20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227450 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #660 på: 05. Jan. 2007, 15:57 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Asbjørn"
Her bør vi kaste oss inn i kampen. Det virker som om Charlton endelig kommer til å selge Bent. Han er skadet i 4-5 uker men dette kan også bety at vi kan få han billigere enn prisen var i sommer. Bent var som kjent Roeders førstevalg i sommer, men han fikk beskjed om at Bent ikke var til salgs, uansett pris.

Skal vi si £8 millioner Charlton?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=439501&CPID=8&clid=33&lid=3&title=Pardew:+Bent+figures+too+low

Absolutt en interessant spiller, men er det typen vi egentlig trenger nå? Bent er vel enda en i kategorien "liten og rask", og i den kategorien har vi jo allerede Martins og kanskje Owen den dagen han kan spille mer eller mindere fast igjen. Ellers er jeg så absolutt enig i at det er en interessant spiller. Er også litt spent på hvem som har fått akseptert et bud på Collins John. Han har ikke akkurat overbevist i høst, men det er nesten for ille dersom Watford skal få stikke av med han.

Collins John skal vist ha dårlige holdninger og jeg er ikke så sikker på at det er en slik spiller jeg ønsker meg til Newcastle nå. Bent er vel ikke så liten? Han har ihvertfall scoret flere mål på hode. Tipper han er rundt 1,80, som Shearer var :-) Tottenham har jo dvergene Defoe og Keane, men er likevel interessert i Bent.

Isåfall ville det vært galskap å betale rundt £8 millione for Crouch  når man kan få Bent til samme prisen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #661 på: 05. Jan. 2007, 16:01 »
Her bør vi kaste oss inn i kampen. Det virker som om Charlton endelig kommer til å selge Bent. Han er skadet i 4-5 uker men dette kan også bety at vi kan få han billigere enn prisen var i sommer. Bent var som kjent Roeders førstevalg i sommer, men han fikk beskjed om at Bent ikke var til salgs, uansett pris.

Skal vi si £8 millioner Charlton?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=439501&CPID=8&clid=33&lid=3&title=Pardew:+Bent+figures+too+low

Absolutt en interessant spiller, men er det typen vi egentlig trenger nå? Bent er vel enda en i kategorien "liten og rask", og i den kategorien har vi jo allerede Martins og kanskje Owen den dagen han kan spille mer eller mindere fast igjen. Ellers er jeg så absolutt enig i at det er en interessant spiller. Er også litt spent på hvem som har fått akseptert et bud på Collins John. Han har ikke akkurat overbevist i høst, men det er nesten for ille dersom Watford skal få stikke av med han.

Collins John skal vist ha dårlige holdninger og jeg er ikke så sikker på at det er en slik spiller jeg ønsker meg til Newcastle nå. Bent er vel ikke så liten? Han har ihvertfall scoret flere mål på hode. Tipper han er rundt 1,80, som Shearer var :-)

Iflg SkySports sine sider er Bent 5 11 høy, mens Owen er 5 8. Ser vi på bare en desimal betyr det at Bent er lavere enn Owen, men for alt jeg vet kan det jo være noe bakvendt med disse gamledagse måleenhetene på balløya som jeg ikke forstår. Så er det jo selvfølgelig opp til enhver å deffinere "liten".

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #662 på: 05. Jan. 2007, 16:06 »
Darren Bent - Charlton. Posisjon:, Angrep. Født:, 06.02.1984. Fødested:, Cambridge.
Høyde:, 180 cm. Vekt:, 73 kg. Tidligere klubber:, Ipswich Town FC ...

Ifølge nettavisen
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #663 på: 05. Jan. 2007, 16:09 »
Ifølge nettavisen er Owen 1,72 høy

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #664 på: 05. Jan. 2007, 16:18 »
Forutsatt at både nettavisen og SkySports da har rett, betyr det at 5 11 er høyere enn 5 8 iflg måleenheten Sky bruker. Faen så bakvendt, men det forundrer meg ikke. Grunnen til at jeg sammenlignet med Owen var forøverig bare for å ha en viss pekepinn.

