kirka!
Ja takk til oppkjøp, ja takk til at FF får skvisa rævva si ut fra St. J, ja takk til suksess! Litt Ruski, men hvor faen ender vi i england uten masse cash, slik dagens fotball er?

N§wcastlovitsj  :wink:
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #327 på: 09. Nov. 2006, 12:49 »
Jeg stemmer på Nr. 9 fredrik
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 09. Nov. 2006, 14:05 »
Vi går for nr. 9,ja...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #329 på: 10. Nov. 2006, 17:27 »
taper vi mot city så er mitt ønske at Roeder trekker seg. En trener lever av resultater og er avhengig av gode resultater. greit nok at vi ikke har hatt marginene på vår side, men det er resultatet som teller og vi lekker som en sil bakover. Synes synd på Roeder som ikke fikk noen av de forsvarspillerne han prøvde seg på og begrensede midler. Dette er FF sin feil. Så derfor mener nok mange at Roeder bør få en fair sjanse på lik linje som de foregående managerne i newcastle. Dette er jeg sterkt imot. Vi spiller rett og slett ikke god fotball fremover heller og de taktiske disposisjoner virker helt bak mål. Så lenge Roeder ikke presterer så må han erstattes før det er for sent! Det nytter ikke å satse på kontinutet når laget og manager presterer rævva! FF bør og ta hatten sin og gå. Hvem som helst burde ha fattet at Roeder ikke var mannen dette laget trengte! Men vi tok en råsjans med Keegan engang i tiden og gjorde det samme med Roeder. Men det funker ikke heeeelt på samme måten. Noe må gjøres!
Andreas Martins