20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emre er på vei til Newcastle  (Lest 18106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Emre er på vei til Newcastle
« på: 15. Mai 2005, 10:11 »
Emre på vei til Newcastle

Skrevet av Asbjørn, 15 Mai 05

Ifølge dagens Sunday Mirror er Inter Milan spilleren Emre på vei til Newcastle. Middlesbrough, Everton og Newcastle har vist interesse for Emre en stund, men søndags avisen skriver idag at Newcastle vinner kampen om den 24 år gamle tyrkeren.

Emre har fire år bak seg i den italienske storklubben, men etter flere krangler med manager Roberto Mancini er det på tide å komme seg vekk.

Souness har mange kontakter i Tyrkia, og han har følgende å si om 24-åringen.

?Emre er en fantastisk spiller, og han har de kvalitetene vi er ute etter. Jeg har mange kontakter i Tyrkia, og jeg får bare lovord om Emre, og det fra personer jeg respekterer.?

Prisen vil ligge på rundt £5 millioner. Emre er uten tvil en klassespiller, om han vil passe inn i Premier League gjenstår å se.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 15. Mai 2005, 12:45 »
Ville være fantastisk.. Vil gjerne se enten Emre eller Van Der Vaart i Newcastle trøya!
ignert Morten.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Mai 2005, 13:43 »
Emre er en meget god fotballspiller som jeg tror vil gjøre det godt i Newcastle..

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 15. Mai 2005, 16:28 »
Sitat
Ville være fantastisk.. Vil gjerne se enten Emre eller Van Der Vaart i Newcastle trøya!

Jeg vil gjerne se begge!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. Mai 2005, 21:50 »
Emre ja.. Noe annet enn Butt, men skal vi bruke han på venstre eller sentralt?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #5 på: 19. Mai 2005, 22:00 »
Kunne tenkt meg Emre sentralt sammen med Dyer... Boa Morte på venstre og (Routledge?) på høyre...
Howay the lads!!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #6 på: 19. Mai 2005, 22:11 »
Tror flere lag ville ha overkjørt oss på sentral midtbanen da. Blir for svakt fysisk mener jeg. Synd at vi har to halvgode defensive midtbanespillere. Verken Butt eller Faye er gode nok til å forsvare en plass i startelleveren, men de er begge fine squad-players.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #7 på: 19. Mai 2005, 22:54 »
Jenas kan fint fungere som både playmaker og anker.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Mai 2005, 22:55 »
Sitat fra: "Nordin"
Tror flere lag ville ha overkjørt oss på sentral midtbanen da. Blir for svakt fysisk mener jeg. Synd at vi har to halvgode defensive midtbanespillere. Verken Butt eller Faye er gode nok til å forsvare en plass i startelleveren, men de er begge fine squad-players.

Helt enig Nordin!! Med Emre,Dyer og offensive vinger som Boa Morte og Routhledge ville de gitt i fra seg mye rom på midten.. Kunne kanskje fungert på hjemmebane der Newcastle skal trøkke ned alle lag..

Vi må helt klart ha et rivjern av et anker på midten. Butt skulle jo ha den rollen, men vi ser jo hvordan det har gått.. Og når ryktene sier at han er på vei bort må vi handle inn en ny! Men hvem?

Owen Hargreavs,Essien, eller Appiah kunne jo ha vært aktuelle.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Mai 2005, 09:21 »
Sitat fra: "Moods"
Kunne tenkt meg Emre sentralt sammen med Dyer... Boa Morte på venstre og (Routledge?) på høyre...
hvor i all verden skulle Jenas spilt da?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 21. Mai 2005, 01:46 »
Sitat fra: "UrzaiZ"
Sitat fra: "Moods"
hvor i all verden skulle Jenas spilt da?

Vi har noe som heter reservebenken. Det er plass til gode spillere der også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Emre er på vei til Newcastle
« Svar #11 på: 29. Mai 2005, 11:10 »
Dette må da være løgn. En spiller så god som Emre kan da ikke skryte av Souness, og i tillegg ha lyst til å komme til Newcastle. Eller?

Emre steps closer to Toon
By European Football - May 29 2005

Inter Milan star Emre yesterday took a step closer to Newcastle United by admitting that he would like to join them and saying he has a lot of respect for manager Graham Souness.

Speaking to the Corrie della Sera, Emre stated:

?I have had contact off several clubs, but a move to England interests me the most at this time. Although a move back to Turkey cannot be out ruled, I feel that I am seeking a new challenge and England will give me that.?

?Newcastle would be an interesting move, I have a lot of time for their manager and it?s a club that has not had the success it perhaps deserves. I spoke to some of the Turkish lads who played in England and they all agreed that the atmosphere and the fans there are something special, it would be an honour for me to play for a club like that.?

He refused to be drawn on his argument with the current Inter boss simply saying.

?These sorts of things get blown out of proportion, but yes I think it?s almost certain I am to leave, I will be sad of course to do so, this is a great club. But it is the right time.?

http://www.sportnetwork.net/main/s342/st74025.htm?fromrss=1
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #12 på: 29. Mai 2005, 11:29 »
Legg merke til at han skryter av Graham Souness. Men det er også fansen, klubben og stemningen som lokker.
Toon, Toon,
Black and white army

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 29. Mai 2005, 12:08 »
Emre ville vært en drøm, og kanskje han kan være den kreativt gode pasningsspilleren vi har savnet på midtbanen så lenge nå? I tillegg er jo Emre meget driblesterk, jobber hardt og kan vel brukes på mange forskjellige steder på midten. Han har også et meget tungt skudd, noe jeg fikk med meg i en Serie A kamp for noen år siden. Viana har jo også en del av de samme kvalitetene, men han viste at han rett og slett er for veik for PL, og jobber dårlig uten ball. Jeg er derimot sikker på at Emre kommer til å lykkes i PL. Souness har jo lyktes med å hente inn tyrkere til PL før, som Tugay f.eks som har vært en suksess i Blackburn.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 29. Mai 2005, 13:06 »
Skulle Emre signe så vil det være den beste signingen klubben har gjort på mange mange år, om prisen på £4 millioner stemmer.