20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 27.08 (C+Sport)  (Lest 50905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle 27.08 (C+Sport)
« Svar #195 på: 27. Aug. 2006, 17:34 »
Og forresten. Hughes, Ridgewell og ikke minst Mellberg spilte jo som guder i forhold til vår bakre 4'r. Ufattelig tragisk.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #196 på: 27. Aug. 2006, 17:35 »
Sitat fra: "annern"
Jeg har aldri sett james milner så uuutrolig dårlig før. For hver eneste feilpassning han slo, fikk jeg mer og mer lyst til å henge meg. Dårlige mottak, dårlige passninger, dårlige droblinger, dårlige løp. Hver gang han dro seg forbi en spiller og kunne slått innlegg, velger han å drible motsatt bei inn mot motspilleren igjen. Jeg fatter det ikke.

Emre begynte tåpelig med å dytte McCann som ikke gjorde noe feil. Virket ikke som han fant roen etter dette. Solano var slapp, og bør benkes til neste kamp! Jeg vil ha duff og N`zogbia!

Duff prøvde og prøvde. Det samme gjorde N`zogbia.
Det at martins ble skadet forbauset meg ikke i det hele tatt. Det er noe man må regne med når man holder med newcastle.

Babayaro er for dårlig for start 11. Det samme er Bramble. Jeg driter i om han sklårer viktige mål i ny og ne, han alene er i stand til å tape 15 poeng for oss i serien.

vi har 4 dager på oss til å få Wodgate på lån. Ny beck og en spiss.
Først og fremst må forsvaret styrkes! Som Benny lenartson sa i vg. "Et lag kan ikke bygges fra angrep og nedover slik prahl gjorde. man må starte med deffansiv trygghet, så får angrep komme senere"

amen

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 27. Aug. 2006, 17:48 »
Så sitter vi her da, med Melbergs skjegg i postkassa. Fytti grisen for en skuffende kamp!!!
Who else...... Alan Shearer

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 27. Aug. 2006, 18:02 »
Newcastle mangler kynisme og basiske ferdigheter bakerst på banen. Dessuten fikk Newcastle også i dag en spiller skadet og tro det eller ei men jeg sa før kampen at Martins kom til å bli skadet og det sa jeg rett og slett fordi Newcastle alltid er maksimalt uheldig med nye spillere. Luque og Owen er jo to glimrende eksempler selv om at Owen slet med skadeproblemer før han ble Newcastle spiller.
iverpool FC

Agurksaft

• Gjest
« Svar #199 på: 27. Aug. 2006, 18:11 »
"Newcastle mangler kynisme"

Heller det ett å spela med 11 mann bak ballen som Mourinho så treffande beskreiv Liverpool.

Edit: Eg skal faktisk sjå kampane og.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #200 på: 27. Aug. 2006, 18:15 »
Ahhhh lettet Martins skade er ikke alvorlig, tilbake om 2 uker
http://www.sportnetwork.net/main/s70/st103188.htm?fromrss=1

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #201 på: 27. Aug. 2006, 18:24 »
Det var en lettelse :D

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 27. Aug. 2006, 19:03 »
Sitat fra: "Agurksaft"
"Newcastle mangler kynisme"

Heller det ett å spela med 11 mann bak ballen som Mourinho så treffande beskreiv Liverpool.

Edit: Eg skal faktisk sjå kampane og.

Hehe, sant at "The Spesial One" sa det men det er jo ikke fakta. Newcastle gav Villa seieren med sin håpløse taktikk, man rett og slett gav bort tre poeng.

Newcastle skulle stå høyt og presse, Villa som hjemelag skulle vel på papiret angripe men la seg heller bakpå, når annledningen kom så angrep Villa mens spillere som Parker og Emre ble igjen lenger fremme på banen, da blir det ikke press på ballfører og jobben blir da utrolig vanskelig for Newcastle forsvaret som i tilegg er ganske svakt.

