20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 54135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #90 på: 31. Aug. 2006, 22:46 »
debug error
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Guiseppe Rossi
« Svar #91 på: 31. Aug. 2006, 22:55 »
Det er fullstendig tåpelig å høre på dere som nå dømmer Glenn Roeder nord og ned for at overgangssommeren ikke ble som dere hadde forventet. Slike "medgangssupportere" har verken Newcastle eller Roeder bruk for. Å bli sur etter et tap for Villa og mangel på kjøpte forsvarsspillere, og kalle Roeder for en kronidiot etter 13 kamper uten tap før villa-kampen er IDIOTI, og er definitivt ikke en ekte Newcastle-supporter verdig. Herregud, altså.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #92 på: 31. Aug. 2006, 23:00 »
Jeg tror det er svært få "medgangssupportere" som sitter her inne på et newcastle forum klokka 11 på en torsdagkveld for å si det sånn.

Kronidiot. Ja, det var han nå han først sender Milner avgårde for å finne seg en ny klubb. Når alt er orden, både de personlige betingelsene og den medisinskesjekken. Så ber han ham og komme hjem igjen.

Ingen her kan spå hvordan sesongen til Newcastle ender. Men er det rart folk har fått en knekk nå? Vi har blitt lovet gang på gang på gang, at vi skal få inn klassespillere som vil styrke laget vårt. Også ender vi opp med Rossi på lån og Sibierski. Vi får håpe det skjer noe i løpet av de to siste timene.. Alt ville blitt MYE bedre med en forsvarsspiller eller to.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #93 på: 31. Aug. 2006, 23:06 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg tror det er svært få "medgangssupportere" som sitter her inne på et newcastle forum klokka 11 på en torsdagkveld for å si det sånn.

Kronidiot. Ja, det var han nå han først sender Milner avgårde for å finne seg en ny klubb. Når alt er orden, både de personlige betingelsene og den medisinskesjekken. Så ber han ham og komme hjem igjen.

Ingen her kan spå hvordan sesongen til Newcastle ender. Men er det rart folk har fått en knekk nå? Vi har blitt lovet gang på gang på gang, at vi skal få inn klassespillere som vil styrke laget vårt. Også ender vi opp med Rossi på lån og Sibierski. Vi får håpe det skjer noe i løpet av de to siste timene.. Alt ville blitt MYE bedre med en forsvarsspiller eller to.

Har du hørt om Damien Duff? Obafemi Martins? Vil du virkelig påstå at ingen av dem går under kategorien klassespillere? Det er tull. Jeg sier på ingen måte at Glenn Roeder er feilfri, men vi må da for pokker stole på en mann som førte oss til tretten seire på rad og et tap nå mot Villa. Vær så vennlig. Og i tillegg har vi fått tak i stortalentet Rossi, og den rutinerte og stabile Sibierski. Man kan ikke dømme dem nord og ned på grunn av at de ikke oppfyller enkeltes skyhøye forventninger.

Jeg håper selvsagt at vi får tak i en forsvarsspiller, jeg også, men jeg ser overhodet ikke noen krise i den nåværende situasjonen. Hjelpe meg.
Tore Eikeland,

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #94 på: 31. Aug. 2006, 23:10 »
Roeder har sagt gang på gang ETTER at Duff og Martins kom til klubben at vi skulle styrke laget ytterligere. Jeg kan helt ærlig ikke se at vi har gjort det. Vi hadde hatt et bedre lag hvis vi hadde beholdt de vi hadde fra i fjor og heller kjøpt inn en billigere spiss en Martins, det vil jeg påstå.

Enkeltes skyhøye forventniger er et direkte resultat av at Roeder har sagt hva vi kan forvente oss. Jeg håper Roeder gjør slik Joakim nevnte isted, at han innrømmer at det ikke gikk så bra i år som han hadde håpet. Og at han ikke sier at Sibierski er en spiller han har sett på lenge...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #95 på: 31. Aug. 2006, 23:39 »
Tror det bler lenge til me får 13 kmper uten tap igjen. Når ein ser på det fantastiske forsvaret våres...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #96 på: 31. Aug. 2006, 23:45 »
Sitat fra: "Benson"
Tror det bler lenge til me får 13 kmper uten tap igjen. Når ein ser på det fantastiske forsvaret våres...

Unnskyld meg, Benson, men var forsvaret vårt så utrolig annerledes fra hva det er nå i de tretten kampene da?  :wink:
Tore Eikeland,

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #97 på: 31. Aug. 2006, 23:49 »
Ehm, vi hadde det samme forsvaret i fjor, Elliott har forsvunnet..og vi klarte det fint då
Vi har fått inn Duff og Martins, så vi e forsterket med mer kreativitet, skulle hatt litt mer muskler og høye folk, men er for seint no, og ikkje noe vi kan gjøre med det..eneste som e surt er at vi ikkje har erstattet Shearer, det skulle vi gjøre

Kunne hentet Kluivert tilbake... :P
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #98 på: 31. Aug. 2006, 23:52 »
Vi er hvertfall svakere i forsvar når man tenker dekning. Både Boum og Elliot er borte... Får vi to skader, spesiellt på venstreback så kan det se stygt ut. Nå vi skulle hatt Aaron hughes!:) Kunne brukes overalt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #99 på: 01. Sep. 2006, 00:40 »
Aaron Hughes? Vi har da Peter Ramage :lol:
Men bevares, skulle gjerne byttet de to.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #100 på: 01. Sep. 2006, 00:42 »
Sitat fra: "Leslie"
Ehm, vi hadde det samme forsvaret i fjor, Elliott har forsvunnet..og vi klarte det fint då
Vi har fått inn Duff og Martins, så vi e forsterket med mer kreativitet, skulle hatt litt mer muskler og høye folk, men er for seint no, og ikkje noe vi kan gjøre med det..eneste som e surt er at vi ikkje har erstattet Shearer, det skulle vi gjøre

Kunne hentet Kluivert tilbake... :P

Kluivert er og blir for feit :lol:  :wink:
Who else...... Alan Shearer

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #101 på: 01. Sep. 2006, 00:51 »
Helt enig med de som sier at Roeder har vært en klovn uten like på transfermarkedet. Han har hatt siden 10 mai på å kjøpe spillere og ender opp med Martins og Duff som er gode spillere.... Men vi skulle ha 5-6. I tillegg har vi solgt flere gode spillere som spilte mye i fjor, sitter igjen med en udugelig spanjol, og har hentet en gammel spiller som knapt nok er god nok for b-laget til City...

Det er jo lov å være kritisk uten å bli kalt medgangssupporter. Og det er synd å si det, men Souness gjorde en 10 ganger bedre jobb på transfermarkedet enn det mr. Roeder har gjort...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #102 på: 01. Sep. 2006, 01:07 »
Roeder har ikke vært noen klovn på transfermarkedet.
Poenget er at fra 10. mai til vi begynte opptreningen til LSK-kampene var det i all hovedsak bygging av trenerstab som sto i hodet på Roeder. Han ville først og fremst sørge for at han hadde et team av menn rundt seg som han kunne samarbeide godt med. Deretter var neste steg å sette seg ned å planlegge overganger.
I midten av juli, et helt ok tidspunkt, kjøpte vi Duff fra Chelsea for en kriminelt lav pris. En fantastisk deal.

Deretter arbeider vi for å finne en spiss. Roeder ønsker tydeligvis å ta en ting av gangen, og kjøper ikke bare for å kjøpe. Og med en del frem og tilbake og speiding på Kuyt så ender vi til slutt opp med Obafemi Martins. Ingen dårlig deal det. Men Roeder ser at vi trenger flere spillere. Han ønsker forsvarsspillere. I hele sommer har Wayne Bridge og sannsynligvis også Robert Huth stått høyt på ønskelisten. Men Chelsea ønsket ikke å selge Bridge før de hadde en ny mann på plass. Og når Cole-sagaen har rullet og gått i evigheter, så ser det ikke ut til at vi får han.

I går kveld prøvde vi nok en gang å få tak i Mark Viduka, men Boro ønsker overhodet ikke å selge. Vi er desperate etter flere spissalternativer og kontakter etterhvert Man Utd angående stortalentet rossi. Etter litt om og men får vi tilslaget, og han signerer. Helt greit i mine øyne. Vi kjøper oss tid frem til januar, hvor vi tydeligvis har planer om å shoppe.

I dag derimot jobbes det på spreng. Vi får et overraskende tilbud fra Villa på Milner. Vi tror sannsynligvis at vi skal kunne få brukt pengene til et eller annet, og går først med på dealen, men så får vi kalde føtter og kaller tilbake Milner rett før han har signert kontrakt og hele pakka i Birmingham. Noen få timer senere er Sibierski klar for oss. Vi har fått en targetman. En lenge etterlengtet targetman. Og vi har fire spissalternativer, om ikke fem, hvis vi er veldig greie med Luque. Men mye tyder på at Luque blir henvist til tribunen fremover.

Roeder har vært klar på at han ikke ville kjøpe kun for å kjøpe. Han VILLE ha en targetman. Fikk ikke Viduka. Endte opp med Sibierski. LAAANGT ifra god nok, men det får stå for Roeders regning.
Souness kjøpte bare for å kjøpe. Han kjøpte store navn, splæshet ut penger i hytt og pine. Og vi fikk en haug med rare spillere. Noen traff han på, andre bommet han GROVT på.
Faye og Luque var tullball. Owen har vært altfor mye skadet. Og Moore forlater oss etter inneværende sesong. Boumsong startet bra, men hadde en forferdelig dårlig sesong i fjor. Jeg synes Roeder totalt sett har gjort en bedre jobb enn Souness. Han har kjøpt TYPER, ikke all verdens rare folk og fe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #103 på: 01. Sep. 2006, 01:14 »
Klovn er kanskje litt drøyt, men han er ikke langt i fra. Det verste med hele dagen syntes jeg er Milner, nå har vi en misfornøyd Milner i troppen som aller helst vil spille for Villa.

Problemet til Roeder er vel heller det at han ikke hadde en plan B i det hele tatt! Greit nok, vi får ikke Huth. Men betyr det at vi ikke skal styrke forsvaret vårt i det hele tatt?! ja, tydeligvis. Nå har vi et enda svakere forsvar enn vi hadde i fjor, det er ganske utrolig spør du meg.

Nå, når vi vet hvem vi har kjøpt. Så ville jeg heller ha beholdt det laget vi hadde til sesongavsluttningen i fjor enn det vi har nå. HVIS vi hadde fått 4-5mp å kjøpe inn en spiss for. Da hadde vi hatt 8 forsvarspillere, 12midtbane og 3 spisser ved Ameobi, Chopra og en ny.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
mm
« Svar #104 på: 01. Sep. 2006, 02:04 »
Har vert fornøyd me det offansive i 5-6 år.. kvar sesong er det snakk om ny forsvar.. men henter aldri noe.. hatt en brukende (woddy) han solgte vi nesten me en gang..

Alle mangere nufc har hatt er for offansive..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.