20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 68195 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #90 på: 25. Sep. 2006, 16:50 »
Dyer er min klare favoritt i så måte. Først og fremst fordi han har mye større fart, god teknikk i alle spillets faser og gode avslutningsferdigheter til midtbanespiller å være. En annen ting er overblikket og pasningene som jeg faktisk mener overgår Emre. Dyer virker å ha mer presisjon i alt han foretar seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Kieron Courtney Dyer
« Svar #91 på: 24. Des. 2006, 13:51 »
vet ikke om det er laget en tråd om han, Men den mannen fortjener en hyllest! Å komme tilbake etter skade på skade og vise seg å være så fantastisk viktig for laget er helt utrolig. Dyer spiller jo som om han aldri har vært ute! er utrolig imponert over hvor profesjonell han har blitt, og at han alltid gir alt for Newcastle. Jeg føler meg iallefall mye tryggere når Newcastle skal spille og jeg ser at Dyer er med fra start, han er helt klart en av våre beste offensive spillere. kanskje DEN beste
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Kieron Courtney Dyer
« Svar #92 på: 24. Des. 2006, 14:02 »
Ja Dyer er helt klart en av de viktigste offensive spillerne våre (når han er skadefri). Hvis han nå klarer å holde seg skadefri vil jeg tro han kommer til å spille kamper for England i nær fremtid. Fantastisk fart, teknikk, arbeidsinnsats og nå også noen mål i det siste har gitt oss en ny spiller som for mange var "glemt".

Etter å lest om selvmordstankene til Dyer så unner jeg han mer enn noen annen en skadefri fremtid i Newcastle.

Dire is on Fire!!
Howay the lads!!

axelberg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • http://www.nufc.com/
Kieron Courtney Dyer
« Svar #93 på: 24. Des. 2006, 15:47 »
Når Dyer er skadefri og i form er han klart blandt Englands aller beste spillere!! :lol:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Courtney Dyer
« Svar #94 på: 24. Des. 2006, 16:20 »
Hadde ikke Dyer slitt slik med skader hadde han vært Englands beste spiller. Husker da han i en av sine første sesonger, muligens den første hos oss, var ligaens beste spiller.
Mannen er rett og slett herlig, og en verdensklasses spiller. De siste sesongene har han såvidt spilt kamper, men utrolig nok spiller han nesten jævla bra hver eneste kamp han har vært utpå tross den begrensa kamptreninga. Holder han seg skadefri blir han vår viktigste spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Kieron Courtney Dyer
« Svar #95 på: 24. Des. 2006, 20:42 »
Dyer fortjener så absolutte en egen tråd. Han har alltid vært en spiller full av talent og kvalitet, men skader skader og atter skader har som alle vet vært mer regelen enn unntaket for den godeste Kieron. I tillegg har han nok heller ikke vært kjent som den mest seriøse spilleren med de beste holdingene. Han har rett og slett drevet med litt for mye f...skap utenfor banen, noe som jeg også tror har vært en medvirkende årsak til at har vært så skadutsatt som han har vært.

MEN Dyer har skjerpa seg og endelig blitt voksen. Episoden på Riverside for noen år siden var på mange måter vendepunktet. Han fikk fansen imot seg og skjønte at han hadde oppført seg 100% uakseptabelt mot klubben, supporterne og mot Sir Bobby.
Og det står stor respekt av at Dyer har jobbet seg gjennom dette og alle skadene og nå er tilbake som en minst like god fotballspiller som før, samtidig som han har vokst på sine feil og fremstår nå som en mer profesjonell mann også utenfor banen. Dyer er viktig for Newcastle, og Newcastle er viktig for Dyer. Måtte du få lov til å holde deg skadefri framover Dyer, det fortjener du virkelig!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Kieron Courtney Dyer
« Svar #96 på: 25. Des. 2006, 01:23 »
Dyer har noen ekstreme spisskometanser. For å nevne noen har han på sitt beste en ekstrem fart. For noen sesonger siden var han kanskje den raskeste spilleren i PL. Tror ikke han har tapt seg noe spesielt de siste årene, men har ikke spilt så mye så han har ikke hatt sjanse til å vise frem farten og akselerasjonen sin.

For det andre har han lim på foten, og behandler kula veldig bra. Teknikken er med andre ord så og si perfekt.

For tre/fire år siden kom han på førsteplass på VG sin børs, og det var en sesong han holdt seg skadefri. Og da var han best! Hadde han holdt seg skadefri så kan vi vel trygt si at han ikke hadde vært i Newcastle i dag, heller Chelsea eller Man Utd. Sistnevnte var også ut etter Dyer for noen år siden, men heldigvis ble han i nord-øst England.

I fjor var Dyer skadet hele sesongen og vurderte selvmord. I år kan han bli den store stjernen på Newcastle, og må kanskje vurdere om han blir i Newcastle eller flytter til Manchester etter sesongen. For så god er faktisk Dyer, at storklubbene står i kø om han holder seg skadefri i lange perioder denne sesongen. Men jeg både håper og tror at de ikke tar sjansen på å signe Dyer pga. skadehistorien hans, for det kan jo skje igjen.

Og det er akkurat det som kan skje, han kan skade seg og bli ut til neste år igjen. Kanskje vi skulle ha solgt han likevel? Nei, for det er verdt å ha han på laget de 20 kampene i året han spiller.

Da håper jeg dere unnskylder meg for det lange innlegget, og ha en fortsatt god jul!  :D

Noreng

• Gjest
Kieron Courtney Dyer
« Svar #97 på: 25. Des. 2006, 11:40 »
DYRE IS ON FIRE, UJEEE!  :lol:

Han eier. Dyer har jeg drakt av! Det er jammen stolt av.
« Siste redigering: 07. Feb. 2007, 17:05 av Noreng »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Courtney Dyer
« Svar #98 på: 29. Des. 2006, 19:19 »
Kieron hadde potensiale til å bli bedre enn Steven Gerrard! Teknikk, overblikk, pasninger, fart og god balanse. Dyer er i tillegg ikke helt ueffen i lufta, og har egentlig ALT en midtbanespiller trenger å ha. Hadde det ikke vært for alle skadene og at han har spilt for Newcastle alle disse årene, er jeg overbevist om at Dyer hadde vært selvskreven på Englands midtbane, og Lampard og Gerrard hadde bare vært paranteser i forhold.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Courtney Dyer
« Svar #99 på: 29. Des. 2006, 19:34 »
det eneste som ikke gjør ham til verdens beste er fysikk og harde taklinger! :P
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Courtney Dyer
« Svar #100 på: 29. Des. 2006, 19:39 »
Fysikk har han da. Gutten har god balanse. Det skal litt til for å dytte ham overende. Han har stor fart og et herlig rykk. Han er ingen Hulk Hogan, men det er det bare Daniel Braaten som er.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Kieron Courtney Dyer
« Svar #101 på: 29. Des. 2006, 20:21 »
Gratulerar med dagen, Dyer. Fylle 28 år idag, faktisk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kieron Courtney Dyer
« Svar #102 på: 06. Feb. 2007, 15:58 »
Dyer starter mot Spania. Lykke til, Kieron! Dette fortjener gutten!

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~976972,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 06. Feb. 2007, 18:49 »
Mangler bare at han kommer hjem skadet da, etter at McClaren har kjørt ham for hardt.
Da blir det vel nytt søksmål mot FA.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #104 på: 07. Feb. 2007, 14:55 »
Kan aldri tenke meg at Mac lar Dyer spille hele kampen mot Spania. En så god spiller so har vært veldig skadeutsatt. like stort tap for england som for newcastle om han skulle blitt skadet igjen.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk