20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133577 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #300 på: 05. Nov. 2006, 19:12 »
Selvsagt hjelper det å sparke Roeder. Regner med at de fleste husker at Fat Fred også var styreformann under Gullit og Robson. Tviler på at Robson er den eneste manageren som klarer å få Newcastle skuta på rett vei, selv med tjukken som styreformann.

Selv Souness er et geni, sammenlignet med Roeder. Allerede i sommer begynte mange av oss å stille spørsmålstegn ved Roeder. Makan til lammelse og vingling på transermarkedet har jeg aldri sett av en Newcastle manager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

SuperNew

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #301 på: 05. Nov. 2006, 19:25 »
Nufc.com har plukket opp et rykte fra en tysk avis om at vi skal ha tilbudt Christoph Daum jobb i klubben, muligens som en director of football...

Det spekuleres også om hvem han har fått tilbudet fra, om det kan være fra eventuelle nye eiere.
Hva synes folk om dette hvis det skulle vise seg å stemme?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 05. Nov. 2006, 19:30 »
Sitat fra: "SuperNew"
Nufc.com har plukket opp et rykte fra en tysk avis om at vi skal ha tilbudt Christoph Daum jobb i klubben, muligens som en director of football...

Det spekuleres også om hvem han har fått tilbudet fra, om det kan være fra eventuelle nye eiere.
Hva synes folk om dette hvis det skulle vise seg å stemme?

Er det ikke Daum som er dømt for bruk av kokain? Uansett det kan ikke bli verre enn det er pr dags dato.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #303 på: 05. Nov. 2006, 20:00 »
Det stemmer det Asbjørn. Men alt i alt ein fantastisk trener da!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #305 på: 05. Nov. 2006, 20:14 »
Har hørt rykter om en Cristian Gross også. Husker desverre ikke hvor jeg leste det henne men jeg håper ikke det er noe i det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 05. Nov. 2006, 20:15 »
Sitat fra: "Håvard"
Har hørt rykter om en Cristian Gross også. Husker desverre ikke hvor jeg leste det henne men jeg håper ikke det er noe i det.

Selvsagt bare tull. Var en her inne som nevnte det uten link.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #307 på: 05. Nov. 2006, 20:26 »
Håper det bare er tull hvertfall.

Oversettelse av den tyske artikkelen til Asbjørn: (www.freetranslation.com)

Cologne – the name galvanizes the fans and loads for dreaming on.  For where Christoph Daum is, is also success.  Schalkes club boss Clemens Tönnies has the 53-year-old in the internal circle as wish candidates auserkoren, a long time no more secret.  But:  The train probably departed.  Daum heuert abroad on.  

It would give two "entirely concrete offers out of foreign countries.  Not out of the national league", let align Daum on Thursday.  After EXPRESS-information, an offer comes out of England.  

Newcastle united already negotiated with the Ex cologne resident, that returned beginning of the week of its South America-visit into the cathedral city.  In the table seventeenth of the English premiere Laegue, that only two meters of a descent place ranks, coach Glenn Roeder in the firing line of the criticism stands.  Its relief already is concluded.  

England more formerly national trainer Sven Göran Eriksson already is eliminated than an applicant for the freed-up trainer chair.  Daum stands very above on the wish list of the "Magpies".  It would be lead could the man, that that with superstars (Michael Owen, Emre) vollgespickten Kader again towards the top, is named it in England.  

Daum makes also NO Hehl at all from that that the island would be for it a place of the fußballerischen bliss.  With arsenal-trainer Arsene Wenger, that it visited recently, a narrow friendship connects it. "yes, England would become me very interest", had said Daum in an EXPRESS-interview.  A return to Germany is therewith as good as of the table.  

Still, the master trainer laments, would meet it many club functionaries with large scepticism.  And as long as it would bump into the resistance of Bavaria of Munich manager Uli Hoeneß, let a comeback in the national league be hopeless.

Jeg har ikke hørt så mye om ham, annet enn de kokain-greiene.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #308 på: 05. Nov. 2006, 20:28 »
Sitat
Of THOMAS'S GAS MAN Cologne - the name electrifies the fans and loads for dreaming in. Because where Christoph Daum is, is also success. Schalkes club boss Clemens sound-sneeze has the 53-Jaehrigen in the internal circle as a desire candidate auserkoren, long no more secret. But: The course probably drove off. Daum hires abroad on. There would be two "completely concrete offers from the foreign country. Not from the federal league ", Daum let align on Thursday. To express information an offer comes from England. Newcastle United has with the ex Cologner, the at the beginning of the week of its South America suedamerika-Visite into the cathedral city returned, already negotiated. With table seventeenth of the English premiere Laegue, which ranks only two counters of a descent place, coach Glenn Roeder stands in the line of fire of the criticism. Its separation is already decided. England of former national coaches Sven Goeran Eriksson already separated as an applicant for the freed coach chair. Daum stands completely above on the desire note of the "Magpies". He is the man, who can lead with superstar (Michael Owen, Emre) vollgespickten cadre again upward, is called it in England. Daum makes also no make no secret from the fact that the island for it is a place of the fussballerischen luck blessedness. With arsenal coach Arsene Wenger, which he visited recently, connects it a close friendship. ", England had said me much to interest", Daum in an express interview. A return to Germany is as good thereby as from the table. Still, the master coach deplores, him many club functionaries with large skepticism would meet. And it would so long encounter a comeback the resistance of Bavaria Munich manager Uli Hoeness, is chanceless in the federal league

Eg oversette tysk teksten via babelfish. Blir litt rart formulerte setningar, men ein skal forstå samanhengen.
for a logical solution!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #309 på: 05. Nov. 2006, 20:30 »
Hehe Håvard. Var litt bedre din oversetting!  8)
for a logical solution!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #310 på: 05. Nov. 2006, 20:34 »
Enda et bevis på at Roeder er udugelig som manager, fant denne i signaturen til en på nufc.com sittt forum:

Seiere i prosent. Som permanente managere.

1. Keegan 54.5%
2. Robson 44.1%
3. Dalglish 33.9%
4. Souness 28.6%
5. Gullit 27.5%
6. Roeder 18.2%

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #311 på: 05. Nov. 2006, 21:20 »
Heh! Så akkurat den samme oversikten, og gikk inn her for å poste den.
Toon, Toon,
Black and white army

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 05. Nov. 2006, 23:00 »
1. Keegan 54.5%
2. Robson 44.1%
3. Dalglish 33.9%
4. Souness 28.6%
5. Gullit 27.5%
6. Roeder 18.2%

Temmelig fantastisk av Keegan  :lol:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 06. Nov. 2006, 18:45 »
Ser ikke ut til at Roeder kommer til å gå av med det første. Tipper han får 5-6 kamper til på seg!! :?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 06. Nov. 2006, 19:19 »
Roeder går av når Shepherd går av.
Så enkelt burde det være for de fleste.

Freddy Shepherd er den som skal ut døra først. Nå forstår jeg selvfølgelig at han ikke gjør det så lenge ingen har meldt at de vil ta over roret. Men Roeder skal ikke få svi for at Shepherd ikke aner hva han holder på med.
Det er Shepherd som har satt oss i denne situasjonen, ved å ansette Roeder som manager. Hvis Shepherd mente at Roeder ikke var god nok til å være manager i denne klubben, hvorfor i all verden fikk han da tilbudet?

Vi er dessverre bare nødt til å fortsette å håpe på at laget skal snu den negative trenden, og vi kan bare håpe at laget finner det for godt å starte det mot Watford i morgen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon