20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226039 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1065 på: 21. Jan. 2007, 12:52 »
Dette stemmer sikkert ikke, men har vi ærlig talt noe å tape på det??

Tottenham want winger Damien Duff from Newcastle, who could be tempted to sell to raise funds for a central defender. (Sunday People)

Hva synes dere om dette rykte??

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1066 på: 21. Jan. 2007, 13:00 »
Selg!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #1067 på: 21. Jan. 2007, 13:01 »
Nei, la oss ikke selge Damien Duff av alle folk, da.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1068 på: 21. Jan. 2007, 13:01 »
Sitat fra: "Frode"

Tottenham want winger Damien Duff from Newcastle, who could be tempted to sell to raise funds for a central defender. (Sunday People)

Helt greit for meg egentlig. Duff har vært en skygge av seg selv. Hvis vi selger får vi penger for å styrke et forsvar som er vårt desidert svakeste ledd pluss at Zoggy kan få tilbake sin faste plass.

Men det er garantert tull, og jeg er 99% sikker på at Duff blir.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1069 på: 21. Jan. 2007, 13:03 »
Sitat fra: "Frode"

Helt greit for meg egentlig. Duff har vært en skygge av seg selv. Hvis vi selger får vi penger for å styrke et forsvar som er vårt desidert svakeste ledd pluss at Zoggy kan få tilbake sin faste plass.

Men det er garantert tull, og jeg er 99% sikker på at Duff blir.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1070 på: 21. Jan. 2007, 13:18 »
Sitat fra: "Åsmund"
Selg!

Tulling. Ja vi har jo Pattison så vi trenger jo ikke Duff.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1071 på: 21. Jan. 2007, 13:20 »
Ser ut som vi kanskje ikke signer noen i Januar. Kun 2 stk på lån... Hentet fra den Offisielle hjemmesiden.

GLENN Roeder is ready to look to loan signings before the January transfer window closes - and says he'll go back for his permanent targets in the summer if he cannot get them now.

The Newcastle United boss has always maintained he would not be rushed into making worthless signings.

And he repeated that commitment after the 2-2 draw with West Ham, saying: "I can sign a bad player - there are plenty out there. But I'm trying to sift through and sign a player on loan who would help us.

"I know players I would like to buy, but it's hard to prise them out of their clubs in January. That doesn't mean my interest won't go away by the summer.

"But I won't bring in a player of whom you think 'what's the point - why did I do that?'.

"I've got players coming back from injury - Titus Bramble is back in training and Damien Duff and Celestine Babayaro will be fit for the Aston Villa game.

"I'm determined to use the two loans, but believe me there's not a lot out there. But I will sign two."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1072 på: 21. Jan. 2007, 13:53 »
Hvis vi selger Duff til Tottenham nå så er det sikkert at dette kjøpet har vært en av de dårligste det siste tiåret
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1073 på: 21. Jan. 2007, 15:47 »
selg og bruk zog isteden
ayls kongen i forsvaret

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1074 på: 21. Jan. 2007, 17:18 »
Ja Konge om det stemmer. Selg!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1075 på: 21. Jan. 2007, 19:53 »
neinei vi må for all del ikkje selge duff, en stjernespelar og ein av pl's beste venstre-vinger. Han treng berre å bli skadefri og få et par kampa på seg.
Uansett så burde ikkje det være nødvendig å selge spelerar for å få kjøpe, for når vi har fått tilbud for folk som er villige til å gi £25 til disposisjon for spelerkjøp bør Fat Fred være villig til å bla opp litt for å redde sin egen skjebne.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #1076 på: 21. Jan. 2007, 21:42 »
Dette sto i lørdagens programblad. Fat Freddy som har vert ude med kjeften "that wasn't the real Newcastle against Birmingham!" "the real Newcastle is the one on a decent run this season, 11th in the EPL and still in the UEFA cup!"

Med de kommentarene så forstår man jo at man ikkje har forstått ein ting. At me trenger forsterkninger.

Vil Tottenham gje meir en 5mill pund for Duff, SELG MED EIN GONG
Newcastlesupporter siden 1992

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1077 på: 21. Jan. 2007, 22:25 »
Vi har jo vært linket til endel midtstoppere nå i januar, der samtlige er engelske/britiske!! Må vi absolutt kjøpe engelsk?? De er jo så overpriset!! Virker jo som om vi må betale opp mot 10 millioner pund, om ikke mer for en midtstopper som til daglig spiller i Championship, bare fordi han er engelsk!!??
Leser at Chelsea vil styrke laget med en midtstopper fra USA ved navn Oguchi Onyewu for £3m!!?? Nå vet ikke jeg mye om han, så dette var kun et eksempel!! Men jeg vet han er landslagspiller!!

Hva synes dere? Må vi kjøpe overpriset engelskmenn? Er det ikke bedre å kjøpe godt og billig utenlands? Det finnes jo gode fotball-spillere utenfor England også!!??

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1078 på: 22. Jan. 2007, 13:04 »
Jeg vil ikke savne Damien Duff. Syntes ikke han har gjort noen god figur i Newcastle trøya siden han kom!
Personlig syntes jeg det kun er Parker som har gjort det bra av 'Chelseakjøpene' våre.
Damien Duff tviler jeg sterkt på vil blomstre opp i Newcastledrakta.
Hva er årsaken til at klubben ikke klarer å hente inn spillerforsterkninger. Er det Roeder som ikke evner å handle/lokke til seg spillere? Ja! Er Shepard lei hele klubben og ikke ønsker å bruke mer penger? Sikkert ja!

Det er sikkert lurt at klubben styrer unna spillere som utelukkende er ute etter penger. Jeg ønsker spillere som vil få et hjerte for klubben, noe jeg mener kun noen få av spillerne idag har. Hadde alle hatt Givens hjerte for klubben hadde vi så absolutt ikke ligget der vi ligger den dag i dag!

Jeg skal ikke svartmale klubbens situasjon helt, men jeg frykter at de ikke er i stand til å komme seg opp av gjørma...
Det kan se ut som om man tenker at ting går av seg selv og så lenge man oppnår middels resultater så er det i orden. Fortsetter klubbens utvikling ser jeg for meg en skjebne som Leeds sin (selv om forutsetningene ikke er helt like), man bruker masse penger på spillere som kun tenker på sin egen lommebok og ikke på det beste for klubben.

Et annet problem er at Newcastle roter bort alt for mange poeng mot bunnlagene i Premier League. Det hjelper særs lite å ta poeng mot lag som Chelsea, Man U og Arsenal hvis man ikke makter å ta poeng fra Charlton, Wigan og Sheffield U osv.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1079 på: 22. Jan. 2007, 14:08 »