20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227233 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #840 på: 11. Jan. 2007, 14:21 »
Sitat fra: "chickenman"
En annen ting ang Neill er jo om Roeder i det hele tatt er interessert i ham. Mener jeg leste en eller annen artikel på icNewcastle for en tid tilbake om at Roeder IKKE var interessert i Neill....

Nettopp. Jeg mener å huske at Roeder verken ville ha nevnte Neill, Upson eller Ferdinand..

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #841 på: 11. Jan. 2007, 15:02 »
Hvorfor er ALLTID Newcastle sent ute med å handle. Det irriterer meg grenseløst. Jo fortere jo bedre, det gir iallefall spillere tid til å lære samspill med kollegaer.

Ikke kom med at alt skal være så fuckings veloverveid og gjennomtenkt. Hvis vi hadde hatt en mer kompetent Manager og Styreformann, så hadde dette vært klart 1.januar

AAArghhh, middelhavsfarere til vi skifter ledelse :evil:
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #842 på: 11. Jan. 2007, 15:22 »
Sitat fra: "NUFranC"
Hvorfor er ALLTID Newcastle sent ute med å handle. Det irriterer meg grenseløst. Jo fortere jo bedre, det gir iallefall spillere tid til å lære samspill med kollegaer.

Ikke kom med at alt skal være så fuckings veloverveid og gjennomtenkt. Hvis vi hadde hatt en mer kompetent Manager og Styreformann, så hadde dette vært klart 1.januar

AAArghhh, middelhavsfarere til vi skifter ledelse :evil:

Men vi må også huske på at det er ikke alltid bare opp til Newcastle -faktisk. Se på hvem som hadde spillere klare til første Januar nå. MænJu hadde låneavtalten til Henke klar så han ble leiesoldat for de røde djevelene i Januar. Real Madrid hadde avtalene klare for talentene Higuain, Gago og Marcelo. Disse klubbene hører med helt i toppen og er som regel første prioritet for enhver spiller. Og det er ikke Newcastle i øyeblikket, enten vi liker det eller ikke. Og Roeder har gjort det klinkende klart at han vil ha valuta for pengene. Han vil ha spillere som har sine beste år foran seg, og som kan løfte nivået i Newcastle. Da sikter han seg inn mot den mest populære målgruppen av spillere som er tilgjengelige på markedet. Og jeg har litt sansen for denne "vi skal ikke kjøpe bare for å kjøpe politikken". Jeg innrømmer at jeg er litt utålmodig nå, og spent på å se om vi får inn noen, og i såfall hvem vi vil få inn. Men jeg er alikevel glad for at Roeder ikke bare kjøper for kjøpe. Og jeg vil heller vente til slutten av måneden for å signere en kvalitetsspiller, i stedet for å signere den første og beste som er tilgjengelig på overgangsmarkedet.

Dette ble en liten forsvarstale for Roeder og handlingene hans på overgangsmarkedet, og dette gjelder selvfølgelig ikke i hvert eneste tilfelle. Men det er ett eksempel på at det er ikke alltid bare opp til Roeder og co, husk det!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #843 på: 11. Jan. 2007, 15:41 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1829696,00.html

roeder benekter jo alle rykter

tviler på vi i det hele tatt klarer og signe noen. jævla Kløne.
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #844 på: 11. Jan. 2007, 15:45 »
Det er tross alt 11/01 nå!
Jeg synes uansett det går for s a k t e fremover. Men som nevnt er det jobben till klubben å speide etter spillere året rundt, og hvis de ikke har kapasitet nok til å få dette i orden i overgangsperiodene, bør Newc ansette en større stab med sans for effektivitet og orden på datoer.

Dette er noe som jeg tror også kommer klubben økonomisk til gode, og vi slipper pannikk-kjøp, da vi plutselig MÅ ha en spiller i verdensklasse til 17mp 31.januar

Følelsen er litt sånn med newcastle for tiden at "alle" handler på Harrods, mens vi ser på hva som er på billigsalg på Nille rett før vinduet stenger!

Med "alle" mener jeg de seks beste/største klubbene i PL :evil:

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #845 på: 11. Jan. 2007, 15:49 »
det er 11 januar ja. snart halveis og vi burde ha minst 3 spillere .........

warnock, diarra og teddy sheringham på lån den 31januar, here we go
lt;3 Newcastle <3

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #846 på: 11. Jan. 2007, 16:00 »
Er jævli frustrerende å være både Start og Newcastle supporter på overgangsmarkedet ass... Fyfaen detta er dårlig!

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #847 på: 11. Jan. 2007, 16:04 »
Jeg tror folk skal være ganske takknemmellige at vi har såpass store navn i klubben som vi har med tanke på at newcastle ikke har vunnet noe trofee før intertoto på 37 år
tror dere spillere står i kø for å signe for et 14 plass lag eller?
newcastle er ikke per dags dato bedre enn et 6-7 plass og nedover lag i premier league

funker ikke sånn at man bare går og velger så kommer spillerne som hunder bare de knipser.
skjerp dere folkens, og jeg håper for guds skyld de som kommer med disse desperate og idiotiske innleggene om hvor treigt det går osv osv bare kommer fra folk som er 15 og mindre, hvis ikke er det veldig skremmende.
ting er ikke så enkelt som dere tror

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #848 på: 11. Jan. 2007, 16:06 »
hmmmmmmmmmmmmmm
ayls kongen i forsvaret

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #849 på: 11. Jan. 2007, 16:14 »
Idiotiske og desperate innlegg? Fint med meninger eller hva DJ. Som supporter er vel vi berettiget til å la følelsene styre, det er vel derfor dette forumet er til?

Jeg er personlig veldig misfornøyd med retningen Newcastle har tatt, og da særlig på managersiden.

Vi må ha inn forsvar før bunnen detter ut av sila!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #850 på: 11. Jan. 2007, 16:26 »
ja du må være 15 år eller mindre for og synes roeder er dum som ikke har handlet forsvarspillere. alle over 15 liker at vi ikke handler og at det går tregt :) fett
lt;3 Newcastle <3

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #851 på: 11. Jan. 2007, 16:29 »
Hadde vært en idee og bytte Luque mot Michael Ball?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #852 på: 11. Jan. 2007, 16:33 »
Sitat fra: "Førre"

Ser jeg ikke vitsen i, da Ball ikke hadde tilført laget noe som helst..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #853 på: 11. Jan. 2007, 16:34 »
Sitat fra: "djmattis"
Jeg tror folk skal være ganske takknemmellige at vi har såpass store navn i klubben som vi har med tanke på at newcastle ikke har vunnet noe trofee før intertoto på 37 år
tror dere spillere står i kø for å signe for et 14 plass lag eller?
newcastle er ikke per dags dato bedre enn et 6-7 plass og nedover lag i premier league

funker ikke sånn at man bare går og velger så kommer spillerne som hunder bare de knipser.
skjerp dere folkens, og jeg håper for guds skyld de som kommer med disse desperate og idiotiske innleggene om hvor treigt det går osv osv bare kommer fra folk som er 15 og mindre, hvis ikke er det veldig skremmende.
ting er ikke så enkelt som dere tror

Helt riktig. Enig i det du sier. Hvor mange handler har skjedd i Premier Leauge hittil i januar, da??

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #854 på: 11. Jan. 2007, 17:16 »
Sitat fra: "Førre"
Det er et ganske godt forslag synes jeg. Ball er jo venstreback, en plass vi trenger å forsterke vesentlig. Men Luque bør ha en høyere markedspris enn Ball, så vi burde fått noen pund imellom!!!