20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227471 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #855 på: 11. Jan. 2007, 17:26 »
Sitat fra: "Frode"
Ball er jo venstreback, en plass vi trenger å forsterke vesentlig.

Nettopp, så da trenger vi ikke nok en middelmådighet der! Leighton Baines , Wayne Bridge og Gareth Bale er navn jeg vil ha til klubben.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #856 på: 11. Jan. 2007, 17:35 »
I dag linkes det masse på skysport ser jeg. Men er vel ikkeno nytt som kommer fram..  Eneste som var nytt for meg var Andreolli.
Oscillons From The Anti-Sun

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #857 på: 11. Jan. 2007, 17:36 »
håper så inderlig at newcastle får en rutinert midstopper i forsvaret som kan danne et super par med taylor! og en høyreback og venstreback trengs også :!:
ayls kongen i forsvaret

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #859 på: 11. Jan. 2007, 18:01 »
Sitat fra: "djmattis"
Jeg tror folk skal være ganske takknemmellige at vi har såpass store navn i klubben som vi har med tanke på at newcastle ikke har vunnet noe trofee før intertoto på 37 år
tror dere spillere står i kø for å signe for et 14 plass lag eller?
newcastle er ikke per dags dato bedre enn et 6-7 plass og nedover lag i premier league

funker ikke sånn at man bare går og velger så kommer spillerne som hunder bare de knipser.
skjerp dere folkens, og jeg håper for guds skyld de som kommer med disse desperate og idiotiske innleggene om hvor treigt det går osv osv bare kommer fra folk som er 15 og mindre, hvis ikke er det veldig skremmende.
ting er ikke så enkelt som dere tror
Dette er jeg totalt uenig i!!! Virker nesten som du ikke har tro på NUFC i det hele tatt!! Og vi har ikke så vanvittig store navn i klubben vår. Gode nok for oss, men ikke fra klubbene vi har hentet dem fra. Og jeg er ikke takknemlig for store navn, men for store prestajoner.
Hvis vi er, som du sier et lag som ikke er bedre enn å havne på midten av tabellen, så bør NUFC gjøre noe med akkurat det!! For jeg HÅPER klubben har større ambisjoner enn å være en "middelhavsfarer".
Kan godt hende Roeder har noen "ess"  som banker på døra!!?? Kan godt hende han gjør klokt i å vente (selv om jeg ikke ser poenget med det..... enda ihvertfall). Ikke vet jeg! Men en ting vet jeg, og det er at NUFC trenger å forsterkes i januar!!

Hilsen en "barnslig" familiefar på GODT over 15 år!!!!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #860 på: 11. Jan. 2007, 18:06 »
Og vi har ikke så vanvittig store navn i klubben vår. Gode nok for oss, men ikke fra klubbene vi har hentet dem fra.

Shay Given, Michael Owen, Obafemi Martins, Damien Duff, Kieron Dyer, og Belözoglu Emre er store navn på internasjonalt plan, og disse er enten hentet som talenter, eller i store klubber som Inter, Real Madrid og Chelsea.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #861 på: 11. Jan. 2007, 18:33 »
Sitat fra: "EivindI"
Og vi har ikke så vanvittig store navn i klubben vår. Gode nok for oss, men ikke fra klubbene vi har hentet dem fra.

Shay Given, Michael Owen, Obafemi Martins, Damien Duff, Kieron Dyer, og Belözoglu Emre er store navn på internasjonalt plan, og disse er enten hentet som talenter, eller i store klubber som Inter, Real Madrid og Chelsea.
Riktig det du sier, bortsett at du "glemte" å nevne at de satt på benken i de nevnte klubber!!!
Dyer og Given er vel også kansje blitt store hos oss, og derfor bare oss som synes at de er store!! Synes nesten du var litt urettferdig mot Owen her jeg, som setter han i sammenlikning med Martins. Martins har en del mer å prestere før du kan kalle han et stort navn!!! Og en annen ting, det er forskjell på store navn og store prestasjoner. Er vel en grunn til at vi ligger såpass ille til på tabellen!!! Eller???

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #862 på: 11. Jan. 2007, 19:46 »
for meg virker det bare som om folka tror vi er på chelsea nivå, og ingen kan vel akkuratt si at jeg ikke har troa på laget mitt for jeg har vært gjennom tykt og tynt med newcastle.
men faktum er at mange lag som ligger over oss på tabbellen ikke får lov til å se sine respektive lag kjøpe inn slike spillere vi har hatt mulighet å kjøpe inn, enda klager dere

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #863 på: 11. Jan. 2007, 19:59 »
Sitat fra: "djmattis"
for meg virker det bare som om folka tror vi er på chelsea nivå, og ingen kan vel akkuratt si at jeg ikke har troa på laget mitt for jeg har vært gjennom tykt og tynt med newcastle.
men faktum er at mange lag som ligger over oss på tabbellen ikke får lov til å se sine respektive lag kjøpe inn slike spillere vi har hatt mulighet å kjøpe inn, enda klager dere

Det er vel ingen her som forventer Drogba eller Deco i Newcastle? Det må da for gudsskyld være lov til å forvente at vi henter inn spillere som Distin, Upson, Bale osv?? Og det bør skje fort! Vi har en vanskelig kamp mot Spurs til helga, og der holder det ikke med Edgar og Huntington.

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #864 på: 11. Jan. 2007, 20:23 »
ok da kesse, men forklar hvilke andre lag som ikke hadde vært fornøyd med martins, duff og parker osv osv
si hvilke lag etter overgangsvinduet som har fått så forbanna mye bedre spillere da.
er jo et dårlig marked hvor man må passe seg for hva man kjøper og det er i hvertfall ikke vits å bare kjøpe det første beste (værste?) bare for man må kjøpe noe.

virker som om ingen er takknemmelige for det vi har, herregud finnes lag over oss på tabellen som ville dødd for å få de spillerne vi har.
bare at vi har mye skader nå og allt er ikke jordbær og kremfløte.
ta det rolig ed kritikken bare det er det jeg mener

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #865 på: 11. Jan. 2007, 20:46 »
Hvorfor skal jeg forklare det? Jeg hadde byttet tropp med halvparten av PL lagene, rett og slett fordi de er milevis bedre balansert enn det vi er.

Det er selvfølgelig kos med store navn. Men i realiteten så trenger vi ikke de store navnene. Vi trenger folk på de riktige plassene!! Jeg hadde gjerne byttet bort Duff med en god forsvarsspiller.

Vi har kanskje PL mest ubalanserte lag for øyeblikket. En overpakket midtbane men et forsvar og angrep som ikke ligner grisen. Og vi har ikke mange dagene før vi igjen skal ut i tøffe kamper som vil ha veldig mye å si for hvordan vi gjøre det denne sesongen. Derfor har vi ikke tid til å lete etter det beste hvis vi kan få en som forsterker laget slik det er i dag. Vi har ikke tid til å holde på som vi gjorde i sommer, vi trenger forsterkninger, og vi trenger dem fort!

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #866 på: 11. Jan. 2007, 21:10 »
Så det du sier er at hvis alle spillerne våres hadde vært friske og kunnet spillt hver kamp med kanskje 1-2 skader so generellt er vanlig så ville du byttet bort halve laget?
hvem da om jeg får spørre?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #867 på: 11. Jan. 2007, 22:20 »
Man u, Liverpool, Chelsea, Arsenal, Spurs, Everton, Bolton, Pompey hvertfall. Kunne vurdert Boro siden jeg digger Woddy ohg Yakubu også;)

Ikke det at jeg liker noen av lagene eller enkeltspillere. Men de lagene er godt besatt i de fleste lagdeler og holder et jevnt nivå på alle plassene. Vi har selvfølgelig noen lagdeler som er sterke, men jevnt over er vi altfor dårlige. Og vi trenger forsterkninger fort som F. Jeg er lei av å vente på en forsvarsspiller, jeg har ventet i over 1 år på at vi skal kjøpe EN eneste forsvarsspiller!?

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #868 på: 11. Jan. 2007, 22:33 »
jeg håper jo elvfølgelig også på at det kommer 2 forsvars spillere minst, det er jo ikke vanskelig å skjønne at vi trenger, men noen her på forumet sitter med tanken at newcastle bare kan knippse etter hvilken som hellst spiller så kommer de og signer, og det er bare ikke realiteten i markedet per dags dato, da må man være tålmodig og vente og se hva som skjer, er jo ikke mye annet man kan gjøre heller, så vidt man ikke drar til newcastle og kidnapper noen i roeders og shepards familie og krever at de kjøper forsvars spillere ellers dreper du dem, og det får man vel håpe ingen tenker på.
ta det rolig folkens, kommer det spillere så kommer det, hvis ikke får de bare jobbe med det de har.
verre er det ikke

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #869 på: 11. Jan. 2007, 22:40 »
Nei, men det er jo akkurat der vi er uenige. Du bryr deg ikke noe om vi får forsterket forsvaret eller ikke. For meg er det dødsviktig..!! Selvom jeg ikke får gjort en dritt med det personlig. Men jeg ønsker at Newcastle for engangsskyld skal bruke noen penger fornuftig. Men den dagen Fatty bruker 10MP på 2 forsvarere er den dagen "pigs fly".