20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 27.08 (C+Sport)  (Lest 50888 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle 27.08 (C+Sport)
« Svar #180 på: 27. Aug. 2006, 16:48 »
Ser ut som spillerne ikke har teknikken eller pasnings ferdighetene som taktikken til Roder trenger.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 27. Aug. 2006, 16:50 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Gleder meg til neste sesong.

ahahahhahah

Er ikke noe å gjøre med det gutter. Går det ikke så så går det ikke. Se på Arsenal,Spurs, er bare sånn fotballen er. heldigvis så er det 2 uker til neste kamp, kan vi få noen spillerer tilbake. Og Martin holdt seg ikke på kneet med på SIDEN AV LÅRET !
ax

plebbster

• Gjest
« Svar #182 på: 27. Aug. 2006, 16:56 »
Ikke langt ifra 3-0 og ydmykelse11k.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 27. Aug. 2006, 16:57 »
Skammelig..
Oscillons From The Anti-Sun

djmattis

• Gjest
« Svar #184 på: 27. Aug. 2006, 16:58 »
Jeg har ingen ord....
Rett og slett

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 27. Aug. 2006, 17:01 »
Det som skremmer meg mest i denne kampen, er at Martin O'Neill tar fletta på oss rent taktisk. Dette var en leksjon i taktisk klokskap. Han gjorde gull av gråstein i Leicester, og kan utmerket godt gjenta bedriften i Villa. Aston Villa har ganske enkelt et drittlag og en syltynn tropp, men har på tre kamper skaffet seg 7 sterke poeng.

Bare å ta av seg hatten.

For oss Newcastle-supportere er det bare å se fremover. Jeg tipper at det ikke er noen alvorlig skade på Martins. Så ut som en vridning, og da kan han være raskt tilbake igjen. Mer bekymringsfullt enn selve skaden er at han virker svært begrenset teknisk... Skal gi ham flere kamper før jeg skal påstå noe bastant.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #186 på: 27. Aug. 2006, 17:05 »
Det utrolige morsomme med Newcastle er jo at vi kjøper veldig gode spillere iblant, og de var plutselig ikke gode nok. Altfor kravstore og forventningsfulle. Jeg er egentlig ikke så veldig overasket over tapet mot Villa, men er vanvittig lei meg for at Martins ble skadet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #187 på: 27. Aug. 2006, 17:16 »
Vi har ikke akkurat Fru Fortuna på vår side i dag. Moore er heldig som scorer tidlig, og Villa legger seg bakpå. Villa kontrer og Angel scorer. To sjanser, to mål. Jeg sitter ikke her at Newcastle var så mye bedre, men vi hadde iallefall banespillet. Noen småfarlige skudd fra Duff og Milner.

Bedre blir det ikke med Martins' skade, noe som er veldig typisk Newcastle.

Men nå er denne kampen glemt, og vi ser fremover mot neste kamp. Fulham skal slåes på SJP!

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #188 på: 27. Aug. 2006, 17:21 »
Jaja da ble det tap idag! Kjipt, men synes vi var gode den første omgangen. Men manglet de helt store sjansene men spillet hadde vi.

Duff var den beste Newcastle spilleren idag, virket hvertfall som han ville noe når han hadde ballen. Bramble og Luque var en katastrofe. Milner er ikke venn med ballen i det hele tatt......
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 27. Aug. 2006, 17:21 »
Sitat fra: "NUFCern"
Jeg sitter ikke her at Newcastle var så mye bedre, men vi hadde iallefall banespillet.

>> O'Neills plan var garantert at Newcastle skulle ha mye av banespillet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #190 på: 27. Aug. 2006, 17:23 »
Elendig kamp på alle måter. Og man skjønte at dette ikke var dagen allerede etter 2min da Villa tar ledelsen. Og værre skulle det bli.
Vi styrer forsåvidt kampen, men er fryktelig lite farlige framover. Og så øker Vila til 2-0 på sitt andre skudd på mål.
Og så skjer det som er så inngranskauen typisk for Newcastle. Martins blir skadet etter under 1time i Newcastle trøya, og vi må fullføre kampen med 10mann... Typisk oss at slikt skjer. Hva gjør klubben galt som alltid blir straffet på denne måten??

Derifra ut er kampen over. De resterende 10 spillerne resignerer nærmest og den siste halvtimen blir rein transport for Villa. Ganske forstålig at piffen går ut av gutta når vår nye mann må ut med det som kan være en alvorlig skade, smatidig som vi ligger under 2-0 etter å ha styrt det spillemessige.

Men slik er det å være Newcastle supporter, og det må vi nok bare leve med ser det ut til.
Jeg håper inderlig at Roeder og Fatty klarer å forsterke laget ytterligere den kommende uka. En ny spiss er helt nødvendig, og det samme er et par nye solide mann i forsvaret. Titus er livsfarlig baki der og skaper ikke trygghet i det hele tatt, og det merkelige er at han først ser ut til å våkne når resten av gutta resignerer etter en times spill. Hent Woody på lån!
Backene holder heller ikke mål. Bridge hadde virkelig gjort seg, og en reel konkurent til Carr hadde heller ikke vært å forrakte.
Og Luque, selg mannen først som sist. Han slår ALDRI igjennom i Newcastle, så selg han nå og få noen pund i overgangsum, i tillegg sparer vi rundt en halv million i uka i lønnsutgifter. Han har  jo null og niks å bidra med uansett.

Dette var frustrerende og meget skuffende greier.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 27. Aug. 2006, 17:24 »
Det mest tragiske med denne kampen er at det ikke er en eneste positiv ting å ta tak i.
Given- Står forsåvidt greit. Kunne kanskje tatt målene men det var langt fra noen tabbe. Fortjener et bedre forsvar.
Baba - Lar Gabriel Abo et eller annet få gå småjoggene og uforstyrret før 2-0 målet, er tragisk offensivt og duger stort sett bare til å ta innkast.
Bramble - Kan lastes for begge målene.
Moore - Helt greit egentlig, Vår bestemann?
Carr - Tragiske innlegg, grei defensiv
Midtbanen - Totalt blottet for kreativitet.Til og med Parker hadde en dårlig dag.
Martins - Helt ufattelig tragisk at han ble skadet, ber til høyere makter om at det ikke er alvorlig.
Luque - Småjogger rundt. Brenner en stor sjanse som til og med bestemorra mi hadde styrt inn med venstre.
Milner - Bør lære seg grunnleggende ting som mottak.
Roeder - 3 bytter før det er gått 60 min....

Vel alt i alt så er dette en kamp vi bør glemme NÅ.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 27. Aug. 2006, 17:28 »
Tragikomisk kamp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #193 på: 27. Aug. 2006, 17:32 »
en av grunnene vi tapte er at vi tapte hode dueller! Se på høyden på lagoppstillinga:

Given: 185cm

Carr: 175cm                                
Moore: 185cm
Bramble: 185cm
Babayaro: 175cm

Duff: 175cm
Parker: 175cm
Emre: 171cm
Solano: 173cm

Milner: 176cm
Martins: 170cm
--------------------
Butt: 178cm
N'Zogbia: 170cm
Luque: 183cm

Ikke mye høyde i midtbanen eller framme! Så hvorfor i allverden spiller vi med høye baller og innlegg???

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 27. Aug. 2006, 17:33 »
Jeg har aldri sett james milner så uuutrolig dårlig før. For hver eneste feilpassning han slo, fikk jeg mer og mer lyst til å henge meg. Dårlige mottak, dårlige passninger, dårlige droblinger, dårlige løp. Hver gang han dro seg forbi en spiller og kunne slått innlegg, velger han å drible motsatt bei inn mot motspilleren igjen. Jeg fatter det ikke.

Emre begynte tåpelig med å dytte McCann som ikke gjorde noe feil. Virket ikke som han fant roen etter dette. Solano var slapp, og bør benkes til neste kamp! Jeg vil ha duff og N`zogbia!

Duff prøvde og prøvde. Det samme gjorde N`zogbia.
Det at martins ble skadet forbauset meg ikke i det hele tatt. Det er noe man må regne med når man holder med newcastle.

Babayaro er for dårlig for start 11. Det samme er Bramble. Jeg driter i om han sklårer viktige mål i ny og ne, han alene er i stand til å tape 15 poeng for oss i serien.

vi har 4 dager på oss til å få Wodgate på lån. Ny beck og en spiss.
Først og fremst må forsvaret styrkes! Som Benny lenartson sa i vg. "Et lag kan ikke bygges fra angrep og nedover slik prahl gjorde. man må starte med deffansiv trygghet, så får angrep komme senere"
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /