20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 27.08 (C+Sport)  (Lest 51021 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Aston Villa - Newcastle 27.08 (C+Sport)
« på: 19. Aug. 2006, 18:19 »
Etter seieren mot Wigan hjemme på St.James har vi muligheten for full pott i PL når vi går inn i September måned. Spillet mot Wigan gikk opp og ned, men Newcastle overbeviste ingen.

I Wigan kampen måtte flere spillere ut med skade, og det gjenstår å se hvor alvorlige disse er. I tillegg kan det tenkes at Roeder har gjort noen varp på transfermarkedet innen denne kampen.

Villa imponerte med 1-1 på Emirates Stadium i første kamp, og det skal bli spennende hva de klarer å utrette mot skjærene fra nord. Newcastle har som kjent dårlige tradisjoner på bortebane, men dette skal snus på bekostning av nyrike Aston Villa.

Mine tips til kampen

Lagoppstilling:

Given
Ramage -- Bramble -- Moore -- Bridge :)

Solano -- Parker -- Emre -- N`Zogbia -- Duff

Shola

Resultat: 1-0 (Ameobi)

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 19. Aug. 2006, 20:05 »
Vi burde ha fått inn nye spillere til den kampen,men spiller vi det vi kan.Så skal vi greie 3 poeng her.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Aug. 2006, 20:50 »
Jeg håper vi kan benytte oss av kampen i fjord mot aston villa. Vi vant da 2-1 i en utrolig spennede batalje. Ameobi putta vel etter noen få sekunder, Given reddet straffe og vi måtte spille med 10 mann den siste halvtimen.
Med litt flaks og dyktighet fisker vi i land seieren.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Aug. 2006, 21:25 »
---------------GIVEN--------------------------
-----------------------------------------------
-CARR--BRAMBLE--MOORE--BABA/BRIDGE-
----------------------------------------------
-DUFF---PARKER--EMRE---ZOGGY----------
----------------------------------------------
--------------OBA---OBI---------------------

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Aug. 2006, 22:26 »
tror seriøst på denne

given
carr-taylor-bramble-bridge
emre-parker-gravesen
duff nzogbia
martins
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Aug. 2006, 22:51 »
enig i laguttaket til lucky. kanskje taylor istedet for moore. På tide og la nzogbia starte og heller bytte ut solano og ha duff på høyre. da får vi fart på begge kanter, noe solano sliter med. han har rikitgnok god fot, men duff og nzogbia er bedre pr dags dato!
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Aug. 2006, 22:56 »
Duff er venstreving. Skal vi ha fart på høyrekanten har vi en mann ved navn Milner, som selvsagt må få sjansen.
N'Zogbia får da alltids sjansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Aug. 2006, 23:42 »
Sitat fra: "Fredrik"
tror seriøst på denne

given
emre-parker-gravesen
duff nzogbia
martins

Tror seriøst ikke på den. Kan loooove deg allerede nå at startoppstillingen ikke vil bli seende sånn ut til søndag. Hvis vi får inn Martins vil han nok spille ved siden av Ameobi. Samtidig vil ikke Solano bli benka, han spillte jo godt mot Wigan også.... Tipper en taktikk som denne(hvis vi får inn ny spiss og Bridge):

Given
Carr-Moore-Bramble-Bridge
Solano-Parker-Emre-Duff
Super Ameobi - Klose(!?!?)/ Martins

Men håper at N'zogbia spiller isteden for Emre.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Aug. 2006, 23:45 »
Synes Solano beviser gang på gang at han bør foretrekkes fremfor Milner. Uansett hvor lovende Milner kan bli i fremtiden. Solano spiller jo stort sett godt og skaper sjanser i hver eneste kamp. Han har hvertfall ikke spillt seg ut av laget.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 21. Aug. 2006, 08:13 »
han har vært ganske nesten dårlig i pre-season...kanskje 30+ kondissen tar i nå?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #10 på: 21. Aug. 2006, 16:11 »
Sitat fra: "Fredrik"
tror seriøst på denne

given
emre-parker-gravesen
duff nzogbia
martins

Du kødder med oss, ikke sant?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 21. Aug. 2006, 18:06 »
Tror nok ikke vi stiller med 3 nye spillere til kampen, uansett OM vi signerer de eller ikke..

