20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sibierski klar for Newcastle?  (Lest 15674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Sibierski klar for Newcastle?
« Svar #30 på: 01. Sep. 2006, 12:23 »
Godt at D-Day er over, og at vi kan begynne å rette fokus mot kampene, og ikke sitte å surmule om Roeder, løfter og transfers og bla bla bla.. Jeg driter seriøst i hvem som kom inn og ikke, har troen på de som er der! Syns vi har et godt lag. Hørtes nesten ut som et hønsebur her inne, med stort sett bare negative kommentarer. Skjønner at noen er skuffa, siden Roeder lovte ditt og datt, men bli nå for **** ferdig med det da! Sesongen er lang og spennende..
Ja heia gutta!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. Sep. 2006, 12:36 »
Ja Snusflekk, mer spennende enn vi har godt av!
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 01. Sep. 2006, 14:01 »
Ja godt at vinduet er stengt, slik at vi slipper flere fantasihistorier for en periode.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. Sep. 2006, 14:10 »
Et lite lyspunkt fra City forumet. Eller?

3.
Ønsker Sibierski lykke til, faktisk en av få høflige/hyggelige spillere i City, alltid blitt brukt i feil posisjon i City og som følgelig har avdekket hans verste sider. Deilig å bli kvitt han p.g.a. av dette, han var/er totalt strippet for selvtillit og det er et under at noen vil ha han?
Kunne ikke Newcastle tatt Mills og Thatcher også?
Who else...... Alan Shearer

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 01. Sep. 2006, 14:32 »
Hehe, lyspunkt og lyspunkt, vil si det er en mellomting. :D
iverpool FC

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 01. Sep. 2006, 14:34 »
Sitat fra: "NUFranC"
Et lite lyspunkt fra City forumet. Eller?

3.
Ønsker Sibierski lykke til, faktisk en av få høflige/hyggelige spillere i City, alltid blitt brukt i feil posisjon i City og som følgelig har avdekket hans verste sider. Deilig å bli kvitt han p.g.a. av dette, han var/er totalt strippet for selvtillit og det er et under at noen vil ha han?
Kunne ikke Newcastle tatt Mills og Thatcher også?

Hehehehehe han ble brukt i feil posisjon i City, så skal han spille spiss for Newcastle når han er midtbanespiller. Fikk meg en god latter nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nyggs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. Sep. 2006, 14:49 »
Sibierski?! Herregud for et tragisk kjøp ROFL MAO

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 01. Sep. 2006, 16:16 »
MickeyBilbo, Manchester City fan.
View all MickeyBilbo's posts

Posted Today @ 11:48

Manchester City fan here, just wanted to Thank you for taking the worst player I have EVER seen off our hands, If, like me, you enjoy a spot of comedy with your footy he is great. If, however, you enjoy watching good football he is simply awful.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 01. Sep. 2006, 16:34 »
La oss nå gi karen en sjanse da.

Vi vet at dette kjøpet lukter desperasjon lang vei. Og vi skjønner alle at Roeder "unnskylder" kjøpet med å kalle ham "versatile", altså "anvendelig".

Men la oss nå gi mannen en sjanse. Kan umulig skjønne at han er tiltenkt annet enn en backuprolle. Og vi trenger det vi kan få, dessverre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
« Svar #39 på: 01. Sep. 2006, 17:48 »
Det står på svenskafans.com:

Han platsade inte i City men nu när han bytt ner sig kanske det blir mer speltid.

Ja man bytter seg virkelig ned ved å flytte fra city til Newcastle, hehe
idiot som har skrevet det der, og ganske så ute å kjører

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 01. Sep. 2006, 18:27 »
Sabierski skyter oss til Champions League,.. Wohooo
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. Sep. 2006, 18:55 »
Hvorfor Sibierski? Kjøp heller noe piss i fra hvilken som helst annen klubb!!!! Kjøp ikke noe dritt som er for dårlig til ManC! Hva f**n skal vi med en fotballpensjonist? Skal man kjøpe noen som er så dårlige som Sibierski, så kjøp noen yngre i allefall!!! Som har mulighet til å forbedre seg med årene! :evil:  :x
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 01. Sep. 2006, 18:57 »
Hva f**n skal vi med Sibierski??? Kjøp noen som er yngre enn 30 når man først skal kjøpe noen så dårlige spillere! så de har mulighet til å utvikle seg....det har i allefall ikke Sibierski! Han blir bare dårligere og dårligere!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 01. Sep. 2006, 19:41 »
Poenget var at vi trengte en skikkelig targetman. Vi fikk ikke Viduka, og da endte vi dessverre opp med Sibierski.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 01. Sep. 2006, 19:53 »
Når Geordie Olav kom med denne nyheten fra franske eurosport i går var jeg sikker på at det var australske Newcastle han hadde skrevet under for. Det var liksom helt urealistisk.