20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder  (Lest 83506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Langsiktighet
« Svar #300 på: 19. Jan. 2007, 09:22 »
Jo da, det kan se ut som om Roeder er treg på overgangsmarkedet. Men jeg merker meg at han helt fra i fjor sommer har snakket om langsiktighet. Og da er det ikke bare å "løpe og kjøpe" tvert noen virker å være ledig på markedet. Ser man tilbake virker det som det er en viss tid siden det var slik tankegang som regjerte i managerstolen på SJP. Jeg er av den klare oppfatning at Roeder har en mye vanskeligere oppgave enn sine siste forgjengere. Laget han tok over manglet substans. Og det å skulle erstatte Shearer og bygge et lag rundt NUFC sitt ikonaktige no. 9 er vel en av fotball-Englands vanskeligste og tøffeste oppgaver. Derfor synes jeg ikke særlig om den så uforbeholdne mistilliten og drittkastingen som ofte er Roeder til del her, og det attpå til når laget er inne i sin verste motgangsperiode noen sinne.

Jeg har holdt med Newcastle i såpass mange år, og har planer om å gjøre det i enda flere, så jeg har det ikke så travelt med å få et blaff av suksess. Jeg ønsker at det skal bygges et lag som inntar en stabil posisjon blant topp 4 i fremtiden.
Livet er svart/hvitt!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder - så ille likevell?
« Svar #301 på: 19. Jan. 2007, 12:05 »
Nå har jo Duff vært en tragedie i Newcastle så langt, så har har vel ikke styrket oss så veldig.

Men jeg er enig i at Roeder har gjort en helt grei jobb. Men jeg mener han er for pirkette når det gjelder overganger. Hadde vi vært litt frempå kunne vi hatt Neill 1,5mp. Woddy Gratis , Cambell gratis, Johnson ? . Da hadde vi hatt en fantastisk backrekke for slikk og ingenting.

Men jeg er glad for at han hvertfall prøver og ikke splashe ut penger i hytt og pine for "over the hill" spillere. Uansett skal det bli morsomt å se hvem vi henter i Januar. For vi MÅ hente inn noen!:)

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
O'Neill
« Svar #302 på: 20. Jan. 2007, 02:28 »
En liten kuriositet: Martin O'Neill har vært trukket fram som et bedre alterntiv enn Glenn Roeder som manager. Også nå i disse motgangstider. Da det var et tema sist vår så jeg også på O'Neill som en spennende kandidat for NUFC. Men sånn ble det ikke. Og jeg synes Roeder var et godt valg.
Det er det ikke alle her på forumet som har vært enige i, for å si det mildt.
Jeg vil da bare si, i disse dager da mange ikke får uttrykt nok misnøye med Roeder:

O'Neill med Aston Villa har følgende statistikk f.o.m. november; 2-5-8. Altså 15 kamper, Villa har ikke vunnet på de 12 siste, 5 U og 7 tap.

Roeder med Newcastle har følgende statistikk f.o.m. november; 8-6-6. D.v.s. 20 kamper. Et adskillig hardere program, med en skadesprengt tropp, enn Villa. Av de 12 siste har Newcastle vunnet 5, 2 U og 5 tap.

Selvfølgelig hadde det vært best om NUFC hadde vunnet flere kamper. Men når vi ser det opp mot Villa som har en manager mange heller kunne tenke seg i stedet enn Roeder, og en skadefri tropp sett i forhold til NUFC, så er jeg ganske bekvem med manageren vi har. Martin O'Neill skal kanskje prise seg lykkelig over at han ikke havnet i NUFC?
Livet er svart/hvitt!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #303 på: 20. Jan. 2007, 12:21 »
Det hadde sikkert ikke gått så mye bedre med Martin O`Neill, og han hadde GARANTERT blitt hatobjekt. De som tror at Newcastle vinner CL med den rette manageren tar dessverre feil.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #304 på: 20. Jan. 2007, 12:59 »
Selvsagt er det ikke bare å få inn en ny manager.Så skal vi rett til topps med en gang.Bobby brukte omlang nesten 3 sesonger.Å få newcastle opp fra sumpen.Managerenjobben i Newcastle, er som et vepseboll. Å det er nok en av de vanskeligste i Premier League.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #305 på: 20. Jan. 2007, 15:18 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Det hadde sikkert ikke gått så mye bedre med Martin O`Neill, og han hadde GARANTERT blitt hatobjekt. De som tror at Newcastle vinner CL med den rette manageren tar dessverre feil.

Uenig. Garantert bedre! iallefall en 10. plass :wink:
Who else...... Alan Shearer

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #306 på: 20. Jan. 2007, 17:06 »
Jeg mener Martin O'Neill er bedre til er å finne de rette spillerne. Med de ressursene Newcastle har (eller burde ha) er jeg sikker på at han hadde klart å bygge et lag. Få spillerne til å tro på det de gjør. Slik det er nå fremstår ikke Newcastle som et lag, men en rad med enkeltspillere. Det virker som om de ikke stoler på hverandre og det gjør det ubehagelig utpå banen noe resultatene også tilsier.
Newcastle er spiller for spiller bedre enn Aston Villa og derfor ville ikke Martin oppnådd så svake resultater med Newcastle.
O'Neill har en klart bedre cv enn det Roeder har å vise til. Jeg mener Roeder ikke har de egenskapene en manager trenger for å lede et lag i Premier League. Han kan muligens duge som assistent, men ikke noe mer!! Det er noe svært galt når man gang etter gang underpresterer mot lag man skal slå! Jeg mener det er en managers jobb å forhindre det!!
Roeder virker mer som en vimpsete mygg som ikke er i stand til å foreta seg noe på tranfermarkedet.
Jeg er enig i alle dem som sier at det ikke skal handles i tide og utide, men når det ikke gjøres det fnugg for å bedre klubbens situasjon blir jeg fortvilet!

Det er tross alt bedre å kalle en spade en spade. Newcastle er inne i en krise som klubb og det vi trenger nå er signaler på at det jobbes med å komme ut av den. De signalene kan jeg ikke se og det ser ut til å styreledelsen begynner å mene at Newcastle skal være en midt-på-tabellen klubb og det skal den så absolutt ikke!

Når Newcastle fansen begynner å forlate St. James' Park før kampen er ferdig bør det blinke noen røde lys over det som skjer.

Så hvis noen ikke liker at noen av oss er negative til det som skjer, syntes jeg ærlig talt det er dem det er noe gæli med. Hvis dere er fornøyd med det som skjer i klubben for øyeblikket, ja da har ikke dere de ambisjonene som  jeg syntes Newcastle bør ha. Jeg er drittlei 12./13. plasser og exit i cupene. Det er en grunn til at det er evigheter siden de tok sin siste triumf i noen som helst turnering...Det blir nok en 100 år til vi opplever noe sånt...jaja...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 20. Jan. 2007, 19:33 »
Sitat fra: "djmattis"
Sitat fra: "Frode"
Han er veldig treg på overgangsmarkedet, kan av og til virke som at han ikke er den rette til å få tak i "de beste" spillerne

martins og duff?
det er 3 spillere som jeg tror kunne godt inn i hvilket som hellst topplag i hele verden, noe de har gjort også.
Dette er VÅS!!! Duff satt VELDIG mye på benken i Chelsea den siste sesongen. Han fikk mindre og mindre tillit av Morinho. Han var overflødig, derfor fikk vi han billig. Han har underprestert skikkelig for oss så langt, men håper at dette bedrer seg SELVFØLGELIG!!!
Martins var LANGTFRA fast i Inter`s start-ellver! Fikk noen kamper av og til. Men han er jo et kjempetalent, men også han ble overflødig etter Zlatan kom til klubben!!
Så at disse 2 kunne spilt seg inn på et hvilket som helst topplag i hele verden er rett og slett VÅS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har mange gode spillere i stallen vår, men KUN 1 som kan kalles "verdensklasse spiller" for øyeblikket, han er skadet og heter MICHAEL OWEN!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 20. Jan. 2007, 19:43 »
Duff er jo årest flopp kjøp I PL bare slått av Sjeva!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 20. Jan. 2007, 20:05 »
Sitat fra: "bråkebøtta"
Jeg mener Martin O'Neill er bedre til er å finne de rette spillerne. Med de ressursene Newcastle har (eller burde ha) er jeg sikker på at han hadde klart å bygge et lag.
Nå har jo ikke Martin O`Neill noe mer og vise til enn vår gamle venn Souness! O`Neill har vunnet serien i Skottland noen ganger, det gjorde Souness også!! O`Neill rykket opp med Leicester, og gjorde de til middelhavsfarer i PL, Det gjorde Souness med Blackburn også! Souness vant Ligacupen med Blackburn, men jeg lurer på om ikke O`Neill også har vunnet?? eller vært i finalen i ligacupen med Leicester?? Noen som husker??
Så jeg klarer meg fint uten den defansive kontringsfotballen til O`Neill!! Og han må komme med bedre CV før jeg skryter han opp i skyene!!

Sitat fra: "bråkebøtta"
Så hvis noen ikke liker at noen av oss er negative til det som skjer, syntes jeg ærlig talt det er dem det er noe gæli med. Hvis dere er fornøyd med det som skjer i klubben for øyeblikket, ja da har ikke dere de ambisjonene som  jeg syntes Newcastle bør ha. Jeg er drittlei 12./13. plasser og exit i cupene. Det er en grunn til at det er evigheter siden de tok sin siste triumf i noen som helst turnering...Det blir nok en 100 år til vi opplever noe sånt...jaja]...
Dette er jeg helt ENIG i!! Hvis man som supporter er fornøyd med de resultatene som Newcastle United FC har prestert på hjemmebane hele denne sesongen, da er det DENNE personen det er noe galt med!! Og kritisere laget ditt når de undepresterer så til de grader, det skulle da for FAEN meg bare mangle!!! NUFC er en så stor klubb at uansett hvilket lag som kommer til St. James Park, skal bli sendt poengløse hjem!! Men nå virker det som om det er VI som skal være fornøyd om NUFC i det hele tatt klarer å ta poeng på hjemmebane!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 20. Jan. 2007, 20:38 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~968317,00.html JÆVLA IDIOT

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~968309,00.html

Og her er idioten fornøyd med uavgjort hjemme mot et dritt lag.

vi hadde egenlig flaks. med straffe og offside mål

disse to sakene sier vel det meste om roeder
lt;3 Newcastle <3

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 20. Jan. 2007, 22:54 »
njaaa vi har 2

Owen og Given
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 20. Jan. 2007, 23:27 »
"I'm determined to use the two loans, but believe me there's not a lot out there. But I will sign two."

Så signer dei da for helvede. Har jo snakka om dei låna i ei årekke no.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #313 på: 21. Jan. 2007, 09:15 »
Nja jeg er litt at og fram med å om vi skal sparke Roeder.Vi vet ikke hvordan det hadde gått. Hvis alle spillerne var friske.Samtidig er vi også i ingenmannsland på tabellen. Det er "bare" 10 poeng opp til bolton.Så umulig er det ikke.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #314 på: 22. Jan. 2007, 15:41 »
"Roeder legger til: ?Michael Owen kommer til å få all oppmerksomhet nå han returnerer, men Shola er en favoritt blant fansen."

Saksa frå Newcastle.no...

Har Roeder røykt eller?  :shock: