20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder  (Lest 83486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Glenn Roeder
« Svar #345 på: 09. Mars 2007, 15:34 »
Nå som chelsea med stor sannsynlighet sparker mourinho vil jeg das tørre å påstå at han ville være GLIMRENDE!
Hva baserer du dette innlegget på Geir Andreas? Hvorfor er det stor sannsynlighet for at Chelsea vil sparke Mourinho?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 09. Mars 2007, 16:28 »
Mourinho er for stor og god for Newcastle.
Me må nok sette lista litt lavere.
Men høgare enn Roeder kvalitet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvorfor sparkes ikke Roeder?!?
« Svar #347 på: 01. Mai 2007, 23:29 »
Dette innlegget skal ikke inn i en ny tråd. Konklusonen bør være KLINKENDE klar. Roeder må ut!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvorfor sparkes ikke Roeder?!?
« Svar #348 på: 01. Mai 2007, 23:31 »
Grunnen er at vi har ein trangsynt styreformann.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #349 på: 02. Mai 2007, 10:47 »
Ønkser man å bytte ut Roeder på SJP, så bør Freddy innlede samtaler med denne mannen snarest: http://english.psv.nl/web/show/id=58980/contentid=20806
Livet er svart/hvitt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 02. Mai 2007, 19:02 »
Jeg har ikke blitt videre imponert over Koeman, og det er andre navn jeg heller ville hatt.
Men jeg ser ikke helt hvorfor det er så viktig å kaste ut Roeder. Selv om denne sesongen har vært langt under det nivået vi skal ligge på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #351 på: 03. Mai 2007, 10:52 »
Jeg har ikke blitt videre imponert over Koeman, og det er andre navn jeg heller ville hatt.
Men jeg ser ikke helt hvorfor det er så viktig å kaste ut Roeder. Selv om denne sesongen har vært langt under det nivået vi skal ligge på.
Misforstå meg rett. Jeg ønsker ikke å sparke Roeder nå. Men ser jo jo at majoriteten er stemt for det. Derfor drar jeg opp et alternativ jeg finner "spiselig". Når det gjelder Koeman, så har han spillererfaring fra de største klubbene i nederland, Barcelona og Europamesterskap med landslaget.
Jeg betrakter Koeman interessant bl.a. ved at han hadde den sjeldne egenskapen som forsvarsspiller at han scoret mange mål. Å få satt fokus på forsvarsspillet samtidig som evnen til å score mål ikke forringes er noe NUFC kan trenge. Jeg synes ikke CVen som manager ser så ille ut heller. Koeman er seriemester med Ajax 2002 og 2004. Om han er en kar som setter krav til seg selv, eller om han flykter fra problemer kan sikkert diskuteres: For etter at Ajax ble slått ut av UEFA-cupen, og ikke evnet å gi PSV konkurranse om seriemesterskapet, sa han opp i 2005. Bronse med Benfica i sesongen 2005-2006 var nok også under forventningene i Portugal. Tilbake i Nederland hvor han sist helg ble seriemester med PSV etter en særdeles tett innspurt (Vant på målforskjell etter 5-1 mot Vitesse. Kan vitne om å ha evnen til å få laget til å fighte). Koeman er vant til å være i toppen, og skulle han ta han en jobb i NUFC, så er det for at han tror det er mulig å ta laget til toppen. -Men for all del: Det hadde vært utrolig hyggelig om Roeder hadde greid det samme :).
« Siste redigering: 03. Mai 2007, 19:47 av Brewcastle »
Livet er svart/hvitt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 03. Mai 2007, 15:10 »
Jeg syns det er ganske betenkelig å IKKE se at man skal vurdere å kaste ut Roeder. Vi har akkurat tangert antall tap iløpet av en sesong i PL, og dette har i mine øyne vært en dårligere sesong enn den under Souness der vi lenge var med å kjempet i to cuper. Vi spiller drittfotball og spillerne er totalt umotiverte. Å ikke snakke om at man kanskje bør vurdere å skifte manager er for meg ganske snålt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 03. Mai 2007, 16:40 »
For å sei det på ein enkel måte:

Skal vi bli eit topplag treng vi ein god manager. Roeder er ein relativt dårlig manager, i beste fall OK manager. Derfor må vi bytte han ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 03. Mai 2007, 16:44 »
Ser forøvrig lengre opp negativitet til å hente et geni som Mourinho hit. Greit at han har fått masser av midler i Chelski, men se hva han gjorde med et lag som Porto. Mourinho hadde vært drømmen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 03. Mai 2007, 17:23 »

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg på dette. Men hva er det med Roeder som overhodet gjør at han skal få forbli manager i Newcastle? At sesongen har vært direkte katastrofal er bare toppen av fadesen, og hvis ikke dette er Roeders feil, hvem sin feil er det da? Greit, du kan si spillerne, men spillerne følger jo trenerens råd og instrukser. Det er manageren som har ansvaret for at laget skal yte maksimalt. Roeder har gjort plent lite i denne klubben og han fortjener ingenting annet enn sparken. Jeg henger meg på og sier at det er fantastisk snålt at det går an å ha tro på denne mannen, ENDA! Ubegripelig.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 03. Mai 2007, 17:39 »
Så lenge me får ein med litt baller, har respekt, er engasjert og  tør sette stjernspillere ute av form ut av laget. Så kan det vera samma kem det blir, Blir uansett eit vendepunkt når Roeder forsvinn uansett :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 03. Mai 2007, 19:23 »
"Newcastle have taken only six points from the last 27 in the Premiership, scoring just three times in those nine Premiership matches..."

Imponerande  ;D

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #358 på: 03. Mai 2007, 19:39 »
Håper egentlig ikkje at Roeder får sparken, men at han blir nedgradert til Academy igjen.. tviler på at det skjer.. Håper hvertfall at vi får inn en ny manager helst etter siste serierunde..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 03. Mai 2007, 20:36 »
Hvorfor skal Roeder få sin gamle stilling i akademiet tilbake igjen? Den er sikkert besatt og han/hun som har den jobben nå gjør sikkert en bra jobb! Når han nå forhåpentligvis får sparken, skal det ikke være en selvfølge at han skal få tilbake sin gamle stilling, han må nok ut å søke jobb som de fleste andre arbeidsledige, det mener jeg er rett og rimelig.

Jeg har ihvertfall ingen trang om at han så absolutt skal fortsette sitt arbeid i NUFC på et eller annet vis i en eller annen stilling!