20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Titus Bramble
« Svar #255 på: 09. Mars 2007, 14:26 »
Han har spilt bra i mange uker nå. Men det har vi sett skje flere ganger før. Er bare et tidspørsmål før "kakemonsteret" roter det til igjen.
Enig, 3 feilfrie uker med bra spill, retter ikke opp 4,5 år med tabber! Det skal litt mer til før jeg "bærer han frem på gullstol"!

Når det gjelder å ha han som backup spiller, har jeg like mye tillit til en av "ung-gutta" (Huntington og Edgar).

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han plutselig nå har skjerpet seg så betraktelig. Er det fordi kontrakten hans går ut, og han vil ha en ny en hos NUFC? Vil han etter å ha signert en evt kontrakt falle tilbake til gamle synder? Er dette "storspillet" bare midlertidig? Jeg tror det, og det skal mye til før jeg stoler på Bramble igjen!

Men ingenting hadde vært bedre enn om han nå har skjerpet seg, lært av sine feil, signerer ny kontrakt og fortsetter storspillet for NUFC i flere år fremover.

Men en Bramble som faller tilbake til gamle synder så snart han har fått ny kontrakt, vil jeg IKKE ha i klubben!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 09. Mars 2007, 15:32 »
Han har spilt bra i mange uker nå. Men det har vi sett skje flere ganger før. Er bare et tidspørsmål før "kakemonsteret" roter det til igjen.
Enig, 3 feilfrie uker med bra spill, retter ikke opp 4,5 år med tabber! Det skal litt mer til før jeg "bærer han frem på gullstol"!

Når det gjelder å ha han som backup spiller, har jeg like mye tillit til en av "ung-gutta" (Huntington og Edgar).

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han plutselig nå har skjerpet seg så betraktelig. Er det fordi kontrakten hans går ut, og han vil ha en ny en hos NUFC? Vil han etter å ha signert en evt kontrakt falle tilbake til gamle synder? Er dette "storspillet" bare midlertidig? Jeg tror det, og det skal mye til før jeg stoler på Bramble igjen!

Men ingenting hadde vært bedre enn om han nå har skjerpet seg, lært av sine feil, signerer ny kontrakt og fortsetter storspillet for NUFC i flere år fremover.

Men en Bramble som faller tilbake til gamle synder så snart han har fått ny kontrakt, vil jeg IKKE ha i klubben!
Hvis du noen gang kommer til det punktet at du må til å bære ham på en gullstol håper jeg for din del at du er en sterk mann Frode ;)

Men fra spøk til alvor, veldig enig i det nest siste avsnittet i posten din Frode. Kan Bramble bli stabil på det nivået han har prestert nylig nå er han uten tvil verdt en plass i stallen vår. Men i likhet med deg har jeg opplevd litt for mye med den godeste Titus til at jeg tør å stole på ham. Håper dog han beviser at han er i ferd med å bli til å stole på. Da kan han bli en klassespiller. Og fortsetter han på samme måte ut sessongen som han har spilt i det siste så bør han få en ny kontrakt. Mer spørs hvor LANG kontrakt han eventuelt bør få.

Hva de to ungguttene du nevner gjelder så har ikke de bevist noe som helst mer enn Titus foreløpig. Huntington har hatt noen gode kamper, men like mye har han hatt noen mindre gode kamper. Edgar har foreløpig vært bedre, men det blir helt feil å dømme ham ut ifra det lille vi har sett av ham ennå.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 09. Mars 2007, 15:35 »
Titus Bramble er en uslepen diamant. SLIP HAN!!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 09. Mars 2007, 15:37 »
Spørsmålet er om det finnes gode nok diamantslipere på Tyneside...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 09. Mars 2007, 16:33 »
Tror nok sjangsene for og slipe Baumsong er adskilig bedre enn og slipe Bramble. Men noken får bedre tid enn andre her i verden
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #260 på: 09. Mars 2007, 19:16 »
Tror nok sjangsene for og slipe Baumsong er adskilig bedre enn og slipe Bramble. Men noken får bedre tid enn andre her i verden
Skal du prøve å slipe Bramble må du holde på i det uendelige :P
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 09. Mars 2007, 20:09 »
Spørsmålet er om det finnes gode nok diamantslipere på Tyneside...
Bjørn Hansen er dessverre pensjonist, så svare på det er vel ganske enkelt NEI.

Og det er synd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 09. Mars 2007, 23:55 »
Jeg har fortsatt ikke mistet troa på Bramble, da han er en av de med de aller beste fysiske forutsetningene. Bare å le av meg, men jeg tror fortsatt Bramble kan bli en decent stopper.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 12. Mars 2007, 10:52 »
Titus tror AZ skal få svi hvis de går ut for offensivt:

Titus Bramble is steeling himself for an offensive onslaught against UEFA Cup rivals AZ Alkmaar next week.

But the Newcastle defender believes the Dutch will pay for their attacking adventure as they look to turn the tie around after United's 4-2 first leg victory.

Bramble has been in tremendous form at the heart of the United back line in recent weeks and produced a superb saving tackle to deny Alkmaar a vital third goal at St James's Park last week.

But the big centre-back knows the real challenge for Newcastle's defence will come in Alkmaar when an attack-minded side throw everything at them in a bid to save their Uefa Cup challenge.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #264 på: 12. Mars 2007, 11:54 »
Jeg har fortsatt ikke mistet troa på Bramble, da han er en av de med de aller beste fysiske forutsetningene. Bare å le av meg, men jeg tror fortsatt Bramble kan bli en decent stopper.

Jeg er i samme båt som deg EivindI. Jeg har stor tro på Bramble, og tåler om noen ler av det. Jeg innrømme at hans tabber har gitt meg kvaler. Men så lenge tabbene ikke har hatt noe med talentet eller potensialet å gjøre, men at årsaken har sittet i hodet. Så går det an å gjøre noe med. Etter skadeavbrekket synes jeg Bramble har fremstått med en helt annen autoritet, og han virker mye tryggere enn tidligere. Jeg mistenker at crewet på SJP har sørget for terapi for Bramble under skadeavbrekket. Sjelden har jeg sett noen komme så styrket ut av et spilleopphold.
De aller fleste spillere har en tabbe i blant. Så om Bramble skulle varte opp med en miss i fremtiden betyr jo ikke det nødvendigvis at han er "back in old monkey business". -Men skulle det bli hyppig; ja da må jeg revurdere min tro. Men foreløpig er min overbevisning at Bramble er på vei til å bli en bauta i PL.

Livet er svart/hvitt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 16. Mars 2007, 13:02 »
Etter 4,5 år med tabber i "hytt og pine", er det fremdeles noen som har stor tro på denne elendige gjøken i forsvaret vårt. Han har kostet klubben vår så utrolig mange poeng at han skulle vært plassert i gapestokk for dette! Og hvordan er det mulig å fremdeles ha tillit og stor tro på en som er så uberegnlig og elendig over tid som Bramble?

Bramble er så uryddig at enhver som har litt peiling på fotball ser at han ikke eier spilleforståelse. Han roter det til gang på gang for seg selv, sine lagkammerater og trenere, og gir virkelig supporterne grunn til å rive av seg håret.

Til sommeren har Bramble vært i klubben vår i 5 år. Han blir da 26 år, og har fremdeles til gode å prestere en hel sesong, og har langt flere dårlige kamper enn gode. Han er ikke lenger et talent som vi skal ha tålmodighet med. Han skulle nå vært en habil stopper, som viste litt engasjement og innsats. Ikke bare noen få uker i året, men hver uke hele sesongen igjennom. Nei, 5 år er mer enn tid nok for meg å innse at Bramble er uduglig, og ikke hever vårt forsvar det grann.

Vi må få inn nye forsvarspillere som kan heve laget vårt betragtlig neste sesong. Spillere vi supportere kan stole på, som kan stabilisere forsvaret vårt, ikke bare noen få kamper, men igjennom en hel sesong, og gjerne flere år! Og bak der som backup har vi Taylor, Huntington og Edgar, spillere som er unge og er store talenter. Disse spillerne har fremtiden foran seg, og fortjener å være foran Bramble i køen.

Bramble har hatt sin sjanse i NUFC, han har fått 5 år! Han mislykkes og floppet, og vi får ikke noen penger igjen for han. Men vi blir kvitt en dårlig fotballspiller, og bare det vil styrke NUFC som klubb!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #266 på: 16. Mars 2007, 13:31 »
[...................] Bramble har hatt sin sjanse i NUFC, han har fått 5 år! Han mislykkes og floppet, og vi får ikke noen penger igjen for han. Men vi blir kvitt en dårlig fotballspiller, og bare det vil styrke NUFC som klubb!
Hvis jeg hadde levd i fortiden hadde jeg vært ganske så enig med deg. Men etter jul har vel Bramble vært en av NUFC sine beste spillere. Kåret til "man of the match" flere ganger.
-Men akk o ve. Det trengs bare en blunder fra den gutten nå, så er helvete løs igjen.

Ser at alle hugger løs på Roeder etter kampen mot AZ Alkmaar. Er det på grunn av at spillerne hadde individuelle prestasjoner på lilleputtnivå? Hadde Bramble alene utpekt seg med en miss hadde det vel vært han, og ikke Roeder som hadde fått pepper.
Merkelig dette. Roeder og Bramble virker det som om skal "tas" uansett. Når øvrige spiller rævva forbigåes det nærmest i stillhet. 
Livet er svart/hvitt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 16. Mars 2007, 14:37 »
[...................] Bramble har hatt sin sjanse i NUFC, han har fått 5 år! Han mislykkes og floppet, og vi får ikke noen penger igjen for han. Men vi blir kvitt en dårlig fotballspiller, og bare det vil styrke NUFC som klubb!
Hvis jeg hadde levd i fortiden hadde jeg vært ganske så enig med deg. Men etter jul har vel Bramble vært en av NUFC sine beste spillere. Kåret til "man of the match" flere ganger.
-Men akk o ve. Det trengs bare en blunder fra den gutten nå, så er helvete løs igjen.

Ser at alle hugger løs på Roeder etter kampen mot AZ Alkmaar. Er det på grunn av at spillerne hadde individuelle prestasjoner på lilleputtnivå? Hadde Bramble alene utpekt seg med en miss hadde det vel vært han, og ikke Roeder som hadde fått pepper.
Merkelig dette. Roeder og Bramble virker det som om skal "tas" uansett. Når øvrige spiller rævva forbigåes det nærmest i stillhet. 
Nei men for faen, dette er ikke snakk om å ta Bramble fra min side! Men fyren har vært her i snart 5 år! Han har IKKE fullført en jævla god sesong på disse åra! Han har flere dårlige kamper enn gode! Du snakker om å leve i fortiden? Faen åsså, hvor mange sjanser vil du gi han?

Jeg er lei av spillere som ikke yter sitt beste, har dårlig innstilling, som er fornøyd bare man får lønna og som har en litt gi faen holdning! Denne festglade "tjukkassen" bidrar ikke med noenting sportslig til vår klubb!

Etter 5 år har jeg sett nok til at Bramble ikke hever NUFC, jeg vil ha inn bedre spillere i forsvaret enn dette. Og jeg vil la talentene få sine sjanser før Bramble, nemlig for å få gode spillere i fremtiden!

Bramble var ikke noe dårligere enn mange andre igår, men jeg har sett nok til at jeg mener at han er altfor dårlig til å heve NUFC! Dette jævla "vrøvlet" om å ta han kan du legge ganske så høyt "opp på hylla"! Jeg mener Bramble etter 5 år har vist at han ikke duger på dette laget og nivået vi vil til! Og hvis du mener han er god nok å fortjener flere sjanser, så må vel alle få flere sjanser!? Inklusive Luque!? Jeg ser ihvertfall ikke mange spillere i dagens stall som er mer uryddige og uduglige enn Bramble, og han har vært det OVER TID!!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #268 på: 16. Mars 2007, 15:05 »

Nei men for faen, dette er ikke snakk om å ta Bramble fra min side! Men fyren har vært her i snart 5 år! Han har IKKE fullført en jævla god sesong på disse åra! Han har flere dårlige kamper enn gode! Du snakker om å leve i fortiden? Faen åsså, hvor mange sjanser vil du gi han?

Jeg er lei av spillere som ikke yter sitt beste, har dårlig innstilling, som er fornøyd bare man får lønna og som har en litt gi faen holdning! Denne festglade "tjukkassen" bidrar ikke med noenting sportslig til vår klubb!

Etter 5 år har jeg sett nok til at Bramble ikke hever NUFC, jeg vil ha inn bedre spillere i forsvaret enn dette. Og jeg vil la talentene få sine sjanser før Bramble, nemlig for å få gode spillere i fremtiden!

Bramble var ikke noe dårligere enn mange andre igår, men jeg har sett nok til at jeg mener at han er altfor dårlig til å heve NUFC! Dette jævla "vrøvlet" om å ta han kan du legge ganske så høyt "opp på hylla"! Jeg mener Bramble etter 5 år har vist at han ikke duger på dette laget og nivået vi vil til! Og hvis du mener han er god nok å fortjener flere sjanser, så må vel alle få flere sjanser!? Inklusive Luque!? Jeg ser ihvertfall ikke mange spillere i dagens stall som er mer uryddige og uduglige enn Bramble, og han har vært det OVER TID!!
Kunne faen ikke vært mer enig!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 16. Mars 2007, 16:35 »
Jeg gidder ikke sitere Frodes innlegg, men støtter meg uansett til det. Her treffer du spikeren på hodet Frode.
Det er alldeles ikke snakk om at Bramble på noen som helst måte skal henges ut, men når vi ser hva han har prestert på den tiden han har fått i en såpass stor klubb som Newcastle så er det på tide og sette strek og si at nok er nok. Når Frode nå skriver at han har vært er i 5 3år vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Det er uansett hårreisende at gutten har fått være i klubben så lenge.

Jeg så kun første omgangen av gårsdagens UEFA Cup kamp, og der var Bramble ca OK. Og han har levert flere brukbare kamper etter at han kom tilbake til skade. Men når man tenker tilbake på alt det tullet han har stelt i stand opp igjennom årene så bør det være et minimumskrav at han "leverer" ut sessongen, da kan vi til nød snakke om en kontraktsfornøyelse. For "Squad spillere" det trenger vi. MEN dersom vi skriver 1 september i høst og Bramble fortsatt er noe bedre enn tredje- eller fjerdevalg på stopperplassen, da er det noe alvorlig galt med disponeringen av midler under sommerens overgangsvindu.