20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #435 på: 05. Juni 2008, 18:13 »
På tide å avslutte Emre tråden eller? Han er historie i Nykasel!
Hvis Emre mot formodning skulle pådra seg en halvalvorlig skade i EM, som gjør at han blir ute et par måneder, så vil jeg tro at Emre blir værende. I hvert fall om det som står i The Chronicle stemmer.

Forøvrig ber jeg deg om å være så snill å ALDRI skrive feil med vilje igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 05. Juni 2008, 20:36 »
Ser ikke grunnen til å starte noen form for hylekor ennå. Hvis vi ikke har handlet noe som helst før første juli, da skal jeg slenge meg på resten av de sutrende småjentene.

Ærlig talt, ser dere ikke logikken med å kvitte seg med spillere som Emre og Duff? De hever veldig høy lønn, og tilbringer mesteparten av tiden sin hos sykesøster. Ja, Emre har et VILT toppnivå, men jeg syns det var på tide å prøve å finne noe annet, f.eks Turan.

Godt sagt! Heilt einig!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 06. Juni 2008, 00:56 »
Duff var eg meget skepsisk til allerede når han kom og han har ikkje bevist noke som helst synes eg. Er ikkje noke tap om han forlater oss. Men er han på vei ut ? Lite transfer rykter om han da egentlig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #438 på: 06. Juni 2008, 13:09 »
Hadde jo også vært litt mer forståelig med hylekor dersom det hadde vært en viktig del av Newcastle-laget som forsvant da!
Jeg stiller meg sammen med Eivind i denne saken!
du meiner at kreativitet ikkje er viktig...
- carry on!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 06. Juni 2008, 13:14 »
Hadde jo også vært litt mer forståelig med hylekor dersom det hadde vært en viktig del av Newcastle-laget som forsvant da!
Nei, han mener at spillere som ikke akkurat preger laget nevneverdig (stort sett er skadet eller nettopp har vært skadet) ikke er så vesentlige.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 06. Juni 2008, 14:25 »
Nei, han mener at spillere som ikke akkurat preger laget nevneverdig (stort sett er skadet eller nettopp har vært skadet) ikke er så vesentlige.

Nettopp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 06. Juni 2008, 20:15 »
Emre er ikke den eneste spilleren med kreativitet. Dessuten har han vært såpass plaget av skader den siste tiden, og har derfor ikke hatt videre stor betydning for lagets fremgang under Keegan. Det er en god stund siden Emre virkelig PREGET Newcastle i PL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 06. Juni 2008, 21:13 »
Skjønnar ikkje kva ein skal med ein kreativ spelar som kun er skada og hevar høg lønn. Men samtidig forventar eg at vi får inn minst to nye på midtbana.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #443 på: 07. Juni 2008, 13:30 »
men det er virkelig ikkje noke å diskutere for vi blir ikkje enig uansett :P dere har tydligvis sans for en anna type fotball enn det eg og andre som liker emre har..
- carry on!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 07. Juni 2008, 15:02 »
men det er virkelig ikkje noke å diskutere for vi blir ikkje enig uansett :P dere har tydligvis sans for en anna type fotball enn det eg og andre som liker emre har..

Jeg tror ikke du ser poenget i det hele tatt...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 07. Juni 2008, 18:35 »
Du evner jo ikke å se flere sider av en sak.
Jeg kan enkelt som Glimt-fan og stor beundrer av Runar Berg si at jeg liker den rette typen fotball. Trenger ikke ville ha en "krøpling" som kanskje presterer 5 kamper i året alikevel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 07. Juni 2008, 18:41 »
Du evner jo ikke å se flere sider av en sak.
Jeg kan enkelt som Glimt-fan og stor beundrer av Runar Berg si at jeg liker den rette typen fotball. Trenger ikke ville ha en "krøpling" som kanskje presterer 5 kamper i året alikevel.

Men Smith vil du ha....? Jeg synes det lukter litt dobbelt moral her.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 07. Juni 2008, 18:44 »
Smith har vel bare vært her en sesong, og har vel enten du liker det eller ei satt mye mer preg på Newcastle denne sesongen enn Emre. Og Emre har nå vært her i 3 år og enda ikke klart prestert stabilt. Smith har aldri spilt regelmessig som spiss...
Når det er sagt, jeg blir ikke overraska, og skjønner det også dersom Smith forsvinner. Men ja, jeg mener helt klart Smith har mer inne.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 07. Juni 2008, 19:05 »
Men Emre har allikvel bidratt med dobbelt så mye som Smith denne sesongen. Aldri i verden om Smith har satt noe preg på Newcastle i positiv forstand, bortsett fra tre-fire gode kamper.

Det at Emre er så ustabil er så latterlig å si..en playmaker har en "risiko" jobb, fordi det er småmarginer mellom gode og dårlige pasninger, men det er jo typisk norsk og typisk engelsk for den saks skyld å hamre løs og kritisere spillere som prøver å være kreativ!! Emre jobber rævva av seg i 90 minutter han også, men en spiller som jobber like mye og aldri prøver noe får av en eller annen grunn mer ros enn den som tar ansvar og prøver å skape noe! Det er det samme med Martins, enkelte folk er så forbanna på han fordi han prøver å skape noe på egenhånd, eller drible av en spiller.....jeg skjønner det ikke!!

Var det noen som leste Truls Dæhli sin spalte i VG på mandag? Om nordmenns hykleri når det gjelder fotball....at folk faen ikke skal få lov til å drible og utfolde seg, men at man skal panke ballen eller trille i støtte istedenfor. Dere som mener Emre er så forbanna dårlig, let opp denne artikkelen, les den og føl dere truffet!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 07. Juni 2008, 19:10 »
Har jeg faen sagt at Emre er dårlig? Jeg har da vel bare sagt det som er faktum, at Emre har spilt alt for lite til at han er verdt å beholde for enhver pris.