20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sibierski klar for Newcastle?  (Lest 15753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sibierski klar for Newcastle?
« Svar #15 på: 31. Aug. 2006, 23:59 »
nettopp, lurer på om han blir valgt foran Rossi..? det kan vel ikkje stemme... Starter vi med Rossi og Martins i neste kamp?
Tipper Sibierski spiller hengende spiss/møtende og Martins eller Rossi på topp! Sibierski man of the match;P
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 01. Sep. 2006, 00:12 »
å herrgud.....!
vi gikk fra å ha transfermål som darren bent, dirk kuyt, defoe osv.. å vi henta sibierski??? hva i he*** er det roeder tenker med nå? viss dette var for å blidgjøre fansen bomma han grovt for å gjøre meg happy altså.. håper vi signer bridge i siste liten.. (med mindre det er for sent? er ikke sikker på om det er igjen 50 min, eller om det stengte for 10 min siden..) og en spiss til. rossi og sibierski er ikke godt nok for ett lag med ambisjoner! (?)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Sep. 2006, 00:18 »
Sitat fra: "vampish"
å herrgud.....!
vi gikk fra å ha transfermål som darren bent, dirk kuyt, defoe osv.. å vi henta sibierski??? hva i he*** er det roeder tenker med nå? viss dette var for å blidgjøre fansen bomma han grovt for å gjøre meg happy altså.. håper vi signer bridge i siste liten.. (med mindre det er for sent? er ikke sikker på om det er igjen 50 min, eller om det stengte for 10 min siden..) og en spiss til. rossi og sibierski er ikke godt nok for ett lag med ambisjoner! (?)

Det er vel heller ikke meningen at de skal være GOD nok for Newcastle. Sibierski er ment som backup, Rossi kommer mest sannynlig til å spille spiss sammen med Martins, om ikke Ameobi heeler fort. Rossi er jo et ungt talent (18 år?!), ikke særlig gammelt. Han kommer til å bli stor, men om det blir i Newcastle får tiden vise.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #18 på: 01. Sep. 2006, 00:35 »
Synes jo det er en helt ok signering som backup.Han er jo kjøpt inn for akuratt det så da går det.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 01. Sep. 2006, 00:38 »
Sitat fra: "Fredrik"
Sitat fra: "vampish"
å herrgud.....!

Det er vel heller ikke meningen at de skal være GOD nok for Newcastle. Sibierski er ment som backup, Rossi kommer mest sannynlig til å spille spiss sammen med Martins, om ikke Ameobi heeler fort. Rossi er jo et ungt talent (18 år?!), ikke særlig gammelt. Han kommer til å bli stor, men om det blir i Newcastle får tiden vise.

Rossi kommer aldri til å ende opp i Newcastle. At vi ikke fikk opposjon på kjøp beviser det. At han heller ikke får lov til å spille UEFA cup for oss viser også at Ferguson ikke vil at han skal bli "cup tied" slik at de ikke kan bruke han til våren.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Sep. 2006, 00:54 »
Dette tok faen meg kaka. Sibierski til Newcastle. Hadde ikke trodd det om det så hadde vært 1 april...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Sep. 2006, 01:04 »
Fy faen! Sitter og tenker på at vi lot Gravesen(ett år yngre faktiksk) gå for så lte og heller hente inn han klovnen her. Erre mulig :cry:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Sep. 2006, 01:08 »
På andre supporterforumer ler folk av oss. Siden vi kjøpte Sibierski, hehe.. Spesiellt Tottenham og City supporterne.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Sep. 2006, 01:18 »
la dem le, Sibierski er livsfarlig på hodet.. Han kommer sikkert te å gjøre en grei jobb for oss.. Syns det var et greitt kjøp. Trenger litt å velge mellom på topp også. Han er nok kjøpt in som squadfyll, og det er i mine øyne helt greitt! At ikke vi fikk noen forsvarere, er synd, men er enig i at Roeder ikke kjøper for å kjøpe. Han virker for meg som en fornuftig mann, og om han bomma på et par, hva så? Vi kan ikke få alle vi vil.. Alle kjøp kan ikke være en Owen, Duff eller Shearer.. Vi bruker nesten mest penger hver eneste sesong, vi kan ikke få tak i alt vi vil.. Jeg tror at laget vil sette seg snart! Ok, vi er litt tynn i baken, men det får vi heller håpe på at går bedre etterhvert. La oss heller støtte mannen som snudde laget fra nedrykk te Europa!
Ja heia gutta!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Sep. 2006, 01:19 »
hehe, gjør det sjælz! Heldigvis er det bare en 1års kontrakt. Men helt seriøst! Når vi først skal hente enda en midtbane, sibierski? :oops:  :cry:  :oops:  :cry:  :oops:  :cry:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Sep. 2006, 01:21 »
Blir vel helst brukt som targetman/ spiss da :wink: Kan spille der også.. Han kan tilføye litt hodestyrke i laget
Ja heia gutta!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Sep. 2006, 09:00 »
Fine ord, sakset av en City kompis, fra deres forum:

1.
Nå trenger vi kun å kvitte oss med Thatcher og Mills så er opprydningsjobben etter Keegan nesten komplett. Well done, Psycho - credit where credit is due!

At Newcastle henter Sibierski sier vel alt om hvor lavt klubben har synket.

2.
Her skal det faen meg feirast!

Eg har venta så lengje på denne dagen, at eg har litt vanskeleg for å tru det er sant. Kanskje eg er altfor trøytt og ser syner på nettsidene?

Må nok dobbeltsjekke i morgon når eg står opp...

Sier vel litt om det varpet vi har gjort :shock:
Men for all del, kan jo hende han slår igjennom :lol:
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Sep. 2006, 10:38 »
Kan virke som vi liker å gi penger til agent Willie McKay.

With around 150 minutes of the transfer window remaining on Thursday evening, Newcastle confirmed that they had signed Antoine Sibierski from Manchester City for an undisclosed fee.

And that means that agent Willie McKay once again has a players on our books, having placed his clients messrs Boumsong and Faye with new employers in recent weeks.  

French-born midfielder/striker Sibierski turned 32 this month and was in the final year of his current contract with City. He's signed a one year deal with us.  

He hasn't featured for City this season and began the campaign in the reserves, scoring in their opening game victory against Wrexham.

Sibierski's final appearance for City came in Northern Ireland on Tuesday, when he limped off in the first half of a friendly with an ankle injury.

A Kevin Keegan signing from Racing Club Lens in 2003, he has also appeared for his home town club Lille, Auxerre and Nantes during his career.

He netted on his Premiership debut against Charlton and scored the opening goal against Lokeren a few weeks later as City (briefly) returned to European competition.

In total he's made 107 appearances for City (92 in the top flight) and netted 11 times.

As far as internationals go, Sibierski appeared for France in a B international and was part of the side who took part in the 1996 Atlanta Olympics (Celestine Babayaro also featured in that tournament, as did our old boys Bassedas and Pistone ).

In recent weeks his name has been linked with alleged interest from Everton, Birmingham, Norwich and his old club Lens - nice to see Willie earning his percentage....
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 01. Sep. 2006, 10:50 »
Fra newcastle online forumet

Is this a joke, fecking ridiculous if true. My Man City mate has done nothing but complain about how shite he is for the past 2 years.

Mange som er forbannet nå.

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php/topic,28627.20.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #29 på: 01. Sep. 2006, 12:22 »
blei han kjøpt som back up da er det ok..men når man ser på hva West Ham fikk til for eks så er det jo latterlig at det ikke blei kjøpt spillere på de stedene vi virkelig trenger forsterkning.Helt på trynet!.Skulle gjerne hørt hva Roder & Co har å si til detta!!??