Newcastle må bruke et anker, en som gjør grovjobben i tilegg til at han plasserer seg riktig. Bruk Emre lenger fremme på banen bak Martins, Parker får en mer offensiv rolle og Butt er bak og sørger for å ballansere midtbanen, for å være helt ærlig så tror jeg ikke NEwcastle ville tapt hvis Butt startet, han er så god i posisjoneringen. Parker tar alt for mangen løp offensivt og etterlater seg mye rom, disse rommene ville Butt fjernet, ikke Emre. At ingen fjernet disse rommene førte til 0 press på ballfører som igjen førte til at Villa vant. For å gjøre et langt innlegg kort, Newcastle mangler kynisme.

:wink:
iverpool FC

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 27. Aug. 2006, 19:09 »
Sitat fra: "lucky_luque"
Jeg har aldri sett james milner så uuutrolig dårlig før. For hver eneste feilpassning han slo, fikk jeg mer og mer lyst til å henge meg. Dårlige mottak, dårlige passninger, dårlige droblinger, dårlige løp. Hver gang han dro seg forbi en spiller og kunne slått innlegg, velger han å drible motsatt bei inn mot motspilleren igjen. Jeg fatter det ikke.

Emre begynte tåpelig med å dytte McCann som ikke gjorde noe feil. Virket ikke som han fant roen etter dette. Solano var slapp, og bør benkes til neste kamp! Jeg vil ha duff og N`zogbia!

Det at martins ble skadet forbauset meg ikke i det hele tatt. Det er noe man må regne med når man holder med newcastle.

Babayaro er for dårlig for start 11. Det samme er Bramble. Jeg driter i om han sklårer viktige mål i ny og ne, han alene er i stand til å tape 15 poeng for oss i serien.

Først og fremst må forsvaret styrkes! Som Benny lenartson sa i vg. "Et lag kan ikke bygges fra angrep og nedover slik prahl gjorde. man må starte med deffansiv trygghet, så får angrep komme senere"

amen

hahahah, meeget bra skrevet! 110% enig!
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #204 på: 27. Aug. 2006, 19:12 »
Roder skulle ha vært medlem på dette forumet, ville ha fått noen bra tips.

Villa har 2 halv-sjanser og skårer på dem ! Vi har noen, og de vi har, KOMMER TIL LUQUE som er så god at han skal hælesparke den i mål! Din idiot, bare pelm den inn mED HØYRE! Og jeg kan ikke fatte hvorfor jeg så Milner komme på banen etter pausen! Gud veit bare.
ax

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 27. Aug. 2006, 19:38 »
Problemet i laget her er at vi ikke har lagspill.Altfor mange feil.Hjelper ikke om vi hadde Ronaldinho om ikke har lagspill i laget.Dette blir jo ikke bedre når Newcastle har den største uflaksen jeg vet om av alle fotballlag.Neste kamp må vi bli bedre.Å innen den tid må lære oss litt lagspill og unnngå så mange feil.Hjelper ikke å ha et bra lag på papire, når vi ikke kan lage sjanser.Mye her ligger i angrepet og forsvar.Der må vi bli bedre.Roeder har en viktig oppgave nå få inn riktige spillere til laget  før ovargansvinduet stenger.Fansen sulter etter pokaler.Når vil vente tiden ta slutt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 27. Aug. 2006, 20:17 »

Akkurat hvorfor Milner måtte ta en ekstra dribling hver gang er litt uforståelig, men Milner led av at han ikke fikk tid og rom og at ingenting fungerte for oss i dag. Milner prøvde i det minste, og var vel den av våre som var nærmest scoring. Det er mer enn du kan si om Solano. Gi Milner en sjanse til.

Emre ble preget av det tidlige baklengsmålet, og ble frustrert av ikke å få til noe. Han blir provosert over at han ikke kommer seg løs fra duellen med McCann, og velger feil løsning. Unødvendig gult kort. Og det første tegnet på at noe var galt. Helt klart en dårlig kamp.

Duff lyktes til en viss grad også. Og han ga aldri opp. Riktig spirit. N'Zogbia satte fart i laget og viste ungdommelig pågangsmot. Men han kan fortsatt få komme inn fra benken. Trenger ikke slite ut gutten.

Du har rett i at Babayaro ikke er god nok for elleveren vår. Bramble derimot, er altfor lett å hakke på. Hver eneste gang Bramble taper en duell og gjør noen småfeil vil han bli hakket på og kalt dårlig. Det er utelukkende på grunn av tidligere blundere. Bramble er god nok han. Men han er fortsatt litt ustabil, og kan fortsatt være mer kontant. Men i det store og hele synes jeg han gjør en godkjent kamp. Han er uheldig og udyktig ved førstemålet, men det er ikke bare hans feil. Synes forøvrig ikke Bramble er mannen å laste for nr.2. Baba har mer enn god nok tid til å fange opp assisten, men står og ser på istedet.

Roeder har i første omgang prøvd å konsentrere seg om det viktigste: Erstatte Alan Shearer. Første signing var riktignok Duff, men Zoggie trengte avlastning. Og det kunne ikke Luque tilby. Han vil helt klart ha forsterkninger i forsvaret, men han er opptatt av å finne de riktige typene. Derfor ville han ikke ha Campbell. Derfor tror jeg gjerne han vil ha Woodgate, men vi kan ikke bestemme over Woodgate. Han vil gjerne ha Bridge, men det er avhengig av at Chelsea kjøper Cole.
Vi kan vanskelig gjøre noe med den saken.
Vi har gode forsvarsspillere, men vi trenger forsterkninger. Venstrebacken haster mest, men det er tydelig at vi er ganske overbeviste om at vi vil få Bridge, ettersom vi ikke har hørt om noen andre.
Jeg synes Roeder gjør det han må gjøre jeg. Døm Roeders transferaktivitet 1. september. Ikke nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 27. Aug. 2006, 20:25 »
Jeg er delvis enig med Dag i at Butt nok burde spilt i denne kampen, og at Martins burde spilt ensom spiss. Forøvrig mener jeg at Solano ikke hadde noe for seg i denne kampen, og vi hadde tjent på ikke å starte med ham. Men jeg synes ikke taktikken var så håpløs. Jeg tror kampen ville sett veldig anderledes ut om vi ikke hadde fått 1-0 imot etter 2 minutter.
Ting ville balansert seg etterhvert.

At Emre og Parker begge angrep samtidig er selvsagt ikke bra. Det skal jo ikke skje. Men jeg kan ikke skjønne at dette var planlagt fra Roeders side. At det utover i kampen ble sånn at vi etterlot oss enorme rom bakover hadde med å gjøre at vi ble desperate etter å forsøke å komme inn i kampen igjen. I andreomgang har vi ikke et lag i det hele tatt. Midtbanen eksisterer ikke etter Martins' skade.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 27. Aug. 2006, 20:31 »
Sitat fra: "Joakim"

Du har rett i at Babayaro ikke er god nok for elleveren vår. Bramble derimot, er altfor lett å hakke på. Hver eneste gang Bramble taper en duell og gjør noen småfeil vil han bli hakket på og kalt dårlig. Det er utelukkende på grunn av tidligere blundere. Bramble er god nok han. Men han er fortsatt litt ustabil, og kan fortsatt være mer kontant. Men i det store og hele synes jeg han gjør en godkjent kamp. Han er uheldig og udyktig ved førstemålet, men det er ikke bare hans feil. Synes forøvrig ikke Bramble er mannen å laste for nr.2. Baba har mer enn god nok tid til å fange opp assisten, men står og ser på istedet.

Helt uenig. Bramble gjorde en ABC-feil på andre målet; Han rygger og rygger og rygger, selv om han har Babayaro i støtte og vet det. Og når pasningen kommer helt upresset fra Agbonlahor, henger han ikke med på løpet til Angel bak ryggen hans. Bramble verken støter eller markerer og blir stående på halvdistanse. Greit nok at han har fysiske forutsetninger til å bli en god stopper, men har særs dårlig spilleforståelse og virker alt for sløv til tider.

Han minner meg i grunn om André Muri på VIF..
Oscillons From The Anti-Sun

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 27. Aug. 2006, 21:19 »
Bramble er på sitt beste en klassestopper. Men han er desverre svært ustabil og er avhengig av å ha en klassestopper ved siden av seg. Når Boumsong var i form var jo Bramble og Boum er realt kvalitetsforsvar alene. I en fanatasi verden hadde Bramble vært nødløsning bak Taylor og en verdensklasse stopper.