20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder  (Lest 83620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #15 på: 01. Sep. 2006, 14:15 »
Det går rykter om at det ikke kommer noen uttalelser for på mandag. Roeder & Co håper nok at den værste skuffelsen har lagt seg innen mandag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #16 på: 01. Sep. 2006, 14:23 »
Det trenger i allefall ei durabelig helgafyll til først. Jeg fatter faen ikke hvordan vi gikk fra å skulle signe Woody/Huth/Bridge/Gravesen og en spiss eller to til å ende opp med Rossi, Sibierski og Bernard...

Hvorfor handlet vi ikke tidligere? Vi måtte ikke vente til transfermarkedet stengte for å handle inn panikkjøp. Da hadde det vært bedre og kjøpe en eller to spillere som ikke var førsteprioritet 1 måned tidligere. Greit nok at han kanskje ønsket Bridge mer enn de Cler, men av og til må man ta til takke med det nest beste.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #17 på: 01. Sep. 2006, 14:26 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Det trenger i allefall ei durabelig helgafyll til først. Jeg fatter faen ikke hvordan vi gikk fra å skulle signe Woody/Huth/Bridge/Gravesen og en spiss eller to til å ende opp med Rossi, Sibierski og Bernard...

Hvorfor handlet vi ikke tidligere? Vi måtte ikke vente til transfermarkedet stengte for å handle inn panikkjøp. Da hadde det vært bedre og kjøpe en eller to spillere som ikke var førsteprioritet 1 måned tidligere. Greit nok at han kanskje ønsket Bridge mer enn de Cler, men av og til må man ta til takke med det nest beste.

Det sies nå at vi kunne få Bridge, men at det ikke ble noe av overgangen da Newcastle kun ville låne Bridge og ikke kjøpe.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #18 på: 01. Sep. 2006, 14:36 »
Dette blir bare værre og værre. Tror det er best å slutte å lese nyheter rundt Newcastle for en periode. Blir bare irritert. Er så jeg vurderer og gi en god faen i min planlagte tur til Newcastle i høst...

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #19 på: 01. Sep. 2006, 14:39 »
Souness var iallefall en ærlig mann, bestemt og tydelig på hvilke spillere han ville ha fra første stund. Da sesongen 04/05 var ferdig skrev Souness ned en liste over spillere han ville ha og gav den til Fat Fred. Den listen inneholdt Owen, Parker, Emre++. Souness fikk alle førstevalgene sine, og måtte aldri ta til takke med dårlige nødløsninger som Sibierski.

Ang. Milner var Souness også ærlig. Han var tydelig bestemt på fra første stund at Milner var en spiller som ikke passet inn i hans planer, og sendte han på lån til Villa. Roeder har uttalt at Milner er en del av hans planer, men gir han så tillatelse til å snakke med Villa siste dagen av overgangsvinduet..!!!! Hvor er logikken?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #20 på: 01. Sep. 2006, 14:39 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Dette blir bare værre og værre. Tror det er best å slutte å lese nyheter rundt Newcastle for en periode. Blir bare irritert. Er så jeg vurderer og gi en god faen i min planlagte tur til Newcastle i høst...

Hadde tenkt meg et par turer over, men glad jeg valgte en tur til Barcelona og Praha dette året.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #21 på: 01. Sep. 2006, 14:42 »
Sitat fra: "KingKev"
Souness var iallefall en ærlig mann, bestemt og tydelig på hvilke spillere han ville ha fra første stund. Da sesongen 04/05 var ferdig skrev Souness ned en liste over spillere han ville ha og gav den til Fat Fred. Den listen inneholdt Owen, Parker, Emre++. Souness fikk alle førstevalgene sine, og måtte aldri ta til takke med dårlige nødløsninger som Sibierski.

Ang. Milner var Souness også ærlig. Han var tydelig bestemt på fra første stund at Milner var en spiller som ikke passet inn i hans planer, og sendte han på lån til Villa. Roeder har uttalt at Milner er en del av hans planer, men gir han så tillatelse til å snakke med Villa siste dagen av overgangsvinduet..!!!! Hvor er logikken?

Enig, man kan si hva man vil om Souness, men spillere som hadde navn kunne han hente. Om de passet inn i Newcastle er en annen ting.

