20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #810 på: 10. Jan. 2007, 16:17 »
Nei nei og nei !!

Eneste Roeder SKAL gjøre noe med nå er forsvaret. Hvis bør sterkt begynne å vurdere Ferdinand, Coloccini, Bridge og lignende og det SNAREST!!
Hvis vi får enn MINST 2 gode forsvarsspillere (særlig en venstreback og midstopper) før 31. januar, noe som skal og må skje dersom denne sesongen kan kalles noe i nærheten av vellykket, så kan eventuelt Roeder sette seg ned de siste dagene før transfervinduet stenger og se om det er mulig å gjøre gode overganger med tanke på midtbane og angrep.

Vi trenger forsvarsspillere inn NÅ!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #811 på: 10. Jan. 2007, 16:24 »
Vi blir linka til både Ferdinand, Upson og Diarra og det er snakk om store summer eller evt. lån. Tottenham blir linka til Colloccini for £3m, en spiller som i mine øyne er mye bedre enn både Ferdinand og Upson. Nå er det jo selvfølgelig ikke sikkert at det ligger noe i disse ryktene, men jeg får inntrykk av at speiderteamet vårt gjør en rimelig slapp innsats når det gjelder å se på alternativer annet enn de "alle" er ute etter. Men som sagt jeg vet ingenting, så jeg skal ikke si noe før noe er gjennomført.

Colloccini ville vært en drømmesignering i mine øyne. Sterk, hard stopper med erfaring fra Serie-A, La Liga og det argentinske landslaget. Tror han ville passet perfekt.

Ferdinand og Upson kan selvfølgelig også være gode forsterkninger, men tror sjansen for å betale overpris for middelmådigheter er større ang. disse to. Diarra kjenner jeg ikke godt nok til.
Oscillons From The Anti-Sun

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #812 på: 10. Jan. 2007, 16:26 »
hvis beckham går med på en grei lønn så tror jeg man må skyte seg i hodet for å si nei til at han ikke kommer.
tror ikke folk skjønner hvilken pr-boost beckham ville ført med seg på mange måter, mere drakt salg, mere fokus på klubben og ikke minst det å lokke til seg andre gode spillere...

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #813 på: 10. Jan. 2007, 16:30 »
Sitat fra: "djmattis"
hvis beckham går med på en grei lønn så tror jeg man må skyte seg i hodet for å si nei til at han ikke kommer.
tror ikke folk skjønner hvilken pr-boost beckham ville ført med seg på mange måter, mere drakt salg, mere fokus på klubben og ikke minst det å lokke til seg andre gode spillere...

Beckham er på vei ut og ned og vekk. Han er yesterdays news. Legger opp innen 3 år. Jeg vil ha gode spillere, ikke hårmodeller.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #814 på: 10. Jan. 2007, 16:38 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Nå sier Alan Oliver i dagens Chronicle at Roeder ikke er interessert i Ferdinand, Upson og Riggott.

Riggott er greit, men Ferdinand og Upson?? Ferdinand har en stor fremtid, og sammen med Taylor kan han bli meget viktig...

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #815 på: 10. Jan. 2007, 16:54 »
Sitat fra: "EivindI"
Nå sier Alan Oliver i dagens Chronicle at Roeder ikke er interessert i Ferdinand, Upson og Riggott.

Riggott er greit, men Ferdinand og Upson?? Ferdinand har en stor fortid, og sammen med Taylor kan han bli meget viktig...

Regner med at du mener fremtid? Syns Ferdinand har vært svak denne sesongen, så jeg lukter en ny Bramble med tanke på "stor fremtid" her. Vi trenger presens. Nåtid!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #816 på: 10. Jan. 2007, 16:56 »
Sitat fra: "PhilippeA."
Sitat fra: "EivindI"

Riggott er greit, men Ferdinand og Upson?? Ferdinand har en stor fortid, og sammen med Taylor kan han bli meget viktig...

