20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #450 på: 07. Juni 2008, 19:19 »
Det var sagt litt generelt, men jeg forstår det som at du synes Emre spiller for mange dårlige kamper, og det er jeg uenig i.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 07. Juni 2008, 20:00 »
Håper EMRE slår til igjen og slipper skadene. God spiller.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 07. Juni 2008, 20:41 »
Det var det ikke da. Selv om jeg mener han langt fra var veldig god i de få han spilte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 08. Juni 2008, 11:12 »
Kjipt å se Emre mot Portugal i går, da han var Tyrkias KLART beste. Jeg satt og sa til meg selv hele tiden; han blir skadet, han blir skadet, han pleier ikke å være så god  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 08. Juni 2008, 14:33 »
Sikla litt på Deco og Moutinho, jeg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 08. Juni 2008, 15:01 »
Han har vel eigen tråd, men Rozenhal er vel fortsatt Newcastle-spelar? Han var jo god i eit godt Tjekkisk forsvar...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 08. Juni 2008, 15:05 »
Han har vel eigen tråd, men Rozenhal er vel fortsatt Newcastle-spelar? Han var jo god i eit godt Tjekkisk forsvar...

Rozehnal har alltid vært god for Tsjekkia. Og han var meget god i PSG. Men i Newcastle har han vært en gedigen skuffelse, desverre...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 08. Juni 2008, 15:06 »
Deco var fantastisk og Emre var Tyrkias beste. Deco er helt sinnsyk teknisk, og jeg tror vi kan se veldig langt etter å få han til SJP.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 08. Juni 2008, 15:07 »
Starta jo sesongen hos oss bra da...
Men liker ikke innstillinga hans. Starta klage etter et par kamper der han måtte spille back og anker. Samt at han jo også etterhvert prestasjonsmessig skuffet etterhvert.
Deco er jo en etablert stjerne som vil kreve mye i lønn, ergo Ashley vil ikke kjøpe han uansett. Men ja, fantastisk spiller.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #459 på: 08. Juni 2008, 19:15 »
Smith har vel bare vært her en sesong, og har vel enten du liker det eller ei satt mye mer preg på Newcastle denne sesongen enn Emre. Og Emre har nå vært her i 3 år og enda ikke klart prestert stabilt. Smith har aldri spilt regelmessig som spiss...
Når det er sagt, jeg blir ikke overraska, og skjønner det også dersom Smith forsvinner. Men ja, jeg mener helt klart Smith har mer inne.

haha det er det dummeste eg har hørt, emre har vel ka 3 mål? og 6 assists i år smith har null assist null mål og maaaaangen gule kort.. smith har ikkje bidratt til null og har skaffa seg suspensjoner pga mangen kort! og så har vel smith starta dobbelt så mangen kamper for newcastle i år enn emre har..
- carry on!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 09. Juni 2008, 16:01 »

Rozehnal har alltid vært god for Tsjekkia. Og han var meget god i PSG. Men i Newcastle har han vært en gedigen skuffelse, desverre...
Korrekt.
Det virker som Rozenhal rett og slett ikke er i stand til å takle tempoet og den fysiske spillestilen i Premier League.
Mannen er veldig god i lufta, og god med ballen langs bakken, men det virker som det går altfor fort for ham i Premier League. Send ham til Italia, hvor forsvarsspill er en kunstform, eller Frankrike hvor ballferdigheter er det viktigste. Håper for vår del at Rozenhal fortsetter å storspille for Tsjekkia, og at vi får solgt ham for en £4-5 mill til slutt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #461 på: 09. Juni 2008, 20:41 »
Men husk at dette er en tråd om Emre!

Rozenhal har sin egen tråd.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #462 på: 10. Juni 2008, 13:17 »
men er ikkje det typisk då? når emre blir solgt så får pluttselig fleier her inne opp augene for han og seier at han var tyrkias beste.. er ikkje første gangen eg har sett han så god.. og han har spillt like gode kamper for newcastle også (mot everton og chelsea)
- carry on!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 10. Juni 2008, 15:51 »
Har noen her sagt at han ikke er god nok for oss? Det som gjør at eg ikke har noe i mot salget av Emre, er at han spiller altfor få kamper i forhold til lønnen han har. Han er alt for mye skadet.
Så du må ikke tro du er ett geni fordi du ser at Emre er en kanongod spiller når han er skadefri ;)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #464 på: 10. Juni 2008, 16:29 »
Emre er en god spiller når han er skadefri JA.Men problemet er jo at han er for upålitelig når det gjelder skader..jeg var skeptisk til et Emre salg men det er ikke det værste heller pga han har vært så mye skada.Jeg har troa på at Keegan henter inn en kreativ spiller der som erstattning for Emre som også ikke er så skade utsatt så er jo den biffen gjort.Case closed! ;)

Emre går fint ann å erstatte.SÅ god er han ikke at han er umulig for oss å erstatte..