I tillegg var Souness dønn ærlig. Noe ihvertfall jeg setter stor pris på. Som i januar hvor han sa at han ikke fikk mer penger til rådighet. Da slapp vi i det minste å sitte her i flere timer å håpe på storkjøp.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #22 på: 01. Sep. 2006, 14:44 »
Å herregud. Prøv å se litt lyst på det da.
Newcastle har jo et jævla bra lag for det om vi ikke klarte å hente Wayne Bridge! Hva om Sibiersky blir et jævla bra kjøp? Jeg gleder meg til Fulham kampen å ser framover mot en jævla god sesong.
Var fornøyd etter vi hadde klart å skaffa Martins! :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #23 på: 01. Sep. 2006, 14:48 »
Sitat fra: "Torjus"
Å herregud. Prøv å se litt lyst på det da.
Newcastle har jo et jævla bra lag for det om vi ikke klarte å hente Wayne Bridge! Hva om Sibiersky blir et jævla bra kjøp? Jeg gleder meg til Fulham kampen å ser framover mot en jævla god sesong.
Var fornøyd etter vi hadde klart å skaffa Martins! :D

Jævlig bra lag??? Bramble, Carr, Baba, og Bernard klinger ihvertfall ikke i mine ører. Dette er et middelmådig forsvar. Hverken mer eller mindre. I tillegg har vi vel kun 5 spillere som er over 1.70. Kommer til å slippe inn flust av baklengsmål på dødball.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #24 på: 01. Sep. 2006, 14:59 »
Folkens, i fjor på denne tiden så var vi strålende fornøyd med kjøpene. Owen, Solano og Luque kom inn i siste liten og vi hadde tro på framtiden.
I år har vi gjort gode kjøp i Duff og Martins, samt at vi har fått inn Sibierski og Bernard + Rossi på lån. Stemningen nå er særdeles pessimistisk blant deler av fansen. MEN, ble det noe bedre av å bruke hundrevis av millioner forrige år?? Så vidt jeg husker stod ikke resultatene i stil med pengebruken i hvertfall.

Og fjorårets pengebruk, + årene før der, har ført til at Roeder nå må svi for dette ved å tenke før han kjøper noe som helst. Hver ei krone må snus på, og resultater trengs og kreves før vi kan regene med å se storkjøp på løpende bånd igjen. Klokt å være føre var så vi slipper å havne i problemer ved å bruke penger som vi egentlig ikke har. Leeds har prøv det og de spiller nå i championship...

Stallen vår er ikke så dårlig som vi skal ha det til, og den er langt i fra dårligere enn at vi kan hevde oss mot de aller fleste andre lag i prem league og uefa cupen. Vi har noen mangler her og der og skulle gjerne hatt bedre og mer dekning på eneklte posijoner, men Roeder og co fikk ikke de typene de var ute etter til rett pris dermed må vi klare oss med de vi har idag. Både Rossi, Sibierski og Bernard kan vise seg å være smarte kjøp, og kan utmerket godt være med på å gi oss bredden som gjør at vi heer oss sakte medn sikkert tilbake mot topplagene. Robson hentet i sin tid Gallagher, et kjøp som neppe var særlig mye å juble for men som viste seg å være smart. Jeg er heller ikke fornøyd med at vi ikke klarte å hente flere og bedre forsterkninger, men jeg ser også at det av og til kan være greit å være en smule realistisk med tanke på kjøp. Vi er ikke verdens største eller beste klubb, ikke er vi Englands beste eller nest beste heller. Vi må være realistiske og skjøne at vi verken har mulighet heller annledning til å plukke de spillerne vi vil fra øverste hyller. Vi har neppe økonomi til å gjøre det pr. idag, og vi er ikke attraktive nok ute i fotball europa.

Problemet og kjernen til kritikken/pessimismen slik jeg ser det, er at Roeder har vært litt for offansiv i sine uttalelser i media, noe som har ført til vel høye forventninger fra oss supportere. Dette var en bommert fra Roeder`s side, men ikke nok til at jeg mister troen eller tillitten til han av den grunn. Jeg støtter opp om Roeder og har troen på at han kan løfte oss enda noen hakk denne sesongen. Souness ødela mye i klubben vår, og det må Roeder slite med fortsatt. Men Roeder har startet jobben med å bygge opp igjen klubben og han har foreløpig gjort den jobben bra. Men han trenger mer tid, det er ikke gjort over natten å bli et skikkelig topplag igjen.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #25 på: 01. Sep. 2006, 15:25 »
Flott innlegg! Alle les det innlegget der. Veldig fornuftig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #26 på: 01. Sep. 2006, 15:31 »
Problemet til managerene i Newcastle er at dei er " Eg har ikkje noko ord for det" ) Men ingen klarer eller vil klare og få inn eit solid forsvar. Når ein bygger opp eit lag så er det vanlig og begynne i forsvaret og så arbeida seg framover. Men i Newcastle virker det som om Forsvaret ikkje eksisterar. Det blir bare henta inn ein drøss med mitbanespillerar. Me har hadt ein god mitbane veeldig lenge.. Me treng ifor exs kje Duff. Men aliakvel blir mitbaner kjøpt inn for dyre dommer mens forsvaret består uten backup og kvaliteten som teengs for og bli eit topplag. Det gjere meg så frustrert og lei. Når skal me få ein manager som prioriterer forsvaret. Me har ingenting og klaga over me har alle resursene som trengs for og vera eit toplag i England. Med fx O neill er eg sikker på me hadde blitt det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Glenn Roeder
« Svar #27 på: 01. Sep. 2006, 16:12 »
Newcastlesupportere blir ALDRI fornøyde. Vi kunne fått Ronaldinho, men etter en dårlig kamp hadde han plutselig vært syndebukk. Vi kunne fått O`Neill som manager, men han hadde alle ønsket bort etter første tapet.

Roeder har ikke gjort noe galt, og det er faen meg flaut å høre på folk her syte om at plutselig Souness var bedre enn Roeder til ditt og datt. Vi er ikke verdens beste lag, og vi skal ikke vinne hver eneste kamp, og ingen er perfekte.

Men noen Newcastlesupportere gir folk bare en sjanse, og om man gjør en feil, så er man syndebukk.

At folk plutselig vil ha bort Roeder, som har reddet Newcastle og gjort oss til en mye bedre klubb enn det vi var under Roeder, kan man bare le av.

Etter at Roeder overtok Newcastle har vi hatt like gode sportslige resultater som Sir Bobbys nest beste sesong som Newcastlemanager.

Så skjerp dere, og om dere virkelig ikke blir fornøyd før Newcastle har vunnet Premier League, eller kjøpt opp Thierry Henry: Hold med Chelsea i stedet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #28 på: 01. Sep. 2006, 16:46 »
Jeg er enig i at det er tullball mesteparten av den kritikken som kommer. Den er uberettiget.
At ting ikke gikk som forventet og håpet i sommer er det lite å gjøre med. Jeg er sikker på at Roeder er like skuffet som oss andre over at vi ikke fikk de spillerne vi helst ville ha. Han ville gjerne ha Huth. Fikk ikke han. Prøvde seg sent på Neill med budet ble avslått. Shit happens.
Bridge var avhengig av Cole. Cole kom ikke før det var forsent. Og da må vi vente til januar med å få Bridge.

JO, vi trenger Duff.
Og vi har ikke kastet bort flerfoldige millioner på en allerede sterk midtbane.
Milner trives best på høyre, Luque er udugelig, mens N'Zogbia fortsatt er ung, og trenger avlastning. N'Zogbia vil bare bli bedre av at Duff er her.

Vi er ikke dårligere nå enn vi var før sommeren. Så jeg synes ikke vi har så mye å klage over.
At ting ikke går helt som planlagt er vi vant med.

Dette fikser vi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
Glenn Roeder
« Svar #29 på: 01. Sep. 2006, 16:46 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Newcastlesupportere blir ALDRI fornøyde. Vi kunne fått Ronaldinho, men etter en dårlig kamp hadde han plutselig vært syndebukk. Vi kunne fått O`Neill som manager, men han hadde alle ønsket bort etter første tapet.

Roeder har ikke gjort noe galt, og det er faen meg flaut å høre på folk her syte om at plutselig Souness var bedre enn Roeder til ditt og datt. Vi er ikke verdens beste lag, og vi skal ikke vinne hver eneste kamp, og ingen er perfekte.

Men noen Newcastlesupportere gir folk bare en sjanse, og om man gjør en feil, så er man syndebukk.

At folk plutselig vil ha bort Roeder, som har reddet Newcastle og gjort oss til en mye bedre klubb enn det vi var under Roeder, kan man bare le av.

Etter at Roeder overtok Newcastle har vi hatt like gode sportslige resultater som Sir Bobbys nest beste sesong som Newcastlemanager.

Så skjerp dere, og om dere virkelig ikke blir fornøyd før Newcastle har vunnet Premier League, eller kjøpt opp Thierry Henry: Hold med Chelsea i stedet.

AMEN