20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 67441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #60 på: 01. Juni 2006, 22:02 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg er takknemlig for at Souness fjerna sirkuset. Meget.

Men ingen ser på måten han "fjernet" sirkuset på.
Eller jo, folk tror de har skjønt det, og de er han evig takknemmelig for det også.

Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvor mange idioter det er i denne verden.

Vel til sjefsidiot og vere så burde du streng tatt hatt ein viss peiling.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

• Gjest
Kieron Dyer
« Svar #61 på: 02. Juni 2006, 13:19 »
Men ingen ser på måten han "fjernet" sirkuset på.
Eller jo, folk tror de har skjønt det, og de er han evig takknemmelig for det også.

Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvor mange idioter det er i denne verden.

Ja, jeg støtter flere sider ved det Souness gjorde enn de fleste, ja, kanskje alle andre, gjør, men det er likevel håpløst drøyt å anklage folk for å være idioter av den grunn.

Du sier selv bl.a. at du driter i hva spillerne gjør utenfor banen, så lenge du presterer. Du sier vel også at du vil at Newcastle skal vinne, uansett fotball. Da er det ganske pardoksalt at du begynner å stille krav til hvordan sirkuset ble fjernet på. Mulig jeg er en idiot, men jeg er i alle fall konsekvent idiotisk.  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #62 på: 02. Juni 2006, 16:33 »
Jeg vil ikke at det utenomsportslige skal gå på bekostning av det sportslige, for jeg har aldri sett på avisforsidene som et problem. Problemet kom først når Bellamy ble skviset ut av klubben på en lite hyggelig måte.
Nei, jeg skal ikke starte noen Bellamy-debatt. Men det var klart at vi tapte enormt mye sportslig på at Bellamy ble skviset ut av Souness. Bellamy var ikke et større problem enn vi gjorde det til selv. Souness gjorde Bellamy til et gigaproblem. I Blackburn er han ikke et problem overhodet. Med andre ord sånn som han ville ha vært om Souness hadde gjort jobben sin.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #63 på: 02. Juni 2006, 16:36 »
Du mener, hadde Bellamy gjort jobben sin hadde vi sluppet at han hadde dratt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #64 på: 02. Juni 2006, 16:40 »

Jeg mener at hadde ikke Bellamy blitt gjort til et uskyldig offer, så hadde alt gått så meget bedre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #65 på: 02. Juni 2006, 16:41 »
Bellamy var aldri noe offer. Han satte seg finfint i den situasjonen selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Kieron Dyer
« Svar #66 på: 02. Juni 2006, 16:51 »
Bellamy var nok ikke noe uskyldig offer, men Bellamy-saken kunne nok vært håndtert bedre av de administrerende krefter på St. James'. Og dermed spart oss for salget av en klassespiss (og bråkmaker? Vanskelig å si).
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #67 på: 02. Juni 2006, 16:53 »
Bellamy var aldri noe offer. Han satte seg finfint i den situasjonen selv.

Å? Hvordan det? Ved å "plutselig" fake skade etter å ha blitt satt på vingplass?
Feilposisjoneringen av Bellamy hadde SÆRDELES lite med hans raseriutbrudd å gjøre. Jeg er 110% sikker på at både Souness og Bellamy kan bekrefte min teori om at ingen av dem tålte trynet på hverandre, og at Souness sakte, men sikkert skviset Bellamy ut av klubben, og gjorde han til et uskyldig offer. Ene og alene på grunn av at Bellamy representerer en type menneske som Souness nekter å samarbeide med. Fordi de ikke nødvendigvis ser seg nødt til å sleike idioten langt pokker oppover ryggen og rope "yes boss", hver eneste gang.

Hvis Bellamy får lov å spille fotball slik han vil spille fotball, og hvis han får lov til å ha det gøy, både på og utenfor banen, så er han gull verdt for ethvert fotballag. Det får han lov til i Blackburn, og jeg tror ikke Hughes har innført noen helt spesiellle strenge regler hva angår spillernes fritid.
Uten at jeg har snakket med Gamst Pedersen om det. Glemte å stikke innom Lerkendal i uka mellom landskampene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #68 på: 02. Juni 2006, 16:58 »
Det Souness gjorde var å være rettferdig og ha like retningslinjer for samtlige spillere. Bellamy fikk flere sjanser, men brøyt.
Og ja, han ble satt utpå vingen i den perioden vi tok mest poeng per kamp noesinne under Souness-eraen. Uansett, det var alt annet enn rette måten å gjøre det på, og han fikk sjansen til å rette det opp, men gjorde ting bare værre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #69 på: 03. Juni 2006, 16:42 »
Jommen sa jeg ikke idioter...

Å påstå at Souness var RETTFERDIG overfor Bellamy er å ignorere alt som heter sannhet. Sannheten er at Sounss aldri klarte trynet på Bellamy. Og han motarbeidet vår walisiske venn fra dag 1!
Det er da for faen en grunn til at Bellamy gjorde det han gjorde.
Og waliseren er ikke mannen som lar seg hisse opp uten grunn, selv om han kan irritere på seg en stein.

Men hva med å la denne diskusjonen ligge, og heller diskutere Dyer, når vi har noe å diskutere angående den mannen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #70 på: 03. Juni 2006, 18:47 »

Jeg mener at hadde ikke Bellamy blitt gjort til et uskyldig offer, så hadde alt gått så meget bedre.

Uskyldig offer ?

Og du kaller folk idioter  :lol:

Snakk om å leva i egen verden azz
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #71 på: 04. Juni 2006, 01:05 »
Liker ikke kalle noen her inne idiot, men det derre er jo et forvridd syn på verden...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #72 på: 05. Juni 2006, 03:05 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/Profiles/0,,10278~5950,00.html

hvis man ser på unntaket av årets sesong og 2001-2002 sesongen hvor han hadde 15 ligakamper, har han spilt godt over halvparten av kampene de andre 5 sesongene for newcastle og 2 i ipswich. Så helt for jævli har det egentlig ikke vært før i år med hans skader. Får bare håpe det snur seg neste sesong. vi trenger han !

er helt klart verdt og beholde dyer hvis han spiller 25 pr sesong, han utgjør noe ekstra med laget med sin fart !
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #73 på: 05. Juni 2006, 03:10 »
Enig med doffi. Dyers fart er uvurderlig, og forrige sesong var helt ekstrem hva skader angår, så jeg håper vi ser en mye friskere Dyer kommende sesong. Er få som springer så kjapt med ballen i beina som Dyer.

DanMan

• Gjest
Kieron Dyer
« Svar #74 på: 06. Juni 2006, 10:50 »
Jommen sa jeg ikke idioter...

Å påstå at Souness var RETTFERDIG overfor Bellamy er å ignorere alt som heter sannhet. Sannheten er at Sounss aldri klarte trynet på Bellamy. Og han motarbeidet vår walisiske venn fra dag 1!

Er med på å la Bellamydiskusjon nr. x ligge, men må bare få påpeke at sannhet er et veldig situasjonsbestemt begrep, og at din versjon av sannheten er en helt annen enn min. Jeg ser ingen grunn til å hevde at Souness ikke var rettferdig mot samtlige spillere. Hvorfor vraket han da ikke Bellamy? Han ga alle en fair sjanse, men samtidig med et strengere regelverk enn Robson hadde. Bellamy klarte dessverre ikke å etterfølge disse forandringene, og da får det nødvendigvis følger.