20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Drakternummer til de nye gutta...  (Lest 4958 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Drakternummer til de nye gutta...
« Svar #15 på: 06. Sep. 2006, 16:18 »
Herregud, nå bør folk skjerpe seg.

Er det galt av Joakim å ha andre meninger enn andre her?

Alle som har sett Luque spille de siste kampene ser at han er "crap". Da er det ingen grunn til å rose han opp i skyene. Det verste er at han ikke ser ut til å gidde å prøve, så jeg skjønner ikke hvorfor folk er så forbanna opptatt av at han MÅ bli i Newcastle.

Luque var god i Deportivo, men har fortsatt tilgode å slå gjennom i Newcastle. Før kunne vi forsvare han med at han hadde fått altfor få sjanser til å vise seg frem. Men nå har han hatt over et halvt år til å trene seg opp og venne seg til PL. Men han spiller fortsatt som en juniorspiller.

Og til slutt. Det ER en grunn til at Luque er 4-5 valget til Roeder.

Syntes også det er rart at Scotty ikke fikk 7. Men får håpe Luque slår gjennom, uansett hvilket nr han har på ryggen.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #16 på: 06. Sep. 2006, 16:38 »
seff er det bra å ha andre meininger, det er jo derfor det er underholdende med forumet! Skjønner all frustrasjon når det gjelder Luque. Men eg velger fortsatt å tru at det er meir med han enn øyet treffer, håper å få kunne bevise dette utover sesongen =) noken som har stream-link til art5-kanalen i arabia eller ka det nå var? =)
Venter i spenning...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 06. Sep. 2006, 16:41 »
Sjekk ut "sticky" tråden i kamp forumet som heter noe med Streaming. Der pleier man få tips til hvor man kan finne slikt!:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 07. Sep. 2006, 21:22 »
Sitat fra: "alop123"
Berre vent joakim, du skal få sjå Luque blomstre, trur du seff ikkje Roeder hadde blitt kvitt han for lengst om han ikkje hadde ein plan for han? Eg venter lenge, og eg venter i spenning, men eg venter ikkje forgjeves! Slutt å rakk ned på klubben din heila tio, og kall da konstruktiv kritikk etterpå! Hadde faktisk ikkje forundret meg om Luque startet lørdag, du hadde vel slaktet Roeder for laguttaket før kampen hadde begynt rekner eg med...

For all del, det er ingenting jeg heller vil enn å ta feil i denne saken, men jeg er stygt redd jeg ikke gjør det. Det er ikke Roeder og klubben det går på her, men spilleren selv. Det er spilleren som fremstår som totalt uinteressert, og det er spilleren som spiller elendig.

Ja, jeg ville slaktet Roeder om Luque hadde startet på lørdag, det sier seg selv, da han ikke ser ut til å være interessert i å gjøre det bra. Men jeg hadde selvsagt vært glad om jeg tok feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 08. Sep. 2006, 07:36 »
Back to Topic.

Hvorfor kjører vi ikke inn Tayls på nr. 3 eller 6? Sier seg selv at denne gutten er en del av Newcastles fremtid.
Who else...... Alan Shearer

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 08. Sep. 2006, 09:11 »
Fordi eg har drakten til Taylor, det passer veldig bra med nummer 27
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. Sep. 2006, 19:48 »
Taylor er vår fremtidige klassestopper. Og vi vet alle at våre beste menn har hatt nr. 27.
Albert hadde nr. 27
Woodgate hadde nr. 27
Boumsong hadde nr. 6 - se hvor bra det gikk med han
Taylor har nr. 27, og det er det nummeret han skal ha. Et legendarisk nummer.

Roeder kan heller gi seg selv nr. 6

Og treeren tilhører Wayne Bridge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Sep. 2006, 20:12 »
Treern kan godt Bridge få. Men nr. seks synes jeg zoggie kan få. Forresten er det er en skam at luque har nr sju. Nr 7. Med den innsatsen han har levert hittil.!!! Håper han tar seg kraftig sammen fremover, men det er vel trolig at hans sjanser er oppbrukt.
Who else...... Alan Shearer

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 08. Sep. 2006, 20:33 »
Først må vi signere Bridge! Så lenge vi gjør det, kan vi godt gi ham nr. 74 for min del.