20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226994 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #690 på: 06. Jan. 2007, 15:02 »
Sitat fra: "annern"
Newcastle skal vistnokk ha lagt inn bud på ashley young, og fått det avslått sammen med 6 andre klubber.  http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=439684&CPID=8&clid=57&lid=2&title=Hornets:+Six+bids+for+Young

han e en meget bra spiller, og iallefall en for framtiden. Men jeg er sikker på at vi ikke har råd til å matche de andre storlagene i en budrunde.
Jeg lest at han er venstre kantspiller. Har vi ikke nok av det i klubben?? eller er denne informasjonen feil???
http://www.premierleague.com/fapl.rac?command=forwardOnly&nextPage=enPlayerProfile&playerId=266858

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #691 på: 06. Jan. 2007, 15:06 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hva med å leie Tevez med opsjon på kjøp, slik som Liverpool har gjort med Mascherano.
Ja, det kunne ihvertfall jeg tenkt meg. Veldig bra forslag!!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #692 på: 06. Jan. 2007, 15:11 »
Young er midtbane, men tror han kan spille spiss også.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #693 på: 06. Jan. 2007, 15:16 »
Sitat fra: "annern"
Young er midtbane, men tror han kan spille spiss også.
Hvis så er tilfelle, kan jeg tenke meg han. Allsidige unge spillere er alltid en fordel å ha.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Tenk forsvar i januar
« Svar #694 på: 06. Jan. 2007, 19:52 »
Sitat fra: "NUFranC"
Faen så tregt det går. Nå må vi begynne å handle! Roeder the turtle, treg som alltid :evil:
Mulig det er bra at budsjettet ikke var svidd av før Birminghamkampen. Den burde, i følge kommentarer fra de som fikk sett den, gi noen hint om hvor laget virkelig trenger forsterkning/utskiftning.

Personlig håper jeg på at disponible midler investeres i det defensive. Får vi større trygghet i de bakre rekker vil det også gi effekt til angrepsspillet.
Livet er svart/hvitt!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Januar-vinduet
« Svar #695 på: 06. Jan. 2007, 20:56 »
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #696 på: 06. Jan. 2007, 21:30 »
Litt av en artikkel. Artiklene på Newutd.no er herlige :D

Hvis det kunne komme litt flere artikler rundt de forskjellige hendelsene som skjer rundt NUFC, så ville det jo seff vært enda bedre ;)

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #697 på: 06. Jan. 2007, 22:45 »
Sitat fra: "Torjus"
Litt av en artikkel. Artiklene på Newutd.no er herlige :D

Hvis det kunne komme litt flere artikler rundt de forskjellige hendelsene som skjer rundt NUFC, så ville det jo seff vært enda bedre ;)

Tusen takk for gode ord!  :)  Det motiverer til videre arbeid! Vi prøver å gjøre vårt beste hele tiden, men det er ikke alltid at vi er nok folk til å holde nyhetsfrekvensen helt på topp. Derfor søker vi (som kjent) nå etter nye skribenter som kan bidra til å opprettholde en høy, god nyhetsfrekvens og en høy, god kvalitet på det som produseres.

Derfor oppfordrer vi alle som mener de oppfyller disse kriteriene til å søke jobb som skribent her.

Selv gleder jeg meg til fortsettelsen av dette januarvinduet, og det nærmest hagler med personer linket til Newcastle for tiden. Vi skal i beste ånd prøve å holde dere oppdatert på det som skjer, og sørge for at dere får vite det meste av det beste på norsk!  :D
Tore Eikeland,

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #698 på: 06. Jan. 2007, 22:47 »
Vil også bare takke for en flott artikkel angående Bent

Håper han blir Newcastle spiller
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #699 på: 06. Jan. 2007, 22:50 »
Godt å høre, VepsoO! Takk for det!

Jeg tror at vi bør etter beste evne prøve å sikre oss Bent. Har vi overhodet en liten mulighet til det, bør vi virkelig gå for han. Han er en av Englands desidert mest talentfulle spillere, og det hadde vært herlig å få ham her til oss.

Likevel er det viktig at Roeder også holder hodet kaldt og sonderer markedet etter forsvarere også. Hvis han ikke skaffer én eneste forsvarer i løpet av januar, bør han ha en rimelig god forklaring på det, mener jeg.
Tore Eikeland,

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #700 på: 07. Jan. 2007, 00:07 »
Jeg sitter fortsatt og venter på noen signinger. Men det skjer jo aldri noe... begynte vel å si for en uke siden at vi ville få inn spillere innen uken.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #701 på: 07. Jan. 2007, 00:45 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg sitter fortsatt og venter på noen signinger. Men det skjer jo aldri noe... begynte vel å si for en uke siden at vi ville få inn spillere innen uken.

Det som bekymrer meg mest er at vi omtrent bare blir seriøst linket til angrepsspillere og ikke forsvarsspillere - som vi desperat trenger.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #702 på: 07. Jan. 2007, 01:54 »
Sitat fra: "Journalisten"
Godt å høre, VepsoO! Takk for det!

Jeg tror at vi bør etter beste evne prøve å sikre oss Bent. Har vi overhodet en liten mulighet til det, bør vi virkelig gå for han. Han er en av Englands desidert mest talentfulle spillere, og det hadde vært herlig å få ham her til oss.

Likevel er det viktig at Roeder også holder hodet kaldt og sonderer markedet etter forsvarere også. Hvis han ikke skaffer én eneste forsvarer i løpet av januar, bør han ha en rimelig god forklaring på det, mener jeg.

Veldig enig med deg her Journalisten
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #703 på: 07. Jan. 2007, 02:07 »
Unnskyld meg men her har me eit forsvar bestående av Edgar-Huntington-Taylor-Solano.

Ka I Huleste svartskogen skal me da svi av 10M pund på ein spiss for :shock:

Da graver klubben sin egen grav.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #704 på: 07. Jan. 2007, 11:48 »
Sitat fra: "Benson"
Unnskyld meg men her har me eit forsvar bestående av Edgar-Huntington-Taylor-Solano.

Ka I Huleste svartskogen skal me da svi av 10M pund på ein spiss for :shock:

Da graver klubben sin egen grav.

Helt enig. Å svi av hele transferbudsjettet på Bent er helt på jordet.