20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sibierski klar for Newcastle?  (Lest 15673 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sibierski klar for Newcastle?
« Svar #45 på: 01. Sep. 2006, 21:57 »
Vanskelig å få tak i noen dårligere enn Sibierski ihvertfall, om vi først skulle kjøpe fra Premier League...

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 01. Sep. 2006, 22:04 »
Hva med å gi mannen en sjans til å vise hva han kan før vi dømmer han nord og ned??
Jeg er heller ikke overbegeistret over at vi signerte Sibierski, men jeg velger nå uansett å vente til han har fått en sjanse før jeg gir han dommen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 01. Sep. 2006, 22:12 »
Sibierski virker som en koselig fyr da hvertfall!:) Det er da enda noe!;) Kanskje jobben hans blir å spre litt glede inn i spillergruppa!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 01. Sep. 2006, 22:50 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "NUFranC"
Et lite lyspunkt fra City forumet. Eller?

3.
Ønsker Sibierski lykke til, faktisk en av få høflige/hyggelige spillere i City, alltid blitt brukt i feil posisjon i City og som følgelig har avdekket hans verste sider. Deilig å bli kvitt han p.g.a. av dette, han var/er totalt strippet for selvtillit og det er et under at noen vil ha han?
Kunne ikke Newcastle tatt Mills og Thatcher også?

Hehehehehe han ble brukt i feil posisjon i City, så skal han spille spiss for Newcastle når han er midtbanespiller. Fikk meg en god latter nå.

Finnes masse morsomme innlegg på på det forumet har jeg hørt :lol:  :lol:  :lol:
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 01. Sep. 2006, 22:52 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Når Geordie Olav kom med denne nyheten fra franske eurosport i går var jeg sikker på at det var australske Newcastle han hadde skrevet under for. Det var liksom helt urealistisk.

Nå fikk jeg meg en god latter, ha ha ha :P
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Sep. 2006, 00:09 »
Hehehehehe høres bra ut

friedland
Ble Medlem: 28 Jan 2006
 Skrevet: Fri Sep 01, 2006 9:48 am    Tittel:    

--------------------------------------------------------------------------------

alternativ? han lukker jo øynene når han header
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Sep. 2006, 00:11 »
hehe, lo litt av den der jeg også!;)

Jeg håper bare Ameobi holder seg skadefri, så slipper vi å se altfor mye til Sibierski.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #53 på: 02. Sep. 2006, 01:39 »
My gosh. Vi håper Ameobi er skadefri og kan spille. Hva har skjedd med oss?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Sep. 2006, 02:32 »
Sitat fra: "aDDis"
Har enda ikke komt over dette...

West Ham får Tevez, Newcastle får Sibierski.

HELVETE HELLER

For helvette!
Det er litt tragisk...
Er fristet til å si det er godt jeg er i armyen og slipper å følge slike tragiske hendelser...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Sep. 2006, 11:59 »
Manchester City fansen ler av oss! Panikkjøp! Panikkjøp!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 02. Sep. 2006, 12:01 »
Det dere Tevez - Mascherano DRITET er noe russisk vas. Det lukter svarte penger herfra til Vladi Vostock. Høres det særlig fornuftig ut å få 2 verdensklassespillere til 2£ mil, samme pris som da FAYE gikk til Charlton!

Nei det er noe svarte greier, og noe russisk rullett opplegg. Det hadde selvfølgelig vært fantastisk med Tevez og Mascherano i klubben (ikke at vi hadde trengt en midtbanespiller og en spiss så sårt), men det er allikevel ugler i mosen her!

Dere som allerede dømmer Sibierski, kan dere ikke vente til han har vist seg frem på fotballbanen først! Jeg er ikke særlig henrykt over å få han til klubben selv, men han er GREI som backup på SPISS plass. Hengende spiss.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 02. Sep. 2006, 12:11 »
Dere som har troen på denne Sibierski, må være superoptimistiske. Jeg tror dere hadde vært like optimistiske om Newcastle hadde hentet Salif Diao, Doherty og Gary Kelly.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 02. Sep. 2006, 12:22 »
UANSETT hvem som tar på seg den svart/hvite drakta så er jeg optimistisk på hans vegne
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 02. Sep. 2006, 12:30 »
Jeg er ikke optimistisk uansett hvem som tar på seg Newcastledrakta. Jeg håper bare Sibierski kan overaske oss, selv om jeg overhodet ikke har trua på at det skjer...

Og West Ham betalte vel 12 mill pund for hver av de to spillerne??? Er jo en grei investering uansett. De får vel de tilbake med renter...