20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67840 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #135 på: 18. Okt. 2006, 00:16 »
Sitat fra: "Joakim"
Brambles prestasjoner på banen er mer enn god nok grunn for at han IKKE skal kastes på huet og ræva ut av klubben. Han har veldig mye ugjort for denne klubben.

Men det har ikkje Luque?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #136 på: 18. Okt. 2006, 14:39 »
Brambles prestasjoner på banen er mer enn god nok grunn for at han IKKE skal kastes på huet og ræva ut av klubben. Han har veldig mye ugjort for denne klubben.

:lol:

Har du i det hele tatt sett ham spille når du sier noe så dumt?

Når du samtidig ikke støtter Luque, kan jeg ikke annet enn å le  :lol:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

DanMan

• Gjest
Titus Bramble
« Svar #137 på: 18. Okt. 2006, 14:40 »
Beklager, men jeg har fortsatt tro på Bramble. Legg meg inn, det er meg revnende likegyldig.  :lol: Det krever dog at Roeder får ut fingeren, og tar grep! Souness tok grep, satte Bramble på et spesialkomponert treningsprogram, og vips, han regjerte i 90 MIN! Pluss tillegg! Inntil det skjer er det derimot en brøler uten like å bytte ut Taylor for en Bramble tilbake fra suspensjon. Intet mindre enn hårreisende!

Trodde Roeder var "på lag" med de unge, men den skamfulle behandlingen av både Krul, Milner, Rossi og nå senest Taylor, demonstrerer klart og tydelig at mannen ikke evner å håndtere talenter på førstelagsnivå.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #138 på: 18. Okt. 2006, 19:43 »
Sitat fra: "Håvard"

:lol:

Har du i det hele tatt sett ham spille når du sier noe så dumt?

Når du samtidig ikke støtter Luque, kan jeg ikke annet enn å le  :lol:

Nei ka anna kan ei gjer :lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #139 på: 20. Okt. 2006, 22:02 »
Tipper at Roeder sparte Bramble mot Fener, slik at han ikke skulle bli skadet til den viktige Boro kampen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #140 på: 20. Okt. 2006, 23:58 »
Frykter faktisk det jeg også, Asbjørn. Luque må vel ha gitt opp nå, eller?

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #141 på: 21. Okt. 2006, 02:42 »

>> Du er litt morsom, Joakim. I en annen tråd antyder du at en debattant er mindre begavet fordi han forsvarer Graeme Souness.

Men å forsvare udugeligheten Titus Bramble - trolig den dårligste og mest ustabile midtstopperen Premier League har opplevd - er tilsynelatende legitimt.

Ved siden av Titus Bramble fremstår Graeme Souness som et geni i fotballsammenheng. Og det sier svært mye om mitt syn på Titus Bramble, ettersom hat og komplett inkompetanse i ordenes rette forstand er det første som slår meg når jeg tenker på Souness.

Jeg registrerer på engelske forum at noen fans truer med å sende sesongbilleten sin i retur inn til klubben dersom de skulle velge å inngå kontraktsforlengelse med den måpende stuttjukken. En reaksjon jeg støtter fullt og helt ut. Bramble er neppe god nok for 1. divisjon engang.

Etter mitt vett er det kun provokatører og mentalt forstyrrede mennesker som kan forsvare Titus Bramble som til nå i år har vært direkte ansvarlig for langt over halvparten av Newcastles baklengsmål. Du får selv stryke den beskrivelsen som du føler ikke passer for deg...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #142 på: 21. Okt. 2006, 11:56 »
Sitat fra: "Jarle"

>> Du er litt morsom, Joakim. I en annen tråd antyder du at en debattant er mindre begavet fordi han forsvarer Graeme Souness.

Men å forsvare udugeligheten Titus Bramble - trolig den dårligste og mest ustabile midtstopperen Premier League har opplevd - er tilsynelatende legitimt.

Ved siden av Titus Bramble fremstår Graeme Souness som et geni i fotballsammenheng. Og det sier svært mye om mitt syn på Titus Bramble, ettersom hat og komplett inkompetanse i ordenes rette forstand er det første som slår meg når jeg tenker på Souness.

Jeg registrerer på engelske forum at noen fans truer med å sende sesongbilleten sin i retur inn til klubben dersom de skulle velge å inngå kontraktsforlengelse med den måpende stuttjukken. En reaksjon jeg støtter fullt og helt ut. Bramble er neppe god nok for 1. divisjon engang.

Etter mitt vett er det kun provokatører og mentalt forstyrrede mennesker som kan forsvare Titus Bramble som til nå i år har vært direkte ansvarlig for langt over halvparten av Newcastles baklengsmål. Du får selv stryke den beskrivelsen som du føler ikke passer for deg...

