20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 54136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #75 på: 31. Aug. 2006, 20:55 »
Vel, akkurat nå tror jeg Roeder gjør klokest i å holde kjeft og prøve å hente inn noen spillere for å prøve å blidgjøre fansen noe.
Men han bør virkelig ta bladet fra munnen i morra.
Rekke hendene i været og si "Beklager at jeg har ført dere bak lyset, beklager at jeg har vinglet sånn. Vi greide ikke å få de spillerne vi ønsket og er på ingen måte fornøyd med det. Vi får bare håpe fru fortuna står oss bi på skadefronten, og gjøre vårt ytterste for å få gode resultater."

Det ville om ikke annet vært en begynnelse.
Men det kommer ikke til å komme før i morra, og det er jeg forsåvidt enig i. Så lenge han faktisk jobber kontinuerlig med litt flere enn Mark Viduka.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #76 på: 31. Aug. 2006, 21:04 »
Er det Mark Viduka han jobber med å få plass på nåværende tidspunkt, så er det virkelig grunn til å begynne å lure. Det er i forsvaret krisen er størst og da må alle krefter settes inn på å få inn nytt blod der.

Ideelt sett så skulle vi hatt inn en ny kraftspiss også, men vi endte i hvertfall opp med Rossi som om ikke annet gjør at vi har ett alternativ til på topp. I forsvret derimot er det syltynt og det skriker etter flere alternativ. Dermed tar jeg det forgitt at det er på å forsterke forsvret kreftene brukes på i dette stadiet med bare timer igjen før transfervinduet stenger. Jeg ber på mine knær om at Roeder/Fatty får på plass minst en brukbar forsvarer før midnatt.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #77 på: 31. Aug. 2006, 21:07 »
Han trenger nye briller.Akkurat som Souness.Så ikke at vi trengte forsvarspillere,men han  hentet i alle fall noen.Roeder er blitt blind.VI TRENGER FORSVAR! :evil:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #78 på: 31. Aug. 2006, 21:08 »
Sitat fra: "Tønsberg"
Han trenger nye briller.Akkurat som Souness.Så ikke at vi trengte forsvarspillere,men han  hentet i alle fall noen.Roeder er blitt blind.VI TRENGER FORSVAR! :evil:

Tenk dere O`Neill som manager nå. Hadde kapret klassespiller på klassespiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #79 på: 31. Aug. 2006, 21:10 »
Det var så vidt Solano rakk å skrive under i fjor. Da var Solano ryktet ute allerede på formiddagen. Dette ser utvilsomt stygt ut. Vi får maks 1 spiller, og tipper det er en middelmådig spiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #80 på: 31. Aug. 2006, 21:14 »
Begynner å glede meg hvem som blir neste manager i newcastle jeg.For da må det bli en i verdensklasse.Dette avhenger hvordan Roeder gjør det.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Guiseppe Rossi
« Svar #81 på: 31. Aug. 2006, 21:38 »
Nei, nå er dere urettferdige mot Roeder.

Først er plutselig Roeder helten som redder den synkende skuten. Så er han plutselig verdens verste manager, fordi han ikke har kjøpt et par spillere. Sportslige resultater er viktigst!

Og Roeder har gjort det VELDIG bra sportslig, og et tap borte mot Villa betyr ikke nødvendigvis at ragnarokk er nær.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #82 på: 31. Aug. 2006, 21:42 »
Veldig enig i hva Olav sier her. Vi får se hva de sportslige resultatene bringer før vi begynner å klage på Roeder, selv om jeg er litt enig i at det er litt rart at Roeder ikke har hentet en eneste forsvarer som vi trenger så sårt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #83 på: 31. Aug. 2006, 21:45 »
Ikke bare vi som er forbannet. Det er også Milner. Forståelig nok. Først skryter Roeder hemningsløst av Milner ved flere anledninger. Samtidig som han sier at det er uaktuelt å selge han. Deretter godtar vi et bud, så for å deretter kalle han tilbake.

Well it's now looking unlikely that James Milner will be an Aston Villa player by the time the transfer window shuts.

SSN earlier reported that Milner had travelled down for talks with club officials with a view to signing him permanently.

It now looks like Newcastle got cold feet on the deal or other circumstances effected the deal. Newcastle then decided to recall James back to Newcastle, only for Milner to continue to stay at Villa's training ground for a further 3 hours.

It now seems during this time Milner agreed terms and passed a medical during this time, as well as spent an amount of time on the phone to Newcastle officials pleading for them to complete the deal.

Milner later left the training ground looking furious and was said to be 'disappointed' with the out come of the situation.

O'Neill added that Milner was seen as a key target in the rebuilding of the squad and that it looked increasingly likely no further deals would be done unless Milner's deal was complete.

All i can say is thanks a lot Newcastle, you've shown yourselves to be incompetant and i can only personally wish a long hard struggle of a season upon you, especially for the way you've treated Milner and our club Aston Villa during this Saga.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #84 på: 31. Aug. 2006, 21:48 »
Det er helt føkkings utrolig!! Roeder viser seg å være kronidiot når det gjelder transfers! hehe... Kanskje litt slemt sagt, men dette er helt utrolig.

Syntes vanvittig synd på Milner. Det værste er at han kommer til å slite benk i Newcastle!! Det her er så vanvittig uproft, og Roeder og Freddy har MYE å svare for seg nå.

Nå kan man like gjerne selge Milner, gutten vil tydeligvis ikke være her, forstålig nok.

Undres hva Duff og Martins tenker jeg. Lurer på om de angrer allerede??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #85 på: 31. Aug. 2006, 21:58 »
Vart skuffa då me ansatte Roeder som permanent manager og det kan sjå ut som om eg hadde rett i det slik situasjonen er no :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #86 på: 31. Aug. 2006, 22:12 »
Problemet til dei fleste Newcastle fans er at dei har ALT for høge forventningar til Roeder og Newcastle. Souness har forvandla ein storklubb til eit synkende skip. Newcastle har mykje å ordne oppi etter Souness. Hadde det ikkje vært for han, ville vi ha hatt MYKJE meir pengar å strutte med på transfer markedet. Sjå på alle bomkjøpa som han har skaffa oss. Noko som vi har måtta ha betalt dyrt for.

Roeder har gjort veldig gode signinger med dei pengane han har hatt tilgjengeleg. Håpar forsatt at vi kan få ein forsvarsspelar inn.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #87 på: 31. Aug. 2006, 22:14 »
Uansett hvor mye penger vi har, hvem som har vært manager før, eller hva som helst annet forsvarer ikke oppførselen mot Milner.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #88 på: 31. Aug. 2006, 22:25 »
Sitat fra: "kesse"
Uansett hvor mye penger vi har, hvem som har vært manager før, eller hva som helst annet forsvarer ikke oppførselen mot Milner.

Det er eg enig i. Det var tåpeleg.
Burde ha behandla situasjonen heilt annerleis.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #89 på: 31. Aug. 2006, 22:45 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Problemet til dei fleste Newcastle fans er at dei har ALT for høge forventningar til Roeder og Newcastle. Souness har forvandla ein storklubb til eit synkende skip. Newcastle har mykje å ordne oppi etter Souness. Hadde det ikkje vært for han, ville vi ha hatt MYKJE meir pengar å strutte med på transfer markedet. Sjå på alle bomkjøpa som han har skaffa oss. Noko som vi har måtta ha betalt dyrt for.

Så det er Souness feil lizm?
Synes ikkje Souness hadde så mange bomkjøp. At Owen og Luque sko få langtidskader er det lite Souness kunne gjera med.. og Baumsong var glimrende..

Roeder lova oss klassespillere sko vistnok ha 3 spillere på lur før vinduet stenger. Nå er ikkej vinduet stengt enda da men ser ikkje lyst ut akkurat.. Rossi er forsvidt greit. Som backup.

er heller kje enig at Souness tok over eit storlag og forlate eit synkende skip. Newcastle var eit synkende skip når Souness tok over.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]