20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Koren  (Lest 8508 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #15 på: 21. Juli 2006, 16:06 »
hehe det skjer ikke så ofte da ;) vil heller ha en spiss om scorer i annen hver kamp :)
lt;3 Newcastle <3

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #16 på: 21. Juli 2006, 16:15 »
Koren gratis, er bra stallfyll. Kan heller Butt eller Faye bli solg.

VI får da både inn litt yngre blod og en spiller som kommer til å stå på enormt for å lykkes(mest sannsynelig) :D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Koren
« Svar #17 på: 21. Juli 2006, 17:16 »
Sitat fra: "Thommazz"
Koren har et utrolig bra skuddbein! Han ønsker jeg meg. Hengende spiss rolle for han;) Skudd fra 30 meter rett i vinkelen=P Hadde ikke gjort meg noe=P

Bare fordi han har et godt skuddbein? :?

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Koren
« Svar #18 på: 21. Juli 2006, 20:25 »
Roeder imponert av Koren. Kan jo bli spennende å se om noen fra Lillestrøm plutselig dukker opp i overgangsryktene som stadig svirrer i svermer rundt klubben på Tyneside. Robert Koren hadde nok vært spennende, men jeg tviler vel helt ærlig talt på at noen fra LSK i det hele tatt blir ført opp på blokken til Glenn Roeder. Men det er jo ikke helt umulig...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #19 på: 21. Juli 2006, 20:38 »
Syns heller vi kan tipse om Carew, jeg. Ingen som var på treningene som gjorde dette? Når vi nå først skulle hatt en spiller som har med norsk fotball å gjøre...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Koren
« Svar #20 på: 21. Juli 2006, 21:02 »
Sitat fra: "Andreas"
Sitat fra: "Thommazz"
Koren har et utrolig bra skuddbein! Han ønsker jeg meg. Hengende spiss rolle for han;) Skudd fra 30 meter rett i vinkelen=P Hadde ikke gjort meg noe=P

Bare fordi han har et godt skuddbein? :?

Nei! Han er en hardtarbeidene spiller som nesten er hele LSK alene. Uten han er ikke LSK det samme laget!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Koren
« Svar #21 på: 22. Juli 2006, 11:30 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Syns heller vi kan tipse om Carew, jeg. Ingen som var på treningene som gjorde dette? Når vi nå først skulle hatt en spiller som har med norsk fotball å gjøre...

jeg er carew-fan, men tviler på at han hadde lykkes i united. I tillegg tror jeg han hadde vært dyr som fan.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #22 på: 22. Juli 2006, 19:43 »
Nei, og det vil jo isåfall være av mer defensivt fiber, om så skulle skje. Men det er nok også tvilsomt, da det virker som Butt blir backup for Parker kommende sesong.
Midtbanen vår er komplett og full av klasse!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #23 på: 23. Juli 2006, 12:32 »
gi Koren tjue tusen nkr i mnd, saa er han ok for newcastle :lol:
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Koren
« Svar #24 på: 23. Juli 2006, 12:36 »
Robert Koren har imponert i tippeligaen, i cupen og borte mot Newcastle, men gjorde det dårlig i returoppgjøret. Slo jo feilpasninger hele tiden, jo.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #25 på: 23. Juli 2006, 15:35 »
Hadde kanskje noe å gjøre med at Captain Fantastic, Scott Parker, var på ham som en klegg vel.
Tror ikke vi skal tenke på Koren, tror han blir for lett, og vil slite med å tilpasse seg tempoet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #26 på: 25. Juli 2006, 09:05 »
Skjønner ikke at dette blir diskutert engang
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #27 på: 25. Juli 2006, 14:17 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Robert Koren har imponert i tippeligaen, i cupen og borte mot Newcastle, men gjorde det dårlig i returoppgjøret. Slo jo feilpasninger hele tiden, jo.

Som de engelske TV-kommentatorene sa: "the only thing he (Koren) has done today, is running around confusing his team mates!"
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Koren
« Svar #28 på: 05. Aug. 2006, 00:32 »
Robert Koren er ikke god nok rett og slett. Skulle vi hatt noen fra Tippeligaen måtte det ha vært stopperen i Brann, Siggurdsson. Eneste jeg kunne tenke meg som holdt nivået og ville styrket NUFC.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koren
« Svar #29 på: 05. Aug. 2006, 10:49 »
Tror du virkeligt sigurdsson ville ha styrket oss? haha :lol: