20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder  (Lest 83516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder - så ille likevell?
« Svar #285 på: 14. Jan. 2007, 20:34 »
Glenn Roeder har fått sin eigen sang :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=dY0AYkcHi28&NR
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #286 på: 14. Jan. 2007, 20:57 »
Den der er gamal, men den er litt morosam.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 17. Jan. 2007, 23:05 »
Roeder må bare ta hatten sin å gå nå :evil:

djmattis

• Gjest
« Svar #288 på: 18. Jan. 2007, 00:36 »
Jeg er veldig fornøyd med Roeder jeg.
Bør få 1 sesong til på seg med fullt friskt lag før jeg skal dømme han.
Bare se på Roberto Mancini i Inter, han tulla noe jævlig før han gjorde noen forandringer på tenkemåten sin og nå går Inter som en maskin.
Syns folk nesten må roe seg ned

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 18. Jan. 2007, 00:48 »
vel, kan ikke være så glup når du bruker pattison. og har et møkka forsvar og ikke kjøper nye.

og det værste av alt er at han har tenkt og tilby bramble ny kontrakt. han er rett og slett for dum til og være newcastle manager. hva faen har han egenlitg oppnådd bortsett fra og rykke ned med west ham?
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 18. Jan. 2007, 02:07 »
Sitat fra: "Doffi"
vel, kan ikke være så glup når du bruker pattison. og har et møkka forsvar og ikke kjøper nye.

og det værste av alt er at han har tenkt og tilby bramble ny kontrakt. han er rett og slett for dum til og være newcastle manager. hva faen har han egenlitg oppnådd bortsett fra og rykke ned med west ham?

Nå må du ikke glemme at han fikk sparken i storklubben Watford også.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #291 på: 18. Jan. 2007, 11:24 »
Ul og tut om Roeder dere, men: Nevn en manager som ville gjort "gull" ut av det mannskapet som har vært disponibelt på SJP den siste tiden.

Og spar meg for å komme med; "den eller den manageren" for han ville i det minste brukt Luque.
Jeg har vært mektig skuffet over det Luque har prestert når han har fått sjansen. Men har vært tilbøyelig til å holde muligheten for at jeg kan ta feil. Derfor sjekket jeg med en kompis i Toon Army der borte som har kontroll på det meste med laget, også på treningsfeltet. Jeg spurte blant annet om det var noe personlig motsetningsforhold mellom Roeder og Luque. Svaret jeg fikk var (sitat): Luque, the top and bottom of it is 'he is shite' nothing more, nothing less :>) He had to go, to free up a wage space, we won't get any money for him, so the best thing to do was just dump him on loan until his contract is up.
(dette var som dere ser før det ble klart at det ikke ble noen tur til PSV)
Livet er svart/hvitt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 18. Jan. 2007, 16:54 »
hva faen har han egenlitg oppnådd bortsett fra og rykke ned med west ham?
Jo, han oppnådde også å rykke ned med Watford!! Bra CV det???? 2 nedrykk, da er du kvalifisert til å lede NUFC???? Eller???

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 18. Jan. 2007, 16:55 »
hva faen har han egenlitg oppnådd bortsett fra og rykke ned med west ham?
Jo, han oppnådde også å rykke ned med Watford!! Bra CV det???? 2 nedrykk, da er du kvalifisert til å lede NUFC???? Eller???

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #294 på: 18. Jan. 2007, 17:14 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Ul og tut om Roeder dere, men: Nevn en manager som ville gjort "gull" ut av det mannskapet som har vært disponibelt på SJP den siste tiden.

Og spar meg for å komme med; "den eller den manageren" for han ville i det minste brukt Luque.
Jeg har vært mektig skuffet over det Luque har prestert når han har fått sjansen. Men har vært tilbøyelig til å holde muligheten for at jeg kan ta feil. Derfor sjekket jeg med en kompis i Toon Army der borte som har kontroll på det meste med laget, også på treningsfeltet. Jeg spurte blant annet om det var noe personlig motsetningsforhold mellom Roeder og Luque. Svaret jeg fikk var (sitat): Luque, the top and bottom of it is 'he is shite' nothing more, nothing less :>) He had to go, to free up a wage space, we won't get any money for him, so the best thing to do was just dump him on loan until his contract is up.
(dette var som dere ser før det ble klart at det ikke ble noen tur til PSV)

Helt enig. Og helt enig med kameraten din fra England og!

djmattis

• Gjest
« Svar #295 på: 18. Jan. 2007, 17:26 »
folk på forumet her overdriver så det holder, er nesten litt leit å lese alle disse tåpelige innleggene

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 18. Jan. 2007, 18:53 »
Sitat fra: "djmattis"
folk på forumet her overdriver så det holder, er nesten litt leit å lese alle disse tåpelige innleggene
Jeg derimot synes det er artig å lese hva andre NUFC fans mener om klubben og alt som skjer rundt den! Og bra er det at fotball kan gi utrykk for mange meninger, og sjeldent har en fasit!!

Men tilbake til Roeder! Til forsvar for fyren kan vi nevne at han har hatt skikkelig uflaks med skader, og at dette "kansje" er den dårligste NUFC stallen siden Dalglish ødela Keegan og oss supportere sitt "drømmelag". Og ikke minst at man ikke snur alt i løpet av natta. Bobby Robson brukte 2,5 år på å få Newcastle opp der de hører hjemme etter at han overtok fra Gullit, og kansje trenger Roeder samme tillit og tid!!

Men på en annen side, han har en grusom CV!! Og vi har underprestert skikkelig på hjemmebane hele denne sesongen! Fra intertoto til nå sist mot Birmingham. Vi har riktignok vunnet knepent noen av kampene, men ikke dominert spillemessig. Det savner jeg! Jeg ser ikke noe klart spillemønster.
Han er veldig treg på overgangsmarkedet, kan av og til virke som at han ikke er den rette til å få tak i "de beste" spillerne. (Men vi har vært ganske bortskjemt med kjøpegale managere de siste åra, så vi er bare vant med mye utskiftninger hele tiden. Ingen har sagt at det er rett)!!

Men det blir jo urettferdig mot Robson og sammenlikne han med Roeder. Robson var/er en mye mer merittert manager. Kansje vi kan få en like merittert manager igjen ved en senere anledning.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #297 på: 18. Jan. 2007, 19:18 »
Robson var ikke perfekt, men han klarte i allefall å få til bedre resultater enn det Roeder har klart.
De siste årene har alt for mye rart fått lov til å styre skuta!!

Så kjære Alan Shearer: Ta over manager stolen og gi oss glade dager igjen!!

djmattis

• Gjest
« Svar #298 på: 18. Jan. 2007, 22:16 »
Sitat fra: "Frode"
Han er veldig treg på overgangsmarkedet, kan av og til virke som at han ikke er den rette til å få tak i "de beste" spillerne

martins og duff?
det er 3 spillere som jeg tror kunne godt inn i hvilket som hellst topplag i hele verden, noe de har gjort også.
vi er faktisk per dags dato et lag som utfør mirakel på overgangsvinduet spør du meg, har hatt mange forferdelige sesonger nå men enda kommer det topp spill på toppspiller til klubben. nå som vi har vært trofaste fans så lenge så klarer vi at de prøver å bygge opp laget igjen fra grunnen noe som vil ta tid, og de som ikke har lyst å vente kan jo tross allt begynne å heie på chelsea, hørte de har blitt et ganske bra lag.
 :roll:

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 19. Jan. 2007, 00:47 »
Så lenge innleggene er saklig er det artig å lese hva andre på forumet mener...

Jeg synes Roeder har gjort en strålende jobb i Newcastle. Han tok jo over Newcastle da de hadde en dalende kurve. Robson klarte jo heller ikke å putte Newcastle på toppen av tabellen på sitt første år i Newcastle. Han fikk i minste litt tid på det. Hvis vi ser på det løftet laget har fått siden samme periode for 1,5 år siden så er det jo helt fantastisk hva han har klart.

De innkjøpene han har gjort har vært suksess! Martins, Solano og Duff. De har gått direkte inn og styrket laget. Nå har ikke du spillt så veldig mye ennu. Han har ike levert alt vi hadde håpet på, men vist god form. Martins var ikke total suksess første kampen..

Og at han bruker litt ekstra tid gjør ikke noe da han får inn kvalitet. Ville Lauren virkelig gitt oss det helt store løftet?

Synes vi har blitt litt paniske og vi skal skifte trener hver gang vi taper kamp... nå har vi vunnet kamper i en lengre periode uten de beste på banen. Hvis Manchester eller Chelsea hadde mistet 50% av start 11'eren så hadde de også slitt..
Han kom, ble mett og dett var dett....