20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre er på vei til Newcastle  (Lest 18140 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre er på vei til Newcastle
« Svar #15 på: 29. Mai 2005, 13:09 »
Hadde Souness Emre i stallen under sin tid i Galatasaray? Det virket ihvertfall som om Souness kjente Emre godt etter hans uttalelser om spilleren for noen uker tilbake.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 29. Mai 2005, 13:13 »
Det viser seg at Emre fikk sitt gjennombrudd under Souness i Galatasaray. Dette lover godt for en overgang.

Hadde vært deilig å få motbevist alle som mener at ikke klasse spillere kan komme til Newcastle så lenge Souness er manager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 29. Mai 2005, 14:47 »
Emre ja.. En drøm med ballen, kan dra av spillere, skyter godt, jobber bra bakover og har teknikk som kun Ginola og Asprilla kan måle seg med av spillere på Newcastle i moderne tid!

Mente at vi skulle hente Emre i steden for Butt forrige sesongen..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 29. Mai 2005, 14:48 »
Sitat fra: "Mushans"
Emre ja.. En drøm med ballen, kan dra av spillere, skyter godt, jobber bra bakover og har teknikk som kun Ginola og Asprilla kan måle seg med av spillere på Newcastle i moderne tid!

Mente at vi skulle hente Emre i steden for Butt forrige sesongen..

Men det er vel liten tvil om at Emre IKKE kommer så lenge Souness er manager?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 29. Mai 2005, 14:50 »
Emre - Souness er vel et litt spesielt opplegg siden Souness var mannen som gav midtbanejuvelen sjansen i Istanbul..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 29. Mai 2005, 14:52 »
Emre - Souness er vel et litt spesielt opplegg siden Souness var mannen som gav midtbanejuvelen sjansen i Istanbul..

Er det den låten nå :-) Rart at en spiller kan like Souness egentlig. Har ikke Souness gjort alt han har tatt i om til gråstein?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #21 på: 29. Mai 2005, 14:52 »
Jeg leste på VGD at det var Souness som fikk Emre til å blomstre i Galatasaray, så det er jo tenkelig at Emre liker å spille under ham. Vi får bare krysse fingrene og håpe, for Emre er virkelig en god spiller!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 29. Mai 2005, 14:55 »
Har jeg sagt at alt Souness tar i blir gråstein?

Begrunn, alltid artig at du kommer med kommentarer om at jeg har sagt noe som overhode ikke stemmer..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 29. Mai 2005, 14:58 »
Har jeg sagt at alt Souness tar i blir gråstein?

Begrunn, alltid artig at du kommer med kommentarer om at jeg har sagt noe som overhode ikke stemmer..

Nei nå er vel plutselig SOuness mannen som kan hente stjerner til Newcastle.

Mushans som er flink til å snakke imot seg selv. Festlig til tider faktisk.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 29. Mai 2005, 15:01 »
Begrunn..

Asbjørn som er flink å slenge ut utsagn uten at de har fotfeste..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 29. Mai 2005, 15:03 »
Trykk på navnet ditt, og se på innleggene dine så finner du det fort ut. Vanskeligere er det ikke.

Souness som tydeligvis ikke var en så dårlig manager lenger.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 29. Mai 2005, 15:05 »
Souness er det verste som har skjedd Newcastle på lengre tider, men om han kan knytte til seg spillere som Emre og Miguel kan det nok bli en middelsseong.. Tipper 9. plass..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 29. Mai 2005, 15:11 »
Souness er det verste som har skjedd Newcastle på lengre tider, men om han kan knytte til seg spillere som Emre og Miguel kan det nok bli en middelsseong.. Tipper 9. plass..

Har lest igjennom noen av innleggene dine og du bruker ord som ondskapen, ødeleggelse, kommer aldri stjerner til NUFC under Souness og div.

Dette skrev du også:

Nei, få vekk Souness og bring tilbake festfotballen vi var kjent for under Keegan og Sir Bobby! Da kommer nok stjerne tilbake til St. James`, men jeg er redd at det tar et par år å fikse laget etter at skotten har ødelagt spillemønster og den angrepsvillige formasjonen.

Vi spiller uten fantasi, vilje eller mål!

Om du ikke bruker ordet gråstein her, så mener du at han ødelegger hele laget om han ikke sparkes øyeblikkelig. Ergo Newcastle blir til gråstein.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 29. Mai 2005, 15:19 »
Rene Descartes: " Cogito, ergo sum "

Lett å bruke når du ikke finner noe å ta meg på..

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 29. Mai 2005, 15:46 »
Vil gjerne ha svar på Gamst-Pedersen tråden der du påsto at Hoseth var en benkesliter i København..