20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226989 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #675 på: 05. Jan. 2007, 22:47 »
Synes det er totalt meningsløst å bruke tid på midtbanespillere nå. Er jo der vi faktisk er godt nok besatt.

Duff/Zog/Luque - Emre/Parker/Dyer/Butt/Sibben - Solano/Milner/Dyer

BallaJazz

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #676 på: 05. Jan. 2007, 23:11 »
Er toppen av idioti hvis vi begynner å hente inn en midtbane spiller nå..Er forsvar som er det viktigste!!!.Er det så vanskelig å se..Lucas Neil har all sannsynelighet signert for Liverpool så vi kan glømme å få han ser det ut som.Bent er helt klart en spiller vi burde prøve oss på også.Men vi lar nok han "slippe" unna også,Skulle ikke forundre meg egentlig.Bale hadde det vært fantastisk å fått

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #677 på: 06. Jan. 2007, 00:03 »
det er jo ikke idioti å kjøpe et av de største talentene danmark  har da. det verste som kan skje er at han ikke blir god og vi må selge ham. seff må en forsvarer prioriteres, men jeg tipper roeder har assistenter som hjelper ham også. går jo an å ha fokus på flere en en spiller.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #678 på: 06. Jan. 2007, 00:30 »
Er jo snakk om hva vi trenger..å bruke penger på en spiller vi har nødvendig dekning på banen av ser jeg på som sløseri når vi kunne brukt det på noe mere nødvendig som å kjøpe in en forsvar spiller eller to.Han er talentful Ja men ser ikke den posisjonen som mest behov for å forsterke når det er mere viktig med en forsvar spiller eller to.Derfor vill jeg kalle det idioti når vi ikke kan spy ut penger som andre stor lag å må bruke de krona vi har på en smart måte.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #679 på: 06. Jan. 2007, 01:34 »
Sitat fra: "Journalisten"
Dansk stjerne på vei? Les mer her!

Hva tror dere om han her? Jeg synes han virker god. Fant veldig mange lovord om han under research før jeg skrev artikkelen. Kunne vært en spennende tilvekst til Newcastles midtbane.

Han er sikkert mye, mye bedre enn James Milner som spiller som en handikappet 96åring  :lol:

Tror ikke denne spilleren er god nok til å stryke laget vårt. Når alle er friske vil han nok være langt unna en plass i startellveren. Skal vi handle inn midtbanespillere bør det være spillere som er mye bedre enn de som allerede er der. Første pri bør være en ny spiss og så mange forsvarspillere som er mulig. De forsvarsspillerne som hentes inn bør være mye bedre enn de som allerede er der. Synes ikke det er vits i å hente spillere som Riggott og Melchiot, spillere som aldri i verden kommer til å bli gode nok for et Newcastle som ligger blant topp 6.

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #680 på: 06. Jan. 2007, 02:03 »
lurer på når det kommer til å begynne å skje ting på markedet, virker ganske stille.....

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #681 på: 06. Jan. 2007, 04:37 »
Faen så tregt det går. Nå må vi begynne å handle! Roeder the turtle, treg som alltid :evil:
Who else...... Alan Shearer

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #682 på: 06. Jan. 2007, 04:38 »
hvis vi får dansken til en grei pris, er jeg for kjøp. solano drar på årene, og det er bra å ha et prosjekt. Når kjøpte vi et billig talent sist?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #683 på: 06. Jan. 2007, 10:01 »
Sitat fra: "annern"
hvis vi får dansken til en grei pris, er jeg for kjøp. solano drar på årene, og det er bra å ha et prosjekt. Når kjøpte vi et billig talent sist?
Helt enig!! Alle lagdelene må fornyes! Sibierski, Butt og Solano begynner å nærme seg pensjonister. Luque forsvinner nok! Så jeg sier ikke nei til en god midtbanespiller fra Danmark som har tradisjon for å ha gode spillere. Men jeg vil også ha 2 nye backer (venstre og høyre) og en spiss!! Synes vi skal gå for Baros der! Midtstoppere trenger vi absolutt IKKE! Vi har Taylor (kongen), Huntington, Edgar og Ramage. Og snart er Bramble og Moore også tilbake fra skade. Dvs 6 spillere som konkurrerer om 2 plasser. Skal IKKE ha inn en ny midtstopper, med mindre vi selger en eller to (Bramble og/eller Moore).

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #684 på: 06. Jan. 2007, 13:06 »
Sitat fra: "Frode"
Sitat fra: "annern"
Helt enig!! Alle lagdelene må fornyes! Sibierski, Butt og Solano begynner å nærme seg pensjonister. Luque forsvinner nok! Så jeg sier ikke nei til en god midtbanespiller fra Danmark som har tradisjon for å ha gode spillere. Men jeg vil også ha 2 nye backer (venstre og høyre) og en spiss!! Synes vi skal gå for Baros der! Midtstoppere trenger vi absolutt IKKE! Vi har Taylor (kongen), Huntington, Edgar og Ramage. Og snart er Bramble og Moore også tilbake fra skade. Dvs 6 spillere som konkurrerer om 2 plasser. Skal IKKE ha inn en ny midtstopper, med mindre vi selger en eller to (Bramble og/eller Moore).

Dette er jeg ikke helt enig i. Det er klart at også midtbanen må forsterkes, men ikke NÅ! I dette vinduet bør vi kun prioritere forsvar og angrep, midtbanen kan vente til sommervinduet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #686 på: 06. Jan. 2007, 14:06 »
Leser på text tv tv2 at chelsea vil ha bent... og at chalton skal ha 17 mill pund... tror ikke vi får bent.. selv om det ville vært helt nydelig!! men syns egenlig vi skal satse på å få et forsvar før noe annet.. egentlig trenger vi ikke en spiss til nå.. vi har martins,ameobi,owen,sibbe.. klarer seg egentlig.. kunne kanskje spedd på med et talent... for hvem skal benkes om bent kommer... skal martins benkes? skal owen? skal vi kjøpe bent for å benke han? jeg mener: gå for et talent.. og se å få inn 3 forsvarspillere..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #687 på: 06. Jan. 2007, 14:16 »
Sitat fra: "TooN"
Leser på text tv tv2 at chelsea vil ha bent... og at chalton skal ha 17 mill pund... tror ikke vi får bent.. selv om det ville vært helt nydelig!! men syns egenlig vi skal satse på å få et forsvar før noe annet.. egentlig trenger vi ikke en spiss til nå.. vi har martins,ameobi,owen,sibbe.. klarer seg egentlig.. kunne kanskje spedd på med et talent... for hvem skal benkes om bent kommer... skal martins benkes? skal owen? skal vi kjøpe bent for å benke han? jeg mener: gå for et talent.. og se å få inn 3 forsvarspillere..

Vi har verken Ameobi eller Owen før sesongen er omme, og Ameobi bør henvises til benken. Kjøper vi Bent får vi tre fullgode spisser i Owen, Martins og Bent, mens Ameobi og Sibierski sitter på benken..

Men å bruke hele transferbudsjettet på Bent er jeg HELT uenig i...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #688 på: 06. Jan. 2007, 14:45 »
Newcastle skal vistnokk ha lagt inn bud på ashley young, og fått det avslått sammen med 6 andre klubber.  http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=439684&CPID=8&clid=57&lid=2&title=Hornets:+Six+bids+for+Young

han e en meget bra spiller, og iallefall en for framtiden. Men jeg er sikker på at vi ikke har råd til å matche de andre storlagene i en budrunde.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #689 på: 06. Jan. 2007, 15:02 »
Hva med å leie Tevez med opsjon på kjøp, slik som Liverpool har gjort med Mascherano.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."