20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 54115 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Guiseppe Rossi
« Svar #45 på: 31. Aug. 2006, 18:23 »
Rossi er jo i og for seg en kjempeforsterkning. Men, jeg har som alle andre bekymrede tanker ang. måten vi får han på. Greit nok å låne, men ettersom jeg har forstått har vi ingen opsjon. Dette fører til at vi blir en slags farmerklubb for ManU, noe vi slettes ikke vil bli.

Jeg for min del er overrasket over at vi faktisk klarte å hente en spiller til. At vi skulle hente 3 spillere denne sommeren er over all min forventning. Jeg har uttrykt mange mange ganger at jeg ikke har troa på transferferdighetene til Roeder, noe jeg fortsatt ikke har. Han har kjøpt gode, men (etter min mening) feile spillere. Med unntak av Martins.

Og ikke tro at vi kommer til å hente flere spillere.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #46 på: 31. Aug. 2006, 18:26 »
Sitat fra: "Lasse"
Han har kjøpt gode, men (etter min mening) feile spillere. Med unntak av Martins.

Og ikke tro at vi kommer til å hente flere spillere.

Duff er vel en knall forsterkning, klassespiller til en fin fin pris:)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Guiseppe Rossi
« Svar #47 på: 31. Aug. 2006, 18:26 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
GI NÅ FAEN I ALL DENNE SUTRINGA

Helt enig!

Vi trenger ikke KJØPE Rossi, når Owen kommer tilbake når Rossi leveres tilbake. Rossi er bare en i midlertidig erstatter for Owen.

Den neste spissen blir en stor fisk, tenker jeg.

Å låne Rossi var ingen dårlig handel.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Guiseppe Rossi
« Svar #48 på: 31. Aug. 2006, 18:26 »
Joda. Men forsvaret vårt ser jo ikke ut. Han må prioritere. For meg virker det som om han bare tar det han får.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Guiseppe Rossi
« Svar #49 på: 31. Aug. 2006, 19:04 »
Damien Duff var et kupp. Et knallkjøp. Det kan du ikke si noe på, Lasse. Hvorvidt Glenn Roeder skulle ha prioritert forsterkning i en annen lagdel, eller på en annen posisjon, er en helt annen sak. Damien Duff var et glimrende kjøp, Obafemi Martins var et glimrende kjøp og Giuseppe Rossi som en midlertidig løsning er helt greit. Ser ikke noe problem i at han kommer og er med oss frem til nyttår. Han er et kjempetalent, med gode spissegenskaper, så Roeder kunne såvisst ha gjort verre ting.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Guiseppe Rossi
« Svar #50 på: 31. Aug. 2006, 19:19 »
Nå får vi Rossi på lån, da har vi så og si ingenting å tape! Spiller han elendig hver kamp, da kan vi bare sette han på flyet til Man Utd i januar uten nevneverdige kostnader. Spiller han fantastisk, som jeg håper på, så kanskje han hjelper laget to-tre plasseringer opp på tabellen, enn om vi hadde vært uten han.

Lån er faktisk veldig uproblematisk. Spiller han bra, så ja, da spiller han bra. Eneste negative er at vi ikke har fått opsjon på kjøp, som enkelte har nevnt tidligere i tråden. Men Rossi er et kjempetalent som kan bidra med mye for oss.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #51 på: 31. Aug. 2006, 19:22 »
Og Roeder tar jo slettes ikke det han får, nesten snarere tvert imot vil jeg si. På meg virker det som om Roeder går grundig til verks (netsen for grundig kan det se ut som...) og sjekker alt han kan for at de spillerne han henter skal være de rette typene og ha kvalitene som vi trenger for å forsterke laget.
Dette er på en måte veldig bra. Souness gjorde det motsatte og ikke alle storkjøpene hans har vist seg å være det beste for klubben. Denne grundigheten har også sin bakdel, og det er at vi får færre spillere inn. Vi er nå kun timer unna stengetid på transfer markedet og vi har fortstatt ikke forsterket vårt noe rufsete forsvar. Og det bekymrer meg, og har ikke Roeder en godtbevart overraskelse på lur i løpet av kvelden vil jeg bli ekstremt skuffet. For vi MÅ ha forsterkninger i forsvaret, og det må vi ha NÅ.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #52 på: 31. Aug. 2006, 19:28 »
man kan godt si at vi hjelper manu, men de hjelper faen meg oss og, fordi vi trenger en sulten spiss med kvaliteter.
lt;3 Newcastle <3

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #53 på: 31. Aug. 2006, 19:31 »
Sitat fra: "Doffi"
man kan godt si at vi hjelper manu, men de hjelper faen meg oss og, fordi vi trenger en sulten spiss med kvaliteter.

Det er det som er tanken med lån, ja.  :wink:

Gleder meg til å se Rossi i aksjon for Newcastle, og er svært spent på hva italieneren kan utrette i svart og hvit trøye. Han er en god spiss og kan forhåpentligvis tilføre Newcastle mye godt i de offensive linjer.
Tore Eikeland,

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #54 på: 31. Aug. 2006, 19:32 »
ja akkurat men jævli mange her bare" FAEN TA ROEDER HJELPER MANU IDIOT" osv :P
lt;3 Newcastle <3

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #55 på: 31. Aug. 2006, 19:34 »
Sitat fra: "Doffi"
ja akkurat men jævli mange her bare" FAEN TA ROEDER HJELPER MANU IDIOT" osv :P

Det er godt at du og jeg er enige, da  :)  For jeg ser i hvert fall ærlig talt overhodet ikke noe som helst problem i at vi får Rossi på lån. Jeg mener at det overhodet ikke er noe negativt i den overgangen som folk kan kunne klage på.
Tore Eikeland,

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #56 på: 31. Aug. 2006, 19:42 »
Nå over til noe langt mer alvorlig. BREAKING på SKY NEWS. Sir Bobby ROBSON has temporary loss of movement in left leg & arm. Får håpe det  ikke er noe mer tull med han nå.

Kanskje ikke så alvorlig som jeg først trodde.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/5303368.stm
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #57 på: 31. Aug. 2006, 19:46 »
det er helt latterlig hvor mange som klager, helt sykt.
ene dagen prater de om at vi må støtte roeder, og nå plutselig bare for at vi ikke får noen spillere så er han pesten?
skam dere.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #58 på: 31. Aug. 2006, 19:46 »
Ikke nok med at spillere velger Boro foran Newcastle, men virker som spillere også velger Reading framfor oss.

New Reading signing Peter Mate has revealed to the media that he moved to the Premiership newcomers despite interest from other English clubs, including ourselves.

The 21 year-old 6ft 4in tall central defender  is on a 12 month loan from Hungarian side Debrecen and said:

"There was a lot of interest from Portsmouth and more recently from Newcastle."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #59 på: 31. Aug. 2006, 19:59 »
Solskjær klar for Sunderland på  lån. Jeg ville heller hatt Solskjær framfor Rossi.