Enig, Titus Bramble må ta sin hatt å gå til Darlington eller noe lignende...
Hvis det stemmer, det at Roeder har "spart" Bramble til Boro kampen, så er det ganske utrolig. Og da er samtidig tilliten min til Roeder fullstendig vekke. Hele Newcastle utenom Roeder skjønner jo at Ramage og Taylor må spille midtforsvar. Om Moore spiller iblant, så gjør ikke det meg noe, men Bramble klarer jeg ikke lenger se i Newcastle drakt. Han har ødelagt for mange kamper allerede. Nå er det faen meg nok.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Titus Bramble
« Svar #143 på: 21. Okt. 2006, 17:38 »
Titus Bramble prøver hardt, og han var gudsbenådet for en sesong siden. Men nå som han først er så dårlig, kan han aldri bli god igjen. Vi får gi opp ham, og selge ham til nyttår. Boumsong var også gudsbenådet, og han solgte vi når han fikk dårligere tider. De fleste syntes det var lurt, men byttet plutselig mening noen måneder senere, da savnet plutselig alle ham.

Og la oss for all del fortsette med ryddesalget. La oss selge Solano, han har vært i dårlig form i det siste. Han var viktig i fjor, men det var lenge siden.

Martins har ikke scoret på noen uker, han er blitt driiitdårlig. Og Michael Owen blir jo bare skadet på nytt og på nytt. Han kan selges.

Så selger vi Milner også, som var supergod for noen uker siden, men som nå er vrakgods ifølge de fleste.

Nei, vent. Vi selger hele laget! Kjempesmart! Da er vi kvitt alle sammen.

Så ansetter vi Asbjørn som Newcastlemanager! Da kan han vise oss hvordan man gjør det! Da kan han jo bare kjøpe Figo, Beckham og Ronaldo. Nei, de var jo oppskrytte og dyre...

Hvem skal vi da kjøpe? Jo, hvorfor ikke Ronaldinho, Gerrard og Puyol?

Nei, de er jo også sugne. Ronaldinho spiller forferdelig nå, gjorde et dårlig VM og spilte dårlig mot Chelsea. Gerrard sliter til og med på benken i Liverpool nå iblant, og gjør det ikke særlig bra. Rart at Benitez ikke har solgt Gerrard. Snakker om drittmanager!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #144 på: 21. Okt. 2006, 17:40 »
Hva for et idiotisk innlegg er det der Olav?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #145 på: 21. Okt. 2006, 17:43 »
Ja, det må være det mest idiotiske og useriøse innlegget som noensinne er skrevet. For en idiot jeg er.

Kanskje jeg skal bli superpessimistisk? Da blir jeg nok supersmart.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #146 på: 21. Okt. 2006, 17:47 »
nei, men det er bare svada fra ende til annen!

Er det vanvittig rart at noen vil at Bramble skal bli solgt? Nei.

Er det rart at noen er pessimistiske? Nei.

Er det rart at noen ikke ville/vil ha Roeder som manager? Nei.

Jeg tror ikke jeg er supersmart fordi jeg er pessimistisk, men jeg føler at jeg bør ha rett til min egen mening. OG du har rett til din, skjønner ikke hvorfor du må klage over oss som ikke har den samme meningen som deg.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #147 på: 21. Okt. 2006, 17:50 »
Sitat fra: "kesse"

Jeg tror ikke jeg er supersmart fordi jeg er pessimistisk, men jeg føler at jeg bør ha rett til min egen mening. OG du har rett til din, skjønner ikke hvorfor du må klage over oss som ikke har den samme meningen som deg.

Kesse, vi to er så enige akkurat her.

Selvfølgelig skal alle ha rett til sin mening, inkludert meg. Og derfor har jeg nå sagt min mening, og etter at jeg gjorde det, ble jeg jo klaget på av deg.

Det er dobbeltmoral, det. Er du ikke enig?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #148 på: 21. Okt. 2006, 17:57 »
Dobbeltmoral ? Tror du bør finne ut hva det betyr før du anklager meg for det.

Jeg har aldri sagt at i mot deg. Det jeg kritiserte deg for var et innlegg som besto av latterliggjøring av alle andre som ikke deler din mening, spesiellt Asbjørn.

Jeg kritiserte ikke din mening, men jeg kritiserte ditt innlegg.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #149 på: 21. Okt. 2006, 18:00 »
Jeg sier jo min mening, og det er jo lov? Var det ikke det du nettopp sa? Eller har du ombestemt deg?

Har ingenting personlig mot Asbjørn. Han må være en av de beste forumbrukerne. Jeg skjønner bare ikke den der pessimistmen hos Asbjørn.

Og jeg har heller ingenting mot deg utenom pessimistmen din.