----------------GIVEN--------------------

--CARR--BRAMBLE--MOORE--BABAYARO--

------SOLANO--PARKER--EMRE--DUFF-----

-----------AMEOBI---MARTINS------------

Til de av dere som mener Emre må vike må jeg bare si -skru av. Emre storspiller om dagen og BØR ikke ofres for noen som helst. Spesielt ikke mot et Villa lag jeg tror har problemer med å styre kamper hjemme. Som sagt de var gode mot Arsenal.Og de hadde griseflaks! Det eneste som gjorde at de fikk det resultatet var en flakseheading på corner og 11 mann i forsvar. Jeg tror de får det litt værre med å løfte spillet og styre.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 21. Aug. 2006, 18:18 »
Sitat fra: "Romance"

Til de av dere som mener Emre må vike må jeg bare si -skru av. Emre storspiller om dagen og BØR ikke ofres for noen som helst. Spesielt ikke mot et Villa lag jeg tror har problemer med å styre kamper hjemme. Som sagt de var gode mot Arsenal.Og de hadde griseflaks! Det eneste som gjorde at de fikk det resultatet var en flakseheading på corner og 11 mann i forsvar. Jeg tror de får det litt værre med å løfte spillet og styre.

Helt enig i det du sier om Emre. Han storspiller virkelig om dagen, og ingen truer han og Parker på den sentrale midtbanen om dagen...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #13 på: 21. Aug. 2006, 18:21 »
Storspiller? Såg dere kampen på lørdag? Han langt fra storspilte der og var blant våre svakeste!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #14 på: 21. Aug. 2006, 18:45 »
Dere ser ut til å ha enorm selvtillit før bortemøtet mot Aston Villa, men det har nemlig ikke jeg. Vi sliter veldig med å få tre poeng hjemme mot Wigan, så da tror jeg at vi mest sannsynlig kan få store vansker på Villa Park.

For det første, så er vi mildt sagt elendige på bortebane. Vi har jo vunnet mindre enn 10% av bortekampene våre de siste to-tre sesongene, imens Aston Villa er et av de lagene som pleier å vinne på hjemmebane.

For det andre, så er Aston Villa mye bedre enn Wigan per dags dato, som vi slet så mye mot på lørdag.

For det tredje, så er Aston Villa på stigende kurs etter ansettelsen av manager Martin O`Neil, som har stor tiltro blant fansen og spillerne. Vi så jo at det "nye" Aston Villa gjorde en kjempeinnsats på Emirates Stadium mot Arsenal på lørdag, og sikret uavgjort der.

Men nå skal det også sies at Aston Villa er litt småfeige når de først er i ledelsen. De legger seg bakpå mot større lag for å forsvare ledelsen, og dette er jo en vanlig filosofi fra O`Neil. Det kommer vel litt an på hvor stor respekt Aston Villa har for oss, og det er også viktig for oss å score det første målet, slik at vi får kontroll fra starten av. Da mister kanskje Aston Villa hodet, og da kan vi kontre Birminghamlaget i senk.

Jeg er litt småpessimistisk før dette oppgjøret, for mest sannsynlig vinner vi ikke, og jeg blir alltid fryktelig skuffet når jeg forventer tre poeng når vi ikke er i nærheten av å få det.

Men nå er det jo ikke komplett utenfor rekkevidde å vinne denne kampen, for det er jo et nytt Newcastle vi ser denne sesongen, med større selvtillit, potentiale og vinnerinstinkt.

Kan bli spennende dette her.