20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Koren  (Lest 8512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« på: 20. Juli 2006, 23:01 »
Ser at Newcastle linkes til Robert Koren. Tenkte å starte en diskusjon siden ingen andre har gjort det før meg. Personlig ser jeg på Koren som alt for god for Tippeligaen men jeg er usikker på om han holder Newcastle nivå. Og hvor skal han i så fall spille? Venstre? Neppe! Sentralt? Danke ut Parker? Emre? Eller skal han være Squad-player?

Diskuter!
iverpool FC

Noreng

• Gjest
Koren
« Svar #1 på: 20. Juli 2006, 23:06 »
Høyre Vinger: Milner, Solano
Def. Midtbanener: Parker, Faye, Butt
Off. Midtbaner: Emre
Venstre: Luque, NZogbia

Så klart kan både Luque, Milner og Zoggi trekke inn for Emre, men Back-Up til hadde vært bra!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Koren
« Svar #2 på: 20. Juli 2006, 23:10 »
Jeg tviler på at United er veldig engasjert i dette. Men en backup spiller på free-transfer er jo ikke dumt. I tillegg er han nok ikke altfor kravstor når det kommer til lønn. Jeg tror Koren selv vil velge en annen klubb der han får større sjangse til å delta på førstelaget.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #3 på: 20. Juli 2006, 23:11 »
Off.midt med Emre og Koren..! kunne vært bra. Usikker på om Koren holder nivået ettersom det er vanskelig å bedømme med tanke på hans erfaring på landslaget. Tror jeg så en kamp mellom Slovenia før VM, storspilte (Koren).
iverpool FC

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Koren
« Svar #4 på: 20. Juli 2006, 23:16 »
Mulig det er pga håret men han minner meg om Viana. Tror ikke Koren er spilleren vi bør hente nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Koren
« Svar #5 på: 21. Juli 2006, 00:49 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Mulig det er pga håret men han minner meg om Viana. Tror ikke Koren er spilleren vi bør hente nå.

Og der tror du helt rett. Og investere tid og penger i å finne noe annet enn en spiss nå er etter min mening nærmest tull. En spiss burde være topp prioritet!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #6 på: 21. Juli 2006, 00:58 »
får å sei d på fm språket , så tror eg dette e "mind games" forran kampen på åråsen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Koren
« Svar #7 på: 21. Juli 2006, 09:43 »
Sitat fra: "annern"
får å sei d på fm språket , så tror eg dette e "mind games" forran kampen på åråsen.

hehe ja...
men egentlig haaper jeg vi faar han. for god for norge og er god som backup

Noreng

• Gjest
Koren
« Svar #8 på: 21. Juli 2006, 10:19 »
Kanskje Newcastle endelig hadde blitt litt fulgt i norsk media også:

"Robert Korens klubb United knuste i går Manchester 7-1"

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #9 på: 21. Juli 2006, 10:47 »
@ Noreng: Hvorfor det? Robert Koren er jo ikke norsk :p

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Koren
« Svar #10 på: 21. Juli 2006, 11:50 »
Koren er en veldig god spiller i tippeligaen, men som noen nevner tror jeg han ville blitt altfor "lett" i premier league. Han kunne helt klart blitt en ny Viana. Han har en stygg tendens til å trekke seg unna alle tøffe dueller, men i Lillestrøm er jo ikke det noen krise, siden han har folk som Søgård og Wehrman rundt seg.
Men det er jo alltid spennende når "norske" spillere blir linket til Newcastle da...

Noreng

• Gjest
Koren
« Svar #11 på: 21. Juli 2006, 12:38 »
Sitat fra: "MaKo"
@ Noreng: Hvorfor det? Robert Koren er jo ikke norsk :p

Mikel saken blir fulgt fordi han spilte i Norge, de nevner ofte at Wilhelmsson spilte i Stabæk osv.

Tror de vil fulge bedere med

Andreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Koren
« Svar #12 på: 21. Juli 2006, 13:59 »
Kjøper vi Duff er det ikke noe poeng i å skaffe oss Koren i tillegg, med mindre vi får han gratis.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #13 på: 21. Juli 2006, 14:01 »
Sitat fra: "Andreas"
Kjøper vi Duff er det ikke noe poeng i å skaffe oss Koren i tillegg, med mindre vi får han gratis.

Vi får ham gratis etter den norske sesongen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Koren
« Svar #14 på: 21. Juli 2006, 15:59 »
Koren har et utrolig bra skuddbein! Han ønsker jeg meg. Hengende spiss rolle for han;) Skudd fra 30 meter rett i vinkelen=P Hadde ikke gjort meg noe=P
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid