20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 67077 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Kieron Dyer
« Svar #210 på: 01. Aug. 2007, 23:47 »
Eg forstår ikkje at f.eks Chopra skal være meir verdt enn Dyer, landslagsspelaren. Transfermarkedet har gått over stokk og stein. Vi burde fått minst 10mp.
Ehh.. hæh? Gikk ikke Chopra til nærmest "gi bort pris"? Tviler på at Dyer gjør det samme....(?)

Jepp, fra Newcastle til Cardiff gikk Chopra nærmest for slikk og ingenting, men du har vel fått med deg at Sunderland har kjøpt han for £ 5 mill.

Sånn sett burde Dyer ha vært priset til rundt £ 8 mill.. Tipper West Ham slipper unna med max £ 5 mill pund!!

Lykke til videre Dyer!! Han hadde sine gode stunder i Newcastle men vil egentlig ikke bli savnet så mye fra sin side.. Håper han kan være skadet når West Ham spiller mot oss da..
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Noreng

• Gjest
« Svar #211 på: 01. Aug. 2007, 23:52 »
Thomas Beckheim is back :D Where have you been?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 02. Aug. 2007, 00:05 »
Aha, der er den bergenserelgen tilbake! Velkommen :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #213 på: 02. Aug. 2007, 00:23 »
Jepp, har vært litt rundt om kring.. Mye jobbing og slikt og da får en ikke tid til å være så aktiv her, men har no snoket innom her og følgt med på dere ;)

Trenger flere bergensere her inne vettu :P

Men back til tema: DYER!!!

Big Sam har dratt fram spøkelser fra skapet tidligere han så er ikke 100% sikker på at Smith er mannen.. Men med tanke på at han ikke var på benken/tribunen mot Inter så taler jo MYE for at det er han!
(håper prisen er under ?5 mill da)

Få få inn noen forsvarsspillere nå slik at forsvaret kan bli "brukbart" hvertfall.
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 02. Aug. 2007, 05:10 »
Litt kjipt i og med at jeg har Dyer-drakt,men...da skal jeg ramme den inn i glass, med framsida på drakta fram =) Det samme skal jeg forresten gjøre med Sheva-drakta jeg kjøpte for noen år siden :p
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #215 på: 02. Aug. 2007, 09:13 »
Da ser det ut til at Dyer definitivt er ferdig i Newcastle. Ta rotta på Bowyer i West Ham! £6m er vel ikke helt håpløst heller.

"Drømmeavtale for Dyer"
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1262430.ece

Lykke til Kieron
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Morphern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #216 på: 02. Aug. 2007, 11:38 »
Jaja, da får vi iallefall trøste oss med at vi har 6 millioner pund til å forsterke laget med. De penga går vel rett ut i Alan Smith ....

Menmen, smith er en bra erstatter.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 02. Aug. 2007, 12:43 »
Litt kjipt i og med at jeg har Dyer-drakt,men...da skal jeg ramme den inn i glass, med framsida på drakta fram =) Det samme skal jeg forresten gjøre med Sheva-drakta jeg kjøpte for noen år siden :p

Koffer elsker du Dyer elr? :p
Tviler på eg kommer til og  ramme inn  autograf fotballkortet mitt av Dyer. Litt pga stjernestatusen hans har dalt betraktelig det seinere åran
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 02. Aug. 2007, 20:05 »
Jeg ser ingen grunn til ikke å være stolt over å ha hatt Kieron Dyer i laget. Og hadde ikke Dyer blitt solgt nå, så hadde det vært høyaktuelt for meg å kjøpe en drakt med 8 DYER på ryggen.
Jeg har alltid vært en stor fan av Dyer, og jeg kommer så absolutt ikke til å skamme meg over det nå. Dyer har aldri vært mors beste barn, og han har gjort en del feil. Men han har alltid vist seg verdig den tillitten han har fått.
Hadde jeg hatt et fotballkort med Dyers autograf på hadde jeg rammet det inn for LENGE siden, og jeg hadde så absolutt ikke tatt det av veggen nå som han forsvinner sørover.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #219 på: 02. Aug. 2007, 20:29 »
Støtter meg til det du sier her Joakim. Dyer har hatt en broket karriere, plaget med skader og annet vissvass. Men han er og var en spiller etter mitt hjerte, du kan si hva du vil om han, men han ga virkelig jernet når han var utpå banen. Desverre har han nok spilt under managere som har brukt han i "feil" posisjon, dvs. ikke dyrket han i en rolle. Pluss at han nok har manglet en farsfigur med disiplin. Hadde Dyer spilt under en manager som Sir Alex Ferguson så tror jeg nok at han hadde vært en rimelig sinnssyk spiller idag.

Ønsker ham lykke til i West Ham (om/når det skjer) og føler meg sikker på at de har fått en kjemperessurs i Dyer, spesielt om han nå klarer å holde seg frisk og rask!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 02. Aug. 2007, 21:05 »
Er ikke veldig mye glad i han etter at han forlater oss nå som han omsider virker til å være skadefri. Har gått rundt å håva inn usaklig mye i lønn og skadet hele tiden, for så å bli skadefri, og bare forlate oss.
Han får nok sitt fortjente pipekor neste gang han gjester SJP!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 02. Aug. 2007, 21:17 »
Jeg synes Dyer var ganske så skadefri forrige sesong også jeg. Greit nok, han var vel ikke tilbake før i november/desember, men fra han først var tilbake spilte han jo nesten hver eneste kamp, og såvidt jeg huske sto han vel bare over en kamp på grunn av skade, resten var merkelige prioriteringer av en ikke spesielt god manager. Og jeg synes Dyer var ganske så god forrige sesong. Og etter at han ble benket en periode fikk han plutselig fart på beina helt mot slutten av sesongen igjen. Så jeg vet ikke helt om han direkte skylder oss spesielt mye.

Han får sikkert pipekonsert når han gjester St. James' Park neste gang ja, men for min del vil det kun bli fordi han plutselig fant ut at han ville "hjem" til London istedet for å være en del av et suksessfullt NUFC, ikke på grunn av at han skylder oss noe som helst.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 02. Aug. 2007, 21:44 »
Dyer skylder oss MYE! Ekstremt mye.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 02. Aug. 2007, 21:52 »
Jeg kan ikke se at han skylder oss noe som helst jeg. En så og si skadefri sesong leverte han i fjor, og mer skadefri enn det kommer han aldri til å bli. Aldri!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 02. Aug. 2007, 23:20 »
Det skal vel mer til en "nesten" en hel skadefri sesong når han har gått og hevet inn lønn på £80 000 i uka i omlag 3 år, om ikke lenger! Enig med Kristoffer Eilertsen her, da jeg også mener Dyer skylder "oss" MYE!