20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #270 på: 04. Nov. 2006, 20:58 »
Sitat fra: "KingKev"
Nåh, er vi som vil ha fjernet Roeder fortsatt medgangssupportere i følge enkelte her inne? Da er det isåfall over 50.000 Geordies som er medgangssupportere. Etter 80 minutter runget "WE WANT GLENN ROEDER OUT!" utover hele St. James' Park!

De som har sagt det om oss bør ikke prøve seg å si at Roeder bør gå engang. Siden de er så stolte og flotte supportere så bør de faenima stå for det!!

Roeder out!!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #271 på: 04. Nov. 2006, 21:06 »
Hvem har kalt noen for medgangsupportere?

Jeg kalte dere for superpessimistiske fans. Men når det gjelder Newcastle United får pessimistene som oftest rett, dessverre.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 04. Nov. 2006, 21:13 »
Vet ikke om du har det. Men andre har det uten at jeg vil nevne navn (nick). ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 04. Nov. 2006, 21:16 »
Medgangssupporte hadde ikke vært inne på disse sidene lenger. Hva folk mener på disse sidene, er likegyldig.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 04. Nov. 2006, 21:19 »
Sitat fra: "EivindI"
Medgangssupporte hadde ikke vært inne på disse sidene lenger. Hva folk mener på disse sidene, er likegyldig.

Enig i dette!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 04. Nov. 2006, 21:32 »

Fant du fram?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 04. Nov. 2006, 21:36 »
Jeg tipper Roeder kommer til å si opp selv innen mandags kveld. Har sansen for ham som person, så jeg synes det er synd at han ikke har lykkes. Håper han får tilbake sin gamle jobb når han har fått sparken eller sier opp.

Men hvem blir manager etter ham? Selv håper jeg ikke på Curbishley, det vi trenger er en som er blant ''top of the tops''. Som Svennis, Hitzfeld, Klinsmann Lippi, Scolari, Parreira (tviler sterkt på de fire sistnevnte men det hadde vært bra).

Det kunne og vært artig med Trond Sollied. En annen som kunne vært aktuell dersom vi ikke hadde fått de mestvinnende og de mest berømte managerene er Roy Hodgson  :!: Det er sikkert mange uenige i, men han har jo gjort det bra med så og si alle lagene han har vært manager for.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 04. Nov. 2006, 21:36 »
Jepp. Var masse folk der da jeg kom (liverpool folk). Men jeg ble sittende alene igjen sammen med dama da Newcastle kampen kom på. Men et helt greit sted...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 04. Nov. 2006, 21:48 »
Jepp. Var masse folk der da jeg kom (liverpool folk). Men jeg ble sittende alene igjen sammen med dama da Newcastle kampen kom på. Men et helt greit sted...

Hehehehe, det er slik jeg har det som regel om vi har planer om å gå ut å se kamp :-) Om du så en Newcaste drakt er det min gamle Asprilla drakt som jeg ga bort :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 04. Nov. 2006, 22:24 »
Jeg hadde også faktisk min første "protest" mot styret i dag, jeg også. Jeg gikk etter 86 minutter, noe som ALDRI har skjedd før.  :lol:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 04. Nov. 2006, 22:56 »
Har på følelsen av at Roeder kommer til å sitte en stund til. Desverre... Men det er jeg vet er at Fatty kommer til å sitte enda lenger!  :cry:

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #281 på: 04. Nov. 2006, 23:27 »
Jeg syns Roeder bør bli sittende. Vil bare bli enda mer tull og vas om vi får en ny manager midt i sesongen.

Freddy derimot.. pff .. han kan stikke til helvette ;)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 05. Nov. 2006, 01:18 »
Sitat fra: "kesse"
Har på følelsen av at Roeder kommer til å sitte en stund til. Desverre... Men det er jeg vet er at Fatty kommer til å sitte enda lenger!  :cry:

den følelsen tipper jeg har fosvunnet.
jeg tror at sheperd kommer til å sparke roeder og ansette en ny manager for å blidgjøre fansen, slik at han selv kan få pusterom. Hvis han sparker roeder tror jeg presset på ham vil bli lettet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 05. Nov. 2006, 08:59 »
Glenn Roeder føler ikke noe press. Noe han umulig kan mene. Isåfall er det noe alvorlig galt med fyren.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~923262,00.html

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #284 på: 05. Nov. 2006, 09:20 »
"I don't feel under pressure at all," he declared.

"I've been around too long. I don't feel under pressure and I'm not fearful for my job.

Tror vi kan konkludere med at det er noe alvorlig galt med fyren. Da vi ansatte Souness var jeg sterkt imot ansettelsen. Det ble gradvis veldig tydelig at jeg hadde helt rett med han. Jeg følte meg også berettiget til å kritisere ansettelsen av Souness hele tiden. Slik har det ikke vært med Roeder. Da vi ansatte han, var jeg usikker. Men jeg var ikke lei meg da det ble kjent at han skulle styre skuta på fast basis. Jeg innser nå at dette var en gal avgjørelse. Roeder gjorde det selvfølgelig bra da han hadde Alan Shearer "under seg" til å ta alle de viktige valgene. Uten Kongen har det gått rett nedover.

Dere har helt rett i at problemene har eskalert gradvis for laget. Helt tydelig mangel på styring. Og kampen mot Palermo var nok et unntak. Kampen i går var ikke det! Vi har sett det komme.

Får ikke Roeder sparken snart, vil skaden bli vanskeligere for nestemann å løse. Roeder er sikkert en hyggelig fyr, og jeg vil han ikke noe vondt. Men med han ved roret skader han Newcastle United. Det kan vi ikke tillate.

Men tilbake til topic. Hvem skal overta? Jeg gleder meg fortsatt til den dagen da Alan Shearer styrer skuta. Ansetter vi han nå, vil vi få seriegull hvert år fram til den dagen han gir seg. Han kan vel holde på i 40 år. 40 år med gull i Premier League kunne vært fint.
Toon, Toon,
Black and white army