20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 66750 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kieron Dyer
« Svar #225 på: 02. Aug. 2007, 23:24 »
Dyer skylder oss selvfølgelig ein heil del.
Ka har me fått igjen for skader, Vill lønn, slosskamp> tilgivelse ,nekte spille ving> tilgivelse og ein heil del anna piss. Det siste sesonga??
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 03. Aug. 2007, 01:48 »
Ja, akkurat, så når vi endelig begynner å se tegn til at Dyer skal ta steget opp fra å være et varierende krøplingtalent til å bli en god, stabil spiller som spiller et respektabelt sett med kamper iløpet av en sesong, så stikkern, etter å ha håvet inn med penger og stilt igang storstue opptil flere ganger i media, men levert svært begrenset med sportslige resultater for oss.
PFØY. Jeg syns han har en hel del å svare for. For å si det slik, kommer ikke til å føle spesielt med Dyer dersom han skulle gå endel skader i møte kommende sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #227 på: 03. Aug. 2007, 09:11 »
Jeg er forsåvidt noe enig i det du sier Eilertsen. Dyer har på en måte vært et uutløst potensial for Newcastle, og den lønna han har hevet kan ikke forsvares fra noe ståsted annet enn at ledelsen i Newcastle har vært dumme nok til å gi ham den.

Men for å snu litt på flisa så har vi faktisk skyldt Dyer noe også, potensialer som ikke har blitt innfridd er ikke bare spillers ansvar, men også klubbens. Og når vi har valgt å holde på Dyer (til enhver pris ser det ut for, £80 000 p/w... *sukk*) så må vi dele skylden. For meg virker det helt klart at Dyer har fått for frie tømmer, og at han har manglet noen som har kunnet tatt tak i ham og filleristet han litt. Ja vi har gitt mannen mange sjanser, og det har kanskje vært en bjørnetjeneste for Dyer.

Han skylder oss, og vi skylder ham et potensiale som hverken han eller Newcastle klarte å utløse. Uansett, dette blir jo svært subjektive meninger da de er så nært knyttet til de forventninger den enkelte har hatt til spilleren. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 03. Aug. 2007, 14:49 »
For min del syns jeg at vendepunktet for når Dyer startet prestere stabilt (når han spilte) og virkelig spilte for laget, var faktisk når Souness kom inn og på mange måter filleristet han. Det har også Dyer takket han for.
Han var særdeles varierende den siste tiden og de siste sesongene under Sir Bobby, og vi veit alle hvordan det til slutt endte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #229 på: 03. Aug. 2007, 18:49 »
det er jo forsåvidt ikke han sin "feil" at han fikk såpass høy lønn, og hvis han ikke trives i newcastle og sårt trenger en forandring, så har jeg ingen problemer med at han drar.

er rimelig sikker på at skadeproblemene var verre for han enn for nufc.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 03. Aug. 2007, 20:16 »
Sitat fra: Kristoffer Eilertsen
Han var særdeles varierende den siste tiden og de siste sesongene under Sir Bobby, og vi veit alle hvordan det til slutt endte.
Greit nok, men dette har jo Dyer unnskyldt seg offentlig for mange tusen ganger etter at Bobby fikk sparken. Og jeg er usikker på hvor mye han lærte av Souness når vi tenker på den slåsskampen jeg ikke kan huske å ha sett en offentlig unnskyldning for. Ja, jeg vet han var den som "ble angrepet". Men "it takes two to Tango".

Riktignok har jeg forsåvidt tilgitt Dyer for dette, og jeg holder det ikke imot ham lenger. Men jeg må jo presisere det når du angriper Dyer for noe han aldri har kunnet unnskylde seg for mange nok ganger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 03. Aug. 2007, 20:28 »
Han unnskyldte seg jo ved to anledninger, først like etter kampen, så når Bow og han tok seg hverandre i henda.
Jeg angriper han ikke for det, jeg angriper han fordi det var det han skaffet seg publisitet gjennom, utenomsportlige ting. Ikke hvor mediokert han var på banen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer forlater oss nok fordi han savner bråkmakere
« Svar #232 på: 04. Aug. 2007, 00:07 »
The boys are back in town.
Bellamy Dyer og Bowyer. Kan komme til og bli ville tilstander både på og utafor bana til West Ham neste sesong
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #233 på: 04. Aug. 2007, 00:41 »
"little newcastle"

Hele laget kommer til å ende i slosskamp  ::)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 04. Aug. 2007, 01:12 »
Nå er nå Newcastle little Leeds ;) og det var ennå verre å sloss:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #235 på: 04. Aug. 2007, 01:24 »
Heldigvis er London litt større en geordietown, og det er vel kanskje mulig å¨drikke uten å slåss? Jeg vet da faen... :P

djmattis

• Gjest
« Svar #236 på: 04. Aug. 2007, 01:41 »
Dyer vil ha sånn loyalty sign off fee, akkurat det Barton kriga med City om, nå får han gi seg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 04. Aug. 2007, 08:47 »
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2141459,00.html

Newcastle vil ha mer penger for Dyer!:) Hehe, derofr det ikke har blitt noen avtale enda. Ahsley viser muskler! Tipper at avtalen går gjennom senere uansett...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 04. Aug. 2007, 12:07 »
West Ham-fansen får skrive hva pokker de vil. Når ble West Ham-fansen de som definerte sannheten? De som tror at Tevez og Mascherano kom for klubbens egne penger.

Mike Ashley er bare en rettferdig mann, som ikke ønsker at West Ham skal stikke av med en så god spiller nærmest gratis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 04. Aug. 2007, 15:02 »
Liker egentlig at Ashley viser muskler, og ikke lar oss stå frem som noen pushovers på markedet.