Jeg skjønner hvor du vil hen Joakim, og jeg er til en viss grad enig med deg. Men så lenge Bramble i kamp etter kamp, sesong etter sesong, gjør feil som koster oss dyrt så hjelper det ikke at han prøver og gjør sitt beste. Vi kan ikke forlange mer av spillerne våre enn at de yter sitt beste og prøver så godt de kan, men hvis det beste de kan ikke er godt nok for at Newcastle skal vinne tilsrekkelig nok med fotballkamper til at vi skal kunne hevde oss på det nivået vi ønsker å være på, så hjelper det ikke. Man kan ikke få lov til å fortsette i evigheter med å slurve bare fordi han gjør så godt han kan. Da må vi erstatte de med andre spillere som kan gjøre Newcastle til et bedre fotball lag. Og dette med Bramble handler ikke bare om gårsdagens kamp, det har jo vært slik i alle år. Han spiller bra til tider, for så å gjøre slurvefeil som koster laget dyrt. Og da hjelper det lite at han sikkert gjør så godt han kan da han er utpå der.
Babayaro kan heller ikke få fortsette slikt som han spiller. Han er heller ikke god nok, og han var som du korrekt sier, dårligere enn Bramble igår. Forskjellen, eller problemet, er at på midtstopperplassen så har vi andre spillere på benken som jeg mener kan gjøre en bedre jobb (les Taylor). Mens Baba er den eneste v.backen vi har i stallen pr. dags dato. Og det er et jævla stort problem. Derfor blir det også lettere å "ta" Bramble for hans feil enn det er med Baba. Og dermed kan man kanskje si at kritikken av Bramble blir noe urettferdig sett utfra kampen igår. For jeg er helt enig i at Baba og v.backen er et større probelem for klubben enn det midtstopperplassen er. Måttte bare Bridge annkomme Tyneside i løpet av uka...