20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Koren  (Lest 8511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Koren
« Svar #30 på: 05. Aug. 2006, 10:56 »
Sitat fra: "Førre"
Tror du virkeligt sigurdsson ville ha styrket oss? haha :lol:

Det er det vel liten tvil om at han hadde gjort. :roll:
Får egentlig bare håpe Brann klarer å beholde han ut sesongen. Han er så sinnsykt god at det kanskje skal godt gjøres, men jeg lever i håpet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #31 på: 06. Aug. 2006, 15:21 »
Tviler meget sterkt for det. Samme ble jo sagt om Soma også så  :lol:
Doffen kunne vært en bra signering faktisk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #32 på: 07. Aug. 2006, 00:19 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Ble det sagt noe sånt om Soma? Har personlig ikke hørt noe om det. Siggurdsson er uansett på et mye høyere nivå enn Soma var, omtrent på nivå med det Scharner presterte i fjor vil jeg si, og han har vel ikke akkurat vært en flopp i Wigan?

Hæstad er ikke god nok, da tror jeg heller Strømstad har mer talent.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #33 på: 07. Aug. 2006, 00:59 »
Søren Berg hadde nok klart seg godt i Premier League. og det mener jeg helt seriøst. Han har farten,styrken,teknikken,ståpåviljen og erfaringen til det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #34 på: 07. Aug. 2006, 02:44 »
Sitat fra: "Berntsen"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Ble det sagt noe sånt om Soma? Har personlig ikke hørt noe om det. Siggurdsson er uansett på et mye høyere nivå enn Soma var, omtrent på nivå med det Scharner presterte i fjor vil jeg si, og han har vel ikke akkurat vært en flopp i Wigan?

Hæstad er ikke god nok, da tror jeg heller Strømstad har mer talent.

Åjoda. Var masser av bergensere som hyllet Soma og mente han var klar for å spille i Newcastle.
Scharner har ikke vært dårlig, men det er ikke noen mann jeg har noe lyst til at skal komme til Newcastle.
Derimot tror jeg Doffen har potensialet til å kunne lykkes bra i en europeisk toppliga. Så kampen i dag, og hans sinnsyke arbeidskapasitet, taklingsstyrke og teknikk tror jeg hadde passet meget bra inn i Premier League!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #35 på: 07. Aug. 2006, 03:27 »
Siggurdson kunne fint klart seg på det aller høyeste nivået eller ligaen om du vil dog kanskje ikke for et topplag. Men jeg tror han kunne gjort det godt i PL for en middelmådig klubb, Wigan f.eks...
iverpool FC

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #36 på: 07. Aug. 2006, 12:08 »
Sitat fra: "Førre"
Søren Berg hadde nok klart seg godt i Premier League. og det mener jeg helt seriøst. Han har farten,styrken,teknikken,ståpåviljen og erfaringen til det.

Det tenkte jeg og på i går. Men jeg tviler veldig på at det skjer, han er jo tross alt litt gammel? er det ikke 31 han er? Tror faktisk at han hadde gjort det bedre enn Siggurdson i Premier League, men han er ikke god nok som annet enn backup for topplag. Siggurdsonn er langt i fra god nok for et PL lag som har som mål å komme over 10. plass og langt mindre styrket Newcastle. Selv om han har spilt bra denne sesongen, men har ikke han spillt i Brann i flere år? Soma var jo også forferdelig god i den første sesongen sin, men så ble han dårlig. Men nå er han i Viking og spiller like bra som han gjorde første året og vel så det. Synes du at han hadde forsterket Newcastle da hvis Siggurdson hadde det?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #37 på: 07. Aug. 2006, 12:10 »
Søren berg er 30 år.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #38 på: 07. Aug. 2006, 14:39 »
Hmm, virker som om jeg er den eneste som har anbefalt en spiller med nøytralt grunnlag. At to Viking-supportere synes Søren Berg er god er kanskje ikke så overraskende. Ørn Siggurdsson har ikke spilt en dårlig kamp i hele år, og dere ser jo hvordan det går når han er ute av laget. I fjor spilte han vel kanskje på Brann og, men aldri som midtstopper, og det er selvfølgelig der han alltid burde spilt. Tippeligaens klart beste etter min mening!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Koren
« Svar #39 på: 07. Aug. 2006, 19:50 »
Ingen i norsk Tippeliga vil ha noe som helst i Newcastle å gjøre. Mulig at det finnes spillere i den norske ligaen som kanskje kunne ha hatt noe å tilføre noen av de svakere lagene i prem league, men i et topplag som Newcastle tross alt skal være, er det ingen i Norge som har noe å tilføre.
Alle som var på Åråsen og så LSK - Newcastle, så jo hvor stor forskjell det var på et norsk topplag og et Newcastle lag i feriemodus.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #40 på: 07. Aug. 2006, 21:17 »
Enig.
Men spillere som Grindheim, Doffen og Skjelbred kan i fremtiden bli god nok.