20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 66703 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Kieron Dyer
« Svar #195 på: 31. Juli 2007, 19:40 »
West Ham-fansen er nå ikke bedre.

Det er godt mulig, men liker uansett ikke når slike episoder skjer med supportere i "MIN" klubb.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 31. Juli 2007, 20:06 »
Det faktum at han faktisk spilte så bra som han spilte mot Juve, enda han ble buet og kauka til mens han spilte, sier jo sitt. Så ufattelig idiotisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #197 på: 31. Juli 2007, 22:41 »
Det er alltid noen som må ødelegge for så mange andre. Tror det var en liten minoritet dette gjaldt. Alle fotballklubber, i hvert fall proffesjonelle, har noen svarte får blant supporterne sine. Newcastle er selvfølgelig intet unntak.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 31. Juli 2007, 22:54 »
HVIS det stemmer at Smith ankommer St.James Park som Dyers erstatter, er det da som en ren erstatter eller kan vi håpe at Newcastle går litt i pluss på denne handelen slik at vi skaffer oss litt penger som eventuelt kan brukes til andre overganger igjen....(?)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #199 på: 01. Aug. 2007, 00:47 »
Vi selger sikkert Dyer for 5 mp og kjøper eventuelt Smith for 4 om vi er heldige.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 01. Aug. 2007, 15:26 »
Vel. Lokalpressen skriver at Smith er priset til £6 mill, mens vi foreløpig prøver å presse Hammers bud på £4 mill for Dyer litt opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 01. Aug. 2007, 18:26 »
Det faktum at han faktisk spilte så bra som han spilte mot Juve, enda han ble buet og kauka til mens han spilte, sier jo sitt. Så ufattelig idiotisk.
er jo fordi han vil forlate klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 01. Aug. 2007, 20:48 »
Hva prater du om, jeg sa at det var godt gjort av han å prestere så bra selv om han vil vekk og i tillegg fikk høre det til gangs fra tribuna.
Bud er nå forøvrig akseptert fra Hammers, så nå er det bare for han å bli enig med de, så er han historie.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 01. Aug. 2007, 21:03 »
Eg forstår ikkje at f.eks Chopra skal være meir verdt enn Dyer, landslagsspelaren. Transfermarkedet har gått over stokk og stein. Vi burde fått minst 10mp.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 01. Aug. 2007, 21:21 »
Hva prater du om, jeg sa at det var godt gjort av han å prestere så bra selv om han vil vekk og i tillegg fikk høre det til gangs fra tribuna.
Bud er nå forøvrig akseptert fra Hammers, så nå er det bare for han å bli enig med de, så er han historie.

Og hva syns vi egentlig om det? Blir litt (egentlig veldig!) rart å se Dyer i en annen drakt enn Newcastle drakta....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 01. Aug. 2007, 21:22 »
Eg forstår ikkje at f.eks Chopra skal være meir verdt enn Dyer, landslagsspelaren. Transfermarkedet har gått over stokk og stein. Vi burde fått minst 10mp.
Ehh.. hæh? Gikk ikke Chopra til nærmest "gi bort pris"? Tviler på at Dyer gjør det samme....(?)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 01. Aug. 2007, 21:32 »
You know what i mean ;)

Eg kan lett sjå for meg Dyer i West Ham drakt. Skal trur korleis miljøet i spelargruppa deira vil være med Dyer, Bellamy og Bowyer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 01. Aug. 2007, 23:00 »
Dyer skylder oss ein sesong. Når han no plutselig forlater oss rett før sesongstart når stallen er så tynn som den er. Me har gitt an sjangse på sjangse og vert tolmodige med skader og så stikk an av nå. Jaja Det ska jo bli litt gudd og få vekk den bråkmakeren i grunn.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 01. Aug. 2007, 23:03 »
Dyer skylder oss ein sesong. Når han no plutselig forlater oss rett før sesongstart når stallen er så tynn som den er. Me har gitt an sjangse på sjangse og vert tolmodige med skader og så stikk an av nå. Jaja Det ska jo bli litt gudd og få vekk den bråkmakeren i grunn.

Jepp enig. og skjønner godt noen supportere er forbanna. jeg ville også pepet på han,men å kaste egg og rasere bilen hans er kanskje litt å ta i. han har tross alt vært i newcastle i 8 år!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 01. Aug. 2007, 23:10 »
Han er ikkje den mest forguda Newcastle-spelaren heller, det hadde vore verre om det var f.eks Shearer som gjorde dette. Men det at han har hatt den altforhøge lønna, vore skadeplaga og ikkje prestert, gjer at det er veldig på kanten at han forlet oss på dette tidspunkt. Uansett, grin ikkje, har aldri hatt sansen for han, ihvertfall ikkje på ein del år:)