Regner med at du mener fremtid? Syns Ferdinand har vært svak denne sesongen, så jeg lukter en ny Bramble med tanke på "stor fremtid" her. Vi trenger presens. Nåtid!

Fremtid, selvfølgelig, ja..

Nå har vel ikke noen del av West Ham fungert i år, så akkurat det syns jeg ikke vi skal tenke så mye på. Jeg syns absolutt Anton er broren til broren sin, og jeg håper vi går for han.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #817 på: 10. Jan. 2007, 17:00 »
Sitat fra: "Mariusen"
Han trenger nok ikke så høy lønn da det meste han tjener er på reklame og slikt, men han blir selvsagt dyr å ha i klubben..

Hva spillerne tjener på private sponsoravtaler har ingen utslag på lønnen de krever. I så fall er utslaget negativt for klubben, i og med at spillerne får så stort ego at de krever vanvittig mye. -Mye vil ha mer o.s.v.
At spillere har en drøss med private sponsorer kan dessuten hindre klubben i sponsorinntekter.
Sist Becky var linket til NUFC var det ikke småtterier bare det han skulle ha som frynsegoder. Bl.a. privat helikopter til fri disp. Argumentet var visstnok for at eneste aktuelle bosted for han og BarbieVictoria var Beckingham Palace. Og derfra måtte han ha rask og bekvem nok transport til trening og kamp. -Nei, John Barnes som spiss før jeg roper etter Becky.....  8)
Livet er svart/hvitt!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #818 på: 10. Jan. 2007, 17:36 »
Tipper Beckham legger opp jeg, men han hadde sikkert kunne gjort en grei jobb for klubben vår et år eller to, i tillegg til at omtalen av klubben hadde skutt i været...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #819 på: 10. Jan. 2007, 18:14 »
Jeg undres på hvorfor noen vil ha Beckham til NUFC, mens en spiller som SWP som vi har vært linket til ikke er velkommen!!??!

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #820 på: 10. Jan. 2007, 18:30 »
jeg tror folk blir fornøyd med nesten hva som hellst som linkes til newcatle jeg. tror folk er ganske desperate etter en signing

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #821 på: 10. Jan. 2007, 18:30 »
Jeg mener begge disse spillene kan være god nok for oss.
Etter å ha tenkt meg nøye om, og fåt vite at Beck vil kreve enormt med lønn, er nok SWP det beste. Håper også at vi kanskje kan hente denne mannen..

Men A. Ferdinand er en spiller jeg mye mer vil ha til klubben da vi må har forsvar.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #822 på: 10. Jan. 2007, 18:51 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #823 på: 10. Jan. 2007, 19:13 »
Colloccini er en jeg har stor sans for, og for 3mill er jo han et røverkjøp.

Ein annen speler eg har sans for er Kevin Kuranyi, likt å sett han og Martins på spissplassene
Newcastlesupporter siden 1992

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #824 på: 10. Jan. 2007, 22:09 »
Det blir vel vanleg prosedyre som det brukar å vere i dei fleste transfervindu for vår del. Vi ventar, ventar, er tålmodige og ventar... For deretter å betale overpris dei siste timane før det stenger og ende opp med gambling. All erfaring har vist at storparten av dei spelarane vi har signa har vore fiaskoar, Sibierski og Parker er vel dei einaste som har levert i forhold til pris dei seinare åra.

Sjølvsagt skal vi kjøpe forsvarsspelarar, men dersom alternativet er å ende opp med middelmådigheiter som Riggott og Upson, eller enda fleire unge og ustabile midtstopparar (alà A.Ferdinand og Davenport), er eg nesten meir villig til å vente. Dessutan er eg veldig spent på kvar Roeder legg lista. For dersom ein takkar nei til Woodgate for ein billeg penge, tydar vel mykje på at vi må vente heilt til vi får napp på Lucio eller Cannavaro?

Nei, det blir vel til at vi lurer til oss Lauren siste dag. Ein spelar som får Carr til å framstå som stabil og som har vore konsekvent skada dei siste 14 månadane. Deilig Roeder. Deilig.