20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 67108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Sv: Kieron Courtney Dyer
« Svar #105 på: 08. Feb. 2007, 09:23 »
Såvidt meg bekjent spilte Kieron hele kampen, og var en av svært få lyspunkt for et ganske så miserabelt England.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 08. Feb. 2007, 14:22 »
Såvidt meg bekjent spilte Kieron hele kampen, og var en av svært få lyspunkt for et ganske så miserabelt England.

Han spilte hele kampen, og burde ha scoret for England. Jeg vil gi han karakter 5-6.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 09. Feb. 2007, 14:52 »
Heilt utrolige spiller.. ;P
Ønske han all lykke me skader osv..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 09. Feb. 2007, 19:09 »
Jeg forstår godt at Roeder er pissed på McClaren. En skadeutsatt spiller som Woodgate blir byttet ut før kampslutt. Og nesten alle andre Premiership-lag får sine ønsker oppfylt. Men at vi skal spille mot Liverpool i morgen, det teller selvfølgelig null og niks for McClaren. La oss bare håpe at Owen snart offentliggjør at han gir seg med landslagsspill. Selv om han sikkert ville blitt tatt ut og krevd å spille samtlige 90 min i hver kamp uansett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #110 på: 11. Mars 2007, 14:26 »
Herlig å lese denne artikkelen om at Dyer har forelsket seg i fotballen nok en gang :)

Link her: http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=feeling-the-love%26method=full%26objectid=18737790%26siteid=50081-name_page.html

Han er så utrolig viktig for castle. Han er en veldig anvendig spiller som kan spille på topp, kant, men er kanskje best som indreløper på midten. Jeg simpelt elsker å se Dyer spille. Hans hurtighet og teknikk med ballen gjør at hårene reiser seg hos publikum og det er vel ingen tvil om at han er en publikumsspiller. Alle supportere jeg har prate med liker dette vidundere.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 12. Mars 2007, 10:54 »
Dyer håper på plass i englandtroppen i 2008. Hvis Dyer forblir skadefri MÅ han bli tatt ut:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1975320,00.html

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 12. Mars 2007, 16:16 »
Dyer håper på plass i englandtroppen i 2008. Hvis Dyer forblir skadefri MÅ han bli tatt ut:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1975320,00.html
Helt enig. Dyer er kjempegod. Bare han holder seg skadefri som sagt og får mye kamptrening, vet vi hva han er god for. Han har kanskje de kvalitetene på midten som Gerrard og Lampard mangler når de spiller sammen?
« Siste redigering: 12. Mars 2007, 16:19 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 12. Mars 2007, 18:08 »
Egentlig så vil jeg ikke lenger se Dyer på landslaget. Ingen tvil om at han fortjener det, men det er så viktig å holde den karen skadefri, og jo færre kamper han spiller, og jo færre ganger han ikke er under VÅR kontroll treningsmessig, jo større er sjansen for å holde han skadefri, og jo mer tror jeg vi får ut av ham.

Skulle selvsagt gjerne sett Dyer briljere på det engelske landslaget, men Newcastle er viktigst. Og som newcastlesupporter vil jeg ikke se Dyer bli skadet på landslagsoppdrag. Enten det er i trening eller kamp.

Vi har ingen garanti for at han trener på riktig måte for landslaget. Da er det bedre å holde ham hjemme. Men det er selvsagt opp til Dyer selv.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 21. Mars 2007, 19:18 »
Dyer angrer fremdeles på måten han behandlet Sir Bobby Robson på før han fikk sparken i NUFC. Og erkjenner at han en tid var mer interessert i å opprettholde sitt "image" utenfor banen, istedenfor å imponere på banen.

Det som er bra er at det ser ut til at han har lært, og jeg håper han blir i klubben en stund til slik at om vi får noen slike tilfeller igjen, så kan Dyer ta tak og fortelle/lære bort sine erfaringer. For det er liten tvil om at altfor mye penger og stor popularitet ikke er like heldig for alle, og da kreves det lærdom for å ungå slike tilfeller.

LINK 1

LINK 2

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 23. April 2007, 20:12 »
Det ryktes at Kieron Dyer har lagt inn en transfer request og at han ønsker seg bort fra klubben:

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=38964.0

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 23. April 2007, 20:37 »
Om så er tilfelle, bli kvitt den sippette, høytlønnede, skadeplagede og utakknemlige oppskrytte spilleren! Vil ikke savne han allikevel!

Noreng

• Gjest
« Svar #117 på: 23. April 2007, 20:46 »
Det ryktes at Kieron Dyer har lagt inn en transfer request og at han ønsker seg bort fra klubben:

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=38964.0

Faen ta Roeder!!!!!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 25. April 2007, 17:03 »
Dette er løse rykter, og når det dukker opp på et forum som dette tror jeg ingen verdens ting på det.

I såfall kan jeg ikke helt se hva Roeder har med dette å gjøre. Da er det Dyer som er en gloryhunter som kan ryke og reise dit blomster ikke gror.

Men som sagt, jeg tror det ikke før jeg får se det.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 25. April 2007, 17:07 »
Sitat
I såfall kan jeg ikke helt se hva Roeder har med dette å gjøre. Da er det Dyer som er en gloryhunter som kan ryke og reise dit blomster ikke gror.

Det har nok noe med Roeder å gjøre skjønner du. Hvis dette er sant vil jeg tro at Dyer er dritt lei av å spille på et middels lag for en dritt-manager.

Det hadde jeg og vært dersom jeg ikke var Newcastle-fan.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.