20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226128 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1125 på: 24. Jan. 2007, 11:03 »
Sitat fra: \"Frode\"
Kansje vi rett og slett ikke har penger tilgjenglig??!! Siden han gnåler så jævlig om lån kan det virke som om vi ikke har all verdens å kjøpe for!! Siden det for det meste er ungutter med lav lønn han vil låne (ref. Arsenal ungutter, Rossi), har vi kansje heller ikke råd til spillere som skal ha høy lønn!!?? Er stygt redd for at dette er tilfelle, om ikke klubben signerer et par den siste uka og motbeviser det!!

Roeder har penger. Det har både Fat Fred og Roeder bekreftet. Feilen er at Roeder kun har sett seg ut et par spillere, og får han ikke dem gir han faen. Han innrømmet for et par dager siden at han vil prøve å hente Curtis Davies fra WBA til en pris som er tåpelig høy. Fikk han ikke Davies i januar ville han fortsette å prøve seg til sommeren. Med andre ord, det er bekreftet at Roeder er en udugelig løgner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1126 på: 24. Jan. 2007, 13:00 »
Hvor er denne bekreftelsen? Ser ut som Fat Fred har snøret igjen sekken. Alle vet jo at Roeder bare har brukt 7,5 millioner pund som manager i Newcastle og det er ingenting!

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1127 på: 24. Jan. 2007, 14:50 »
Greit nok at lag som manchester united snapper folk forran nesen på oss. Men når lag som WEST HAM som må ha dårligere økonomi enn oss henter Boa Morte, Neil, kanskje viduka, Blanco, Davenport, Quashie då må da newcastle også ta tak og klare å hente inn noen spillere de og! er roeder hjernedød eller noe? SACK HIM NOW
ayls kongen i forsvaret

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1128 på: 24. Jan. 2007, 14:54 »
Sitat fra: \"Åsmund\"
Hvor er denne bekreftelsen? Ser ut som Fat Fred har snøret igjen sekken. Alle vet jo at Roeder bare har brukt 7,5 millioner pund som manager i Newcastle og det er ingenting!

Evening Chronicle, newsnow, Sky sports pluss pluss pluss.

Roeder er en udugelig løgner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #1130 på: 24. Jan. 2007, 14:56 »
Har West Ham dårligere økonomi enn oss???? Er jo nyrike folk som har tatt over den klubben, så eg trur WestHam har rauå full av penger
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1131 på: 24. Jan. 2007, 14:58 »
Å bruke over 100 millioner på Davies er håreisende.

The Magpies chief has seen a number of moves fail to bear fruit this month, as he attempts to beef up his options.

Roeder has made strengthening his defence one of his key priorities and Davies would appear to be high on his wish-list.

\"Getting top-class young English defenders like Curtis Davies is proving a tough nut to crack,\" he told the Evening Chronicle.

\"I have to say he\'s one of the players we have targeted in the January window, but if we don\'t get him he has to be a possibility for the summer.\"

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #1132 på: 24. Jan. 2007, 14:58 »
Sitat fra: \"Asbjørn\"
Hehehehehehehehehe. Sikkert kvalitet dette.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=glenn%2Ds-move-for-defender%26method=full%26objectid=18523896%26siteid=50081-name_page.html

Dette kan jo ikkje ver ein god forsvarer når klubben hans vil kanskje la han gå på lån, kan ivertfall ikkje ver fast på førstelaget

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #1133 på: 24. Jan. 2007, 15:00 »
Curtis Davis er ikkje verd 100mill, uansett hva Roeder sier. Kan jo få mange andre spillere fra klubber utenfor England som er bedre og billigere enn dette.

Teknisk er jo ikkje Davis engelsk :P er fra Sierra leone

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1134 på: 24. Jan. 2007, 15:52 »
Skal vi tørre å håpe at det er Woodgate det er snakk om?
an sparker ikke Bobby Robson??

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1135 på: 24. Jan. 2007, 16:04 »
Hvilken signaler om ambisjoner sender Newc og Rævder ut med en slik politikk som han driver med i overgangsvinduet. Jeg fikk litt kritikk for fjorten dager i dette forumet da jeg mente at ledelsen er altfor dårlig tidlig på overgangsmarkedet.
Se hva som har skjedd! ZIP! NADA! NULL! Og her går man ut og backer en manager som sier han kun vil signe kvalitetspillere og unge spillere som vil forsterke og bygge opp laget i lange perioder fremover. NEITAKK til erfarne liksom? Og så håper idioten på LÅN på ungdom frem til sommeren??? Hvor er logikken i dette, Roeder?

Til Roeder/Ledelsen
Det Esset du evt. bærer og vi håper på er vel mikroskopisk, skjult under store ord og løgner. Fjott :evil: Må du og fatty ha deg til helvete ut av Newcastle!
Who else...... Alan Shearer

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1136 på: 24. Jan. 2007, 18:02 »
Tviler på at det kommer til å bli brukt over 5 millioner pund i dette overgangsvinduet. Begynner faktisk å tvile på at det blir brukt noe penger i det hele.

Dette kan vi nok ene og alene takke ledelsen for. Det er jo en grunn til at Roeder plutselig begynner å snakke om lån og det er nok den samme grunnen til at Bridge ikke befinner seg på St. James Park.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1137 på: 24. Jan. 2007, 18:09 »
Sitat fra: \"Åsmund\"
Tviler på at det kommer til å bli brukt over 5 millioner pund i dette overgangsvinduet. Begynner faktisk å tvile på at det blir brukt noe penger i det hele.

Dette kan vi nok ene og alene takke ledelsen for. Det er jo en grunn til at Roeder plutselig begynner å snakke om lån og det er nok den samme grunnen til at Bridge ikke befinner seg på St. James Park.

Plutselig?
Roeder ahr då snakka om lån siden han kom til klubben.
Han har penger om han vil bruke dei. Kva får deg til og tro noke anna?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1138 på: 24. Jan. 2007, 18:12 »
SÅ SPENNENDE Kem er denne superforsvareren som er nær ein lånedeal?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1139 på: 24. Jan. 2007, 18:13 »
Snakk om lån er noe han har begynt med den siste uken, så det er nok tydelig at han ikke har noe valg. Det er ikke noe problem å kjøpe spillere slik markedet er i dag, men det koster penger.
Hall og Shephard bevarer pengene så godt som de kan. På over ett år har Newcastle brukt netto 7,5 millioner pund. På ca et år brukte Sounees 3 ganger det samme beløpet, netto!
Den som ikke ser at ting har forvandlet seg må jo være helt blind.