20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Drakternummer til de nye gutta...  (Lest 4988 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Drakternummer til de nye gutta...
« på: 05. Sep. 2006, 15:54 »
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 05. Sep. 2006, 15:57 »
Sibierski 20
Bernard 34

Tror ikke akkurat at Sibierski vil bli en bedre spiller ved å ta over "lykke-nummeret" til Albert Luque...
Bernard har fått 34, ja....Synes han passet best med 35 på ryggen jeg, men vi får la Pattison beholde det....han er litt større talent...Synes det blir feil å ta det ifra han.
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05. Sep. 2006, 15:57 »
hvilket har duff? ska kjøpe drakta

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05. Sep. 2006, 15:59 »
han har nummer 11...(tror jeg)
Arne Scheie:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 05. Sep. 2006, 16:00 »
Jeg går ut ifra at Bernard helst ville ha sitt gamle nummer, men tok til takke med 34 når klubben ikke ville ta fra Pattison hans nummer.
Men er ikke nr. 3 ledig? Synes Baba kunne fått det. Men vi får heller spare det til Bridge kommer i januar.

Forresten, hvorfor i all verden ble ikke Rob Lees ærefulle nr. 7 gitt til Scotty?
Hvorfor skal Luque gjøre skam på den trøya?

Duff har nr. 11 ja.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05. Sep. 2006, 16:06 »
Enig  i at Scott Parker burde tatt over 7'er drakta till til Lee....JJ hadde jo også den da, men vi bryr oss vel ikke noe om han lenger :lol: Vi har hatt mange gode i 7'ern, og er det noen på dagens Newcastle-lag som bør ha den så er det Parker!
Arne Scheie:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 05. Sep. 2006, 16:11 »
Selvsagt bryr vi oss om JJ. Hadde det ikke vært for den skotske idioten og den feite idioten på toppen, så hadde JJ fremdeles vært en sentral brikke i laget vårt.

Og det blir feil at Luque skal gjøre skam på nr. 7.
Vi får bare håpe den spanske tullingen forsvinner i januar, og at vi får inn en ny mann som kan bære nr. 7 med stolthet.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 05. Sep. 2006, 16:26 »
Jaja...JJ var en av favoritt-spillerene mine på Newcastle da han spilte for oss....Enig i at han ville vært sentral på laget våres og var kanskje den nye Rob Lee i 7'er drakta....? Er også fullstendig enig med deg at vi må få kvitta oss med Albert Luque hvis han ikke begynner å prestere snart.... Han kan ikke få ødelegge 7'ern.....
Er egentlig litt usikker på om Martins fortjener 9'ern...Han er Utrolig god så det er bare å vente å se....
Bernard kunne jo forøvrig valgt et annet nummer enn 34....Synes ikke det er så stort å ha det...
Arne Scheie:

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Sep. 2006, 08:07 »
Sitat fra: "Joakim"
Selvsagt bryr vi oss om JJ. Hadde det ikke vært for den skotske idioten og den feite idioten på toppen, så hadde JJ fremdeles vært en sentral brikke i laget vårt.

Vi får bare håpe den spanske tullingen forsvinner i januar, og at vi får inn en ny mann som kan bære nr. 7 med stolthet.

Gud,som jeg misliker deg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. Sep. 2006, 14:13 »
Sitat fra: "Tommy Sten"

Gud,som jeg misliker deg

Hyggelig å høre.
Godt å se at du bidrar til konstruktiv debatt.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 06. Sep. 2006, 14:37 »
Sitat fra: "Tommy Sten"

Gud,som jeg misliker deg

Hyggelig å høre.
Godt å se at du bidrar til konstruktiv debatt.

Bare hyggelig. Jeg har forresten ikke sett annet enn at du har rakket ned på Luque på nye oppfinnsomme måter i det siste, er det så konstruktivt?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 06. Sep. 2006, 14:49 »
Jeg bare uttrykker at jeg er lei av Luque. Han viser null tegn til innsats, og han får heller ikke til noen verdens ting. Da ser jeg ikke helt hvorfor jeg ikke skal få lov å kritisere ham.

DanMan

• Gjest
« Svar #12 på: 06. Sep. 2006, 15:42 »
Men er ikke nr. 3 ledig? Synes Baba kunne fått det. Men vi får heller spare det til Bridge kommer i januar.

Hva med backup-backup Robbie Elliott? Har ikke han nr. 3?

EDIT: Jeg har ikke fått fulgt med så mye som jeg burde, åpenbart.  :oops:
Elliott borte? Ble overrasket da jeg så Faye for Charlton jeg.  :lol:

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #13 på: 06. Sep. 2006, 16:05 »
Berre vent joakim, du skal få sjå Luque blomstre, trur du seff ikkje Roeder hadde blitt kvitt han for lengst om han ikkje hadde ein plan for han? Eg venter lenge, og eg venter i spenning, men eg venter ikkje forgjeves! Slutt å rakk ned på klubben din heila tio, og kall da konstruktiv kritikk etterpå! Hadde faktisk ikkje forundret meg om Luque startet lørdag, du hadde vel slaktet Roeder for laguttaket før kampen hadde begynt rekner eg med...
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #14 på: 06. Sep. 2006, 16:07 »
Han har fått sju, og kommer til å vise seg verdig det nummeret denne sesongen, det er eg overbevist på!
Venter i spenning...