20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #420 på: 01. Juni 2008, 13:29 »
synst det blir veldig feil og sitte å skrive at han var søppel og spillte alt for lite var skada osv.. men det faktumet er at emre er en av dei spillerane som har komt inn å prega ellers kjedelige kampa og laga spenning og gjort ting som fikk for min del meg til å gispe av glede!! kampene som mot everton og reading var heilt fantastiske kamper for emre og beviser ka han virkelig er god for, sjøl om aldri klarte å opprettholde det samme nivået kver kamp og var sterkt prega av skader så har newcastle hatt mangen fine augeblikk som dei skal takke emre for og det meiner eg vi også skal gjere! Takk for ei fin tid i newcastle emre!
- carry on!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #421 på: 01. Juni 2008, 13:32 »
Enig med deg, Human. Emre var en av våre viktige spillere. Nå har vi ingen på den sentrale midtbanen som har noe særlig å gi offensivt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 01. Juni 2008, 13:38 »
Feil i artikkelen din Joakim....Emre hadde aldri Souness som manager i Galatasaray. Det var nåværende tyrkia sjef Fatih Terim som ga Emre debuten i 1997. Souness trente Galatasaray i 95/96, hvorvidt han deltok på treninger med a-laget som 15 åring vet jeg ikke. Dog er det mulig Souness var en av grunnene til at vi fikk Emre, den skal jeg ikke kverulere på fordi det husker jeg ikke noe om.
Okey. Da misforsto jeg setningen i The Chronicle:
Sitat fra: Lee Ryder
The Turk joined United under Souness due to the pair?s association with Galatasaray that allowed Newcastle to beat Arsenal, Manchester United and Liverpool to his signature.

Jeg synes ikke det er verdens undergang at Emre forlater oss. Ja, vi mister en kreativ spiller som på sitt beste er VELDIG god. Men han har slitt veldig mye med skader, spesielt etter jul. Og han har aldri fått ut sitt fulle potensial, og har bare glimtvis vist hvor god han er på sitt beste.
Derfor synes jeg det er greit at en av våre høystlønnede spillere forlater klubben nå, og forhåpentligvis blir erstattet med en ung, lovende spiller som forhåpentligvis kan prestere mer stabilt.

Håper bare ikke vi skyter oss selv i foten og selger Milner i samme slengen nå da. DA begynner jeg å grine.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #423 på: 04. Juni 2008, 22:05 »
Talentløst å selge Emre. Vi selger en av de desidert beste spillerene våre, uten å ha mulighet til å hente noen som kan være i nærheten av samme egenskaper som han. Dette lover bra!!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 04. Juni 2008, 22:30 »
Det er i grunn direkte latterlig ja. Litt flaut også, med tanke på at vi selger en av våre beste spillere uten å ha en erstatter klar med en gang. Jeg gremmes over å tenke på at spillere som Butt og Geremi pr dags dato er våre eneste sentrale midtbanespillere. Regner selvsagt ikke med fengselsfuglen Barton. Sprett champagnen og slipp alle hemninger løs, vi kvitter oss faktisk med det eneste fnugget vi har av kreativitet og gjennombruddskraft i dette laget! Skal vi nok en gang måtte sitte på pinebenken til enden av august før hjulene begynner å rulle på transferfronten? Jeg er møkklei av uendelige "rykter" uten hold i. Det er ingen sitater og det meste er generell oppkok fra oppmerksomhetskåte journalister som sikkert synes det er kjekt å skrive bullshit og misvisende artikler gjentatte ganger. Gud bedre oss alle...

Kanskje tiden med journalistsprøyt er over. Kanskje denne Turan Arda virkelig kommer til Newcastle. Det er nesten for godt til å være sant, men det er i hvert fall noe hold i det som skjer rundt denne tyrkeren. Det hadde i så fall vært et genialt kjøp, med tanke på at floppen a.k.a utgåtte Duff begynner å dra på åra og bør kastes på dør. Dessuten kan Arda spille bak spissene også.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #425 på: 04. Juni 2008, 22:38 »
Nå mister vi Emre.Også ved stor mulighet Barton...den sentrale midtbanen er nå tynnere enn flatlusa!!.Jeg kan ikke si at jeg er noe over lykkelig over å miste Emre.Men han har slitt mye med skader.Takla ikke den fysiske stilen noe særlig bra heller...selvom jeg ville ha gitt han en sessong til så er det forsåvidt greit at han går for han kan erstattes.Så lenge vi nå greier å finne en ny kreativ spiller sentralt der.For det MÅ vi forsterke med der nå.Må få inn noe kreativitet på midten der for det har vi 0 av for øyeblikket så jeg regner med at en erstatter vill komme OG forventer det.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 04. Juni 2008, 22:52 »
Ser ikke grunnen til å starte noen form for hylekor ennå. Hvis vi ikke har handlet noe som helst før første juli, da skal jeg slenge meg på resten av de sutrende småjentene.

Ærlig talt, ser dere ikke logikken med å kvitte seg med spillere som Emre og Duff? De hever veldig høy lønn, og tilbringer mesteparten av tiden sin hos sykesøster. Ja, Emre har et VILT toppnivå, men jeg syns det var på tide å prøve å finne noe annet, f.eks Turan.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #427 på: 04. Juni 2008, 23:01 »
Ryktene sier nå at Gala har blitt enig med Newcastle om summen, og at Arda kommer til Tyneside etter EM for å signere.

Tviler på at KK ville latt Emre gå hvis han ikke hadde hatt en erstatter klar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 04. Juni 2008, 23:13 »
Hadde jo også vært litt mer forståelig med hylekor dersom det hadde vært en viktig del av Newcastle-laget som forsvant da!
Jeg stiller meg sammen med Eivind i denne saken!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #429 på: 04. Juni 2008, 23:18 »
Ryktene sier nå at Gala har blitt enig med Newcastle om summen, og at Arda kommer til Tyneside etter EM for å signere.

Godt point det.Keegan er nok smartere enn som så!.Får håpe på det  er en ersatter klar allrede :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 04. Juni 2008, 23:25 »

Du kan ikke si sånn uten å oppgi kilder!! Folk får jo ratt forhåpninger!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #431 på: 04. Juni 2008, 23:28 »
Bare husk hvor du leste det.  ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 04. Juni 2008, 23:30 »
Hehe.. Kom igjen, da!

RHCP14

• Gjest
« Svar #433 på: 05. Juni 2008, 14:06 »
På tide å avslutte Emre tråden eller? Han er historie i Nykasel!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 05. Juni 2008, 15:15 »
Har til gode å se han i Fenerbache drakta. Med Emre vet du aldri, kan skade seg når som helst!