20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 67008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #75 på: 07. Juni 2006, 16:20 »
Alltid bra med litt tempratur i diskusjoner. Men jeg foreslår at vi dropper å kalle hverandre idioter her inne og prøver å oppføre oss voksent.
En sak har alltid to sider, og i sånne tilfeller som i en fotballklubb vil aldri fansen få helt 100% greie på alt som skjedde. Det er kanskje like greitt. Uansett er poenget at en sak har to sider, og ulike personer tolker en objektiv virkelighet på en subjektiv måte, og derfor blir også opplevelsen av det som skjer (eller her: har skjedd) også subjektiv ut ifra tolkningene til hver enkelt.

Rettfedigheten av det som skjedde den gangen kan diskuteres i det uendelige, og en grunn til det er kanskje nettop at vi ikke kjenner til alt. Folk må ha lov til å ha ulike meninnger. Men å tillate seg å vere bedre enn andre med å utrope noen til en idiot syns jeg vi skal holde oss for gode til. Håper iallfall NOEN er enige....

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #76 på: 07. Juni 2006, 18:59 »
hehe =) alle har jo sine meninger og sånn skal det seff være, ellers hadde det ikke vært noe morro og diskutere. Var nok meninga han mente var idiotisk , ikke personen.

Ingen her er idioter så sant til de skifter klubb over til chelsea eller manu.
lt;3 Newcastle <3

DanMan

• Gjest
Kieron Dyer
« Svar #77 på: 12. Juni 2006, 08:56 »
Håper og tror alle er enige med den, chickenman. Vel talt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #78 på: 20. Sep. 2006, 20:22 »
Ka e siste nytt angåande Dyer no?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #79 på: 20. Sep. 2006, 23:31 »
Kom innpå du Dyer. Score vinnermålet imot Manure, Barsenal. Liverpool el Ruski FC. Så kan du bli skadet igjen, med god samvittighet :-)
Who else...... Alan Shearer

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #80 på: 20. Sep. 2006, 23:35 »
Dyer er i trening. Man forventer at han er kampklar etter landskampene.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #81 på: 21. Sep. 2006, 09:32 »
Gleder meg til å se han i aksjon igjen,selv om det sikkert tar litt tid før han er tilbake i godt gammelt slag. Utrolig synd at han skal være så skadeforfulgt, jeg har jo 8 Dyer bakpå drakta mi :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #82 på: 21. Sep. 2006, 19:48 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Da ser det ut som vi har vår kjære dyer tilbake i slutten av måneden.
så får vi se hvor lenge det varer denne gang..

Får ikke håpe vi får se han så tidlig!

validus

• Supersub
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #83 på: 22. Sep. 2006, 05:55 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Gleder meg til å se han i aksjon igjen,selv om det sikkert tar litt tid før han er tilbake i godt gammelt slag. Utrolig synd at han skal være så skadeforfulgt, jeg har jo 8 Dyer bakpå drakta mi :roll:

Hør hør!! Dyer i form er en av englands beste spillere! Det er ikke uten grunn at han har spilt på landslaget... Håper han er bukt med skadeproblemene, og at han får spille seg i form igjen! Han er en av våre beste spillere, og alle Newcastlesupportere som ikke vil se han på banen vil ikke at Newcastle skal spille på sitt beste!

PS: har også 8 DYER på drakta mi! :)
ieron Dyer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #84 på: 22. Sep. 2006, 16:01 »
Jeg tror ikke jeg vil trykke 8 Dyer bakpå trøya mi noen gang. Selv om jeg elsker ham som fotballspiller og det han har gjort for oss på banen, så klarer jeg ikke glemme episoden mot Boro i 2004, rett før Sir Bobby fikk fyken, og en viss slåsskamp i april 2005, selv om han bare prøvde å forsvare seg mot en smårabiat londoner som må ha forvekslet Dyer med et aller annet monster.

Misforstå meg rett, jeg har tilgitt ham. Men jeg klarer likevel ikke glemme. Og selv om jeg elsker ham aldri så mye, så er det et eller annet som stopper meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #85 på: 24. Sep. 2006, 19:23 »
Snakk om aa vaere rettferdig i vurderinger av synder mot Newcastle United....
Dyer har ihvertfall blitt voksen og staatt til rette for sine idiotiske handlinger som en mann.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

validus

• Supersub
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #86 på: 25. Sep. 2006, 01:10 »
personlig så liker jeg forskjellige fotballspillere for det som de gjør på banen med ballen, og ser på spillestilen, innsatsen og viljen til å vinne. Det de gjør utenfor banen vet jeg blir blåst opp av media, så jeg velger å ta det med en klype salt. Og seriøst, slåsskampen med bowyer har jeg aldri og vil jeg aldri klandre dyer for! Hva skal han gjøre? Springe sin vei? Han står jo bare i ro mens bowyer hopper på han???

Anyway! Dyer uten skade er en fantastisk spiller, og jeg er stolt over å gå med hans navn på ryggen, skandaler i fortiden utenfor banen eller ikke!
ieron Dyer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #87 på: 25. Sep. 2006, 02:17 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg tror ikke jeg vil trykke 8 Dyer bakpå trøya mi noen gang. Selv om jeg elsker ham som fotballspiller og det han har gjort for oss på banen, så klarer jeg ikke glemme episoden mot Boro i 2004, rett før Sir Bobby fikk fyken, og en viss slåsskamp i april 2005, selv om han bare prøvde å forsvare seg mot en smårabiat londoner som må ha forvekslet Dyer med et aller annet monster.

Misforstå meg rett, jeg har tilgitt ham. Men jeg klarer likevel ikke glemme. Og selv om jeg elsker ham aldri så mye, så er det et eller annet som stopper meg.

hehe Kan ikkje annet enn og le.
Prøvde og skrive noke men fekk det simpelthen ikkje til.
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Kieron Dyer
« Svar #88 på: 25. Sep. 2006, 15:13 »
Hehe, jeg skjønner hva du tenker på, Mr.Benson.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #89 på: 25. Sep. 2006, 15:47 »
Hvem er best av en Emre i form og Kieron i form? Den syns jeg er vanskelig, men har en knapp på Dyer.