Sjekket det forresten med wikipedia nå også, og det ser ut til å stemme også ifølge den nettsiden at Bent er høyere enn Owen. Og verst av alt: pga dette akvendte systemet tok jeg feil. I stand corrected.  :shock:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #665 på: 05. Jan. 2007, 16:20 »
Forutsatt at både nettavisen og SkySports da har rett, betyr det at 5 11 er høyere enn 5 8 iflg måleenheten Sky bruker. Faen så bakvendt, men det forundrer meg ikke. Grunnen til at jeg sammenlignet med Owen var forøverig bare for å ha en viss pekepinn.

Sjekket det forresten med wikipedia nå også, og det ser ut til å stemme også ifølge den nettsiden at Bent er høyere enn Owen. Og verst av alt: pga dette akvendte systemet tok jeg feil. I stand corrected.  :shock:

Stemmer nok det. Mener at en desimal er 2,5 cm. Dvs at 5 9 er 1,75

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #666 på: 05. Jan. 2007, 16:24 »

Forskjellen er at i dette systemet bruker man ikke "null" før tallene opp til 10.  I norge sier man for eksempel "2null5" høy... Denne nullen er egentlig helt ubrukelig, da det hadde vært like greit å si "ToFem" høy....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #667 på: 05. Jan. 2007, 16:26 »
Da beklager jeg den unødvendige kveruleringen min her, men for å se det positive i det. Nå ble plutselig Darren Bent en mye mer interessant spiller for oss igjen. :D

Men det hjelper oss lite så lenge det er Tottenham som er interessert i å hente ham, og ikke Newcastle. Men som du sa Asbjørn: vi bør nok iallfall vurdere å kaste oss inn i kampen om underskriften hans. Bent selv bør også se at han etter all sannsynlighet har større mulighet til å få spille mer førstelagsfotball i Newcastle enn i Tottenham slik situasjonen er idag. Jeg tror heller ikke det er så altfor mange forsterkninger som skal til før vi kan konkurrere med for eksempel Tottenham. Riktignok forutsatt at vi klarer å få inn de riktige forsterkningene da.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #668 på: 05. Jan. 2007, 16:33 »
Leser at det er flere Tottenham supportere som tviler på at Tottenham virkelig er interessert. De har jo allerede. Mido, Keane, Berbatov og Defoe.

Ellers er det nok en fordel for Newcastle at vi har vist interesser for spissen siden Bobby Robsons dager. I tillegg vil han få spille fast så lenge han holder seg skadefri. Det eneste minuset er at han må flytte fra London, og det er en faktor som er fordel Spurs om de skulle være interessert.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #669 på: 05. Jan. 2007, 16:42 »
Det typiske er at Bent nå blir linket til Newcastle. I løpet av morgendagen sier Roeder at han lenger ikke er interessert i spissen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #670 på: 05. Jan. 2007, 16:48 »
Det typiske er at Bent nå blir linket til Newcastle. I løpet av morgendagen sier Roeder at han lenger ikke er interessert i spissen.

Same old, same old. Og det irriterer meg litt. Virker nesten som om Roeder bruker mer tid på å avkrefte alle mulige navn som blir linket til klubben enn faktisk å få inn de han ønsker seg. Hvilke helt ukjente stjerner er det man har siktet seg inn mot på St.James Park som ingen andre har oppdaget da? Alle med et brukbart navn som blir koblet til oss, blir jo avkreftet nesten like fort.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #671 på: 05. Jan. 2007, 16:57 »
1inch er 2.54cm, er 12inches i 1fot som er 30,48cm.

Er Bent 5.11 er han 180.34cm
Newcastlesupporter siden 1992

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
upson
« Svar #672 på: 05. Jan. 2007, 17:39 »
håper at tal ben haim fra bolton kommer til newcastle! newcastle trenger en ny og rutinert forsvarspiller  :?
ayls kongen i forsvaret

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Re: upson
« Svar #673 på: 05. Jan. 2007, 21:28 »
Sitat fra: "newcastlefred"
håper at tal ben haim fra bolton kommer til newcastle! newcastle trenger en ny og rutinert forsvarspiller  :?

Støttes. Men det kan bli vanskelig så lenge Chelski er interessert i han.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Januar-vinduet
« Svar #674 på: 05. Jan. 2007, 21:37 »
Dansk stjerne på vei? Les mer her!

Hva tror dere om han her? Jeg synes han virker god. Fant veldig mange lovord om han under research før jeg skrev artikkelen. Kunne vært en spennende tilvekst til Newcastles midtbane.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!