20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133300 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #225 på: 23. Okt. 2006, 16:40 »
Ganske komisk lesning de innleggene dine. De er blir bare mer og mer tydelig at du lever i din egen verden der dine ord er lov. Det ikke har lest og hørt er usant og motsatt.
Du klarer ikke engang å innrømme at du har tatt feil og begynner å krangle om en overgangssum var 1,5 eller 1,7. Ser du ikke hvor dumt det hele blir.

Men men. Skal ikke henge meg opp i det lenger og lese innleggene dine med et smil og tenke: Det er jo bare Asbjørn.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #226 på: 23. Okt. 2006, 17:11 »
Enig med deg her, Åsmund!
Howay the lads!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 23. Okt. 2006, 17:17 »
Sitat fra: "Åsmund"
Ganske komisk lesning de innleggene dine. De er blir bare mer og mer tydelig at du lever i din egen verden der dine ord er lov. Det ikke har lest og hørt er usant og motsatt.
Du klarer ikke engang å innrømme at du har tatt feil og begynner å krangle om en overgangssum var 1,5 eller 1,7. Ser du ikke hvor dumt det hele blir.

Men men. Skal ikke henge meg opp i det lenger og lese innleggene dine med et smil og tenke: Det er jo bare Asbjørn.

Så de 24 millionene du tar feil når det angår salget av JJ bryr du deg ikke om. Snakk om å finne på ting. Du har til dags dato ikke klart å hoste opp en eneste link når jeg spør om bevis. Du finner på det meste selv, og det kan bli ganske så komisk til tider.

£9 millioner for JJ :-)

At du bommer med titalls av millioner og påstår at jeg tar feil med at vi har solgt mindre enn £23 millioner er ganske så latterlig. Jeg spør IGJEN. Hvor får du disse £23 millionene fra?????? At andre skriver "et år" og forlenger året med et par måneder er selvsagt hårreisende, mens at du jukser med overgangsummene er selvsagt helt greit siden det går slik som du ønsker det hehehehe.

http://home.skysports.com/column.aspx?hlid=361526&lid=jury&title=Opta+Jury:+Jermaine+Jenas&channel=
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #228 på: 23. Okt. 2006, 18:40 »
Lar denne diskusjonen ligge siden du ikke klarer å holde deg seriøs i jakten på å ikke innrømme feil absolutt ha rett. Ser Skysports som melder 7 millioner pund for Jenas, melder 5 millioner pund for Bellamy. Hvem har rett her da? Du som har snakket med Bellamy eller de som trossalt har fått rett overgangssum på Jenas?
Selvfølgelig var det ironisk at jeg plusset på 0,2 millioner pund for å tulle litt med deg. Men disse pengene betyr vel ikke så mye. Om man justerer for dette får man at summen i mitt tidligere innlegg blir: 18,9-2,2+5=21,7 millioner pund pluss prisen for Robert.
Er det forsatt ett like tragisk estimat?

Bare for å sammenligne litt avvik så blir dette estimatet et avvik på nesten 6%.
750 millioner på et år mot reellt 200 millioner gir et avvik på svimlende 275%!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 23. Okt. 2006, 19:26 »
Lar denne diskusjonen ligge siden du ikke klarer å holde deg seriøs i jakten på å ikke innrømme feil absolutt ha rett. Ser Skysports som melder 7 millioner pund for Jenas, melder 5 millioner pund for Bellamy. Hvem har rett her da? Du som har snakket med Bellamy eller de som trossalt har fått rett overgangssum på Jenas?
Selvfølgelig var det ironisk at jeg plusset på 0,2 millioner pund for å tulle litt med deg. Men disse pengene betyr vel ikke så mye. Om man justerer for dette får man at summen i mitt tidligere innlegg blir: 18,9-2,2+5=21,7 millioner pund pluss prisen for Robert.
Er det forsatt ett like tragisk estimat?

Bare for å sammenligne litt avvik så blir dette estimatet et avvik på nesten 6%.
750 millioner på et år mot reellt 200 millioner gir et avvik på svimlende 275%!!!

Du plusset på 0,2 millioner for å tulle med meg :-) Det samme har nok nufc.com gjort. Liten tvil om at det er der du har hentet dine fantasitall fra. At klubbene gikk offentlig ut å sa at overgangsummen var £7 millioner spiller selvsagt ingen rolle. Er jo tross alt din venn Fat Fred vi snakker om her.

Jeg har ikke snakket med Bellamy, og har overhodet heller ikke tenkt til å snakke med neket. Men det forhindrer meg ikke å lese hva han sa etter kampen mot Newcastle i høst.

"It was a ridiculously cheap fee I went to Blackburn Rovers for, it's not nice for me to be remembered for that. What was it, about £3.75m? That hurts. I know that but that is the game we play."

Du snakker om avvik lille venn. Jeg har hele tiden skrevet "et år". Det er liten tvil om at du ikke vet hva disse anførselstegnene betyr. Hvor du finner disse 200 millionene du nevner i innlegget ovenfor er det nok bare du som vet.

Ellers kan jeg legge til at Robert gikk gratis. Sesongen før hvor han var på  lån i Pompey fikk vi £500.000 for den sesongen han var der.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #230 på: 23. Okt. 2006, 20:04 »
Syns egentlig det er litt merkelig at du som er med og driver denne siden oppfører deg så useriøst på forumet. Du viser liten respekt for andres meninger og gjør alt for å sverte deres informasjon for å bygge opp om din egen.
Du mener at Skysports har rett anngående overgangssummen for Jenas, mens du stoler blindt på et spørsmål fra Bellers der han tydelig ordlegger seg på en slik måte at han virker usikker på hva overgangssummen virkelig var. Og sier dermed at Skysports tar feil der.

Du kunne jo i det minste tatt deg tid til å gått litt bakover i trådene for å legge på noen annførselstegn på innlegget der du kommer med påstanden din. For det du kommer med der er faktisk en blank løgn igjen.

Dette blir bare mer og mer patetisk Asbjørn. Direkte komisk rett og slett. Det er merkelig at andre ikke har fått med seg at Robert gikk gratis. Er det noen som står i denne Handbook of the Toon by Asbjørn dette kanskje?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #231 på: 23. Okt. 2006, 20:10 »
200 millioner er grovt regnet prisen for Martins og Duff. De er vel de eneste spillerne vi har betalt for det siste året. Med eller uten anførselstegn.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 23. Okt. 2006, 20:14 »
200 millioner er grovt regnet prisen for Martins og Duff. De er vel de eneste spillerne vi har betalt for det siste året. Med eller uten anførselstegn.

Vi har nok betalt litt for Sibierski også. Ellers var 200 millioner for Duff og Martins ekstremt grovt regnet. £15 millioner er ganske så langt i fra 200 millioner selv med anførselstegn.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 23. Okt. 2006, 20:24 »
Syns egentlig det er litt merkelig at du som er med og driver denne siden oppfører deg så useriøst på forumet. Du viser liten respekt for andres meninger og gjør alt for å sverte deres informasjon for å bygge opp om din egen.
Du mener at Skysports har rett anngående overgangssummen for Jenas, mens du stoler blindt på et spørsmål fra Bellers der han tydelig ordlegger seg på en slik måte at han virker usikker på hva overgangssummen virkelig var. Og sier dermed at Skysports tar feil der.

Du kunne jo i det minste tatt deg tid til å gått litt bakover i trådene for å legge på noen annførselstegn på innlegget der du kommer med påstanden din. For det du kommer med der er faktisk en blank løgn igjen.

Dette blir bare mer og mer patetisk Asbjørn. Direkte komisk rett og slett. Det er merkelig at andre ikke har fått med seg at Robert gikk gratis. Er det noen som står i denne Handbook of the Toon by Asbjørn dette kanskje?

Jeg kan liste opp flust av sider som skriver at £7 millioner er den riktige summen. Grunnen er pga børsen. Her kan du også lese det på TheFa.com

http://www.thefa.com/England/SeniorTeam/Players/Postings/2004/03/Jermaine+Jenas+Newcastle+United.htm

http://news.independent.co.uk/people/profiles/article325096.ece

http://www.englandfootballonline.com/TeamBlack/NewsBlack2005.html

Ja jeg oppfører meg useriøst for at jeg røper deg i løgn på løgn. Hvorfor ikke i det minste å prøve å komme med noen bevis istedet for å prøve og ro deg unna hver bidige gang. Det du stort sett kommer med er ordene latterlig, patetisk og Fat Fred.

Mulig at sannheten er komisk for deg Åsmund. Isåfall kan du tro at summen er £9 millioner for min del. Jeg bryr meg ikke.

Ellers vet sikkert ikke Bellamy hva overgangsummen var :-)

Asbjørn som trodde Åsmund hadde lagt diskusjonen død for lengst.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #234 på: 23. Okt. 2006, 20:34 »
Har du enda ikke fått det med deg at jeg har tatt det til etteretning at overgangssummen var 7 millioner pund. Nå må du våkne opp og lese se hva jeg skriver.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 23. Okt. 2006, 20:47 »

Er det ingen andre som har fått med seg at Robert gikk gratis? Her har du noen linker til Handbook of the Toon by Asbjørn. Tror det er best for deg at du legger diskusjonen død nå Åsmund.

http://thescotsman.scotsman.com/sport.cfm?id=16972006

http://soccernet.espn.go.com/columns/story?id=357161&root=england&cc=5739

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=373198&in_page_id=1779&ct=5

http://www.findarticles.com/p/articles/mi_qn4158/is_20060112/ai_n16011842

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/gossip_and_transfers/4573712.stm

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #236 på: 23. Okt. 2006, 22:11 »
Ser en del sider melder at prisen for Jenas kunne stige til £9m. Wikipedia som er en kilde jeg genrelt er skeptisk til hevder det ville skje om spurs kvalifiserte seg til Europa. Noe som de gjorde.

And now it has emerged that Newcastle - who have agreed to sell Jermaine Jenas to Tottenham in a deal potentially worth £9m - are frantically trying to solve their right-midfield problem by re-signing Solano.
http://archive.thisisthenortheast.co.uk/2005/8/31/204978.html

Her hevder tydelig en lokal kilde i nordøst england at prisen potensielt er £9m pund.
Synd at Nufc.co.uk ikke har noen oversikt over hva de får for spillerne sine, slik at man slipper å lete rundt på mer eller mindre seriøse sider.

Har da lest det mange plasser at Robert gikk gratis, men er det til å stole på? Har da lest at duff ble kjøpt for £10m pund og da. Når de mest oppdaterte newcastle sidene ikke oppgir noen salgssum så tviler jeg på at disse sidene du lister opp har så mye bedre oversikt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 24. Okt. 2006, 09:14 »

Har da lest det mange plasser at Robert gikk gratis, men er det til å stole på? Har da lest at duff ble kjøpt for £10m pund og da. Når de mest oppdaterte newcastle sidene ikke oppgir noen salgssum så tviler jeg på at disse sidene du lister opp har så mye bedre oversikt.

Det kan du trygt stole på. Grunnen er at Robert sto uten kontrakt og kunne forlate Newcastle gratis. Det siste året han hadde igjen av kontrakten med Newcastle var han på lån til Pompey. For det året fikk Newcastle £500.000. Pompey kunne sikre seg Robert for to nye år om han beviste at han var god nok. Noe han ikke gjorde og Pompey valgte å ikke ha med franskmannen videre. Allerede i janauar valgte de å kvitte seg med kantspilleren da Benfica tok over avtalen fram til sommeren.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil