20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 54080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Guiseppe Rossi
« Svar #60 på: 31. Aug. 2006, 19:59 »
Og Roeder sier at det var en stor overaskelse at Rossi skulle komme til Newcastle, og at det virkelig var et kupp.

Om han ble overasket over å få Rossi, tror jeg vi kan glemme mange store navn.

Han legger jo ikke inn bud på noen virker det som, jo. Roeder er en god manager, som yter min fulle respekt. Men han er håpløs på transfermarkedet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #61 på: 31. Aug. 2006, 20:02 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Og Roeder sier at det var en stor overaskelse at Rossi skulle komme til Newcastle, og at det virkelig var et kupp.

Om han ble overasket over å få Rossi, tror jeg vi kan glemme mange store navn.

Han legger jo ikke inn bud på noen virker det som, jo. Roeder er en god manager, som yter min fulle respekt. Men han er håpløs på transfermarkedet.

Roeder vingler og nøler noe forferdelig. Det med  Milner tok kaka.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #62 på: 31. Aug. 2006, 20:10 »
Ja, man begynner jo å lure på hva han driver med. Milner-saken kom det ingenting godt ut av. Milner er nok irritert nå, og det forstår jeg veldig godt om det skulle være tilfellet.

Nå må vi få inn Bridge, samt en ny spiss. Og at Solskjær dro til Sunderland er kvalmende. Kunne Sunderland fått ham, kunne vi fått ham.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #63 på: 31. Aug. 2006, 20:10 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #64 på: 31. Aug. 2006, 20:23 »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #65 på: 31. Aug. 2006, 20:26 »
Jeg tok den overgangen til Solskjær med en klype salt, men usannsynlig var det jo ikke. Det blir spennende å følge med utover kvelden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #66 på: 31. Aug. 2006, 20:28 »
Martin O`Neill sier han ikke har gitt opp Milner.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #67 på: 31. Aug. 2006, 20:30 »
Herregud, skal de aldri gi seg. Milner burde beholdes, og vi burde kjempe med nebb og klør for å beholde ham. Han skal jo være Solanos arvtaker. Vi har ødelagt nok for oss selv tidligere ved å selge unge spillere til rivaler. Jenas-overgangen er den mest tragiske av de alle.

Selger vi Milner nå, må vi kjøpe en dyr og dårlig spiller en annen gang.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #68 på: 31. Aug. 2006, 20:34 »
Er spent på Colesaken jeg.Vis han går til Chelsea.Burde vi få tak i Bridge.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #69 på: 31. Aug. 2006, 20:38 »
Irriterer meg at hverken Roeder eller Fat Fred sier noe som helst. De har snakket om å kjøpe i hele sommer, men har ikke sagt et ord siden søndag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #70 på: 31. Aug. 2006, 20:45 »
Sitat fra: "Tønsberg"
Er spent på Colesaken jeg.Vis han går til Chelsea.Burde vi få tak i Bridge.

Jeg tipper at Cole blir klar for Chelsea klokken 23.59.59 i kveld.
Og da er det litt vel sent å hente Bridge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #71 på: 31. Aug. 2006, 20:46 »
Grunnen til at Roe og Shep ikke sier et kløyva ord er at de jobber døgnet rundt med å få inn nye spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #72 på: 31. Aug. 2006, 20:46 »
Der er jeg enig Asbjørn, og det at de først lover og lover og nærmest garanterer signinger for så å holde helt kjeft er ikke bra. Da hadde det vært bedre og holdt kjeft først og ikke lovet noe som helst, så hadde de i hvertfall ikke hatt noe beklage eller forklare seg om når det ser ut til at vi ender opp uten de forsterkningene de har snakket om.

Milner saken er tragisk, både for klubben og for Milner selv. Syns Jarle sin artikkel på newutd.no var en meget bra artikkel som beskriver situasjonen på en utmerket måte.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #73 på: 31. Aug. 2006, 20:49 »
Sitat fra: "Joakim"
Grunnen til at Roe og Shep ikke sier et kløyva ord er at de jobber døgnet rundt med å få inn nye spillere.

Ja, la oss i hvertfall håpe det. Men tiden er i ferd med å renne ut og det er foreløpig lite som tyder på at de helt store tingene skal skje desverre.
Jeg håper fortsatt de vet hva de gjør og at de har et par ess i erme. Men hvorfor dra det ut så lenge som de gjør??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #74 på: 31. Aug. 2006, 20:49 »
Sitat fra: "Joakim"

Når Roeder har tid til å smiske med Ferguson har han tid til å si et par ord om overganger i tillegg, så den kjøper jeg ikke. Vi snakker om titusener av fans som er forbannet nå.