20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 66984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Kieron Dyer
« Svar #45 på: 29. Mai 2006, 14:00 »
Se hva som skjer når Souness ikke er i klubben lengre?  :lol:

Sirkus Newcastle back on wheels.

Når det er sagt er det selvsagt vanskelig å tro på mediespekulasjoner av en slik art, selv om det omhandler en av den britiske fotballens bad boys.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #46 på: 29. Mai 2006, 14:08 »
Sitat fra: "DanMan"
Se hva som skjer når Souness ikke er i klubben lengre?  :lol:

Sirkus Newcastle back on wheels.

Når det er sagt er det selvsagt vanskelig å tro på mediespekulasjoner av en slik art, selv om det omhandler en av den britiske fotballens bad boys.

Ja, men dersom Souness oppnådde det som skulle til, med ro og orden (og så driter vi i alt annet, som f.eks noe så uviktig som resultater): kan vi ikke da bare kjøpe opp en gjeng munker (kan egentlig "munk" bøyes?  :? )? ;)
Et mulig problem: vil en munk la seg kjøpe?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #47 på: 30. Mai 2006, 12:45 »
Det var ikke stort mindre sirkus under Souness, DanMan, så den der påstanden faller på sin egen urimelighet. Og det vet du like godt som meg.
Men nå skal jeg ikke starte noen krangel om det.

For meg er sportslige prestasjoner det viktigste, og "sirkuset" som alltid foregår rundt Newcastle er en del av klubbens sjarm. Vi blir aldri kvitt det. Den dagen det ikke er sirkus i Newcastle eksisterer ikke Newcastle United FC. Beklager, men sirkus og newcastle hører sammen.

Men så lenge spillerne gjør det de skal på banen, så kan de ha seg med døde mennesker for min del.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #48 på: 31. Mai 2006, 13:50 »
Joda Joakim, det viktigste er at spillerne presterer på banen. Men det skader ikke om de oppfører seg sånn noenlunde utafor heller. Vi har hatt alt for mange skandale saker av utenomsportslig karakter i Newcastle de senesete årene, og det har i hvertfall ikke gjort oss til et bedre fotball lag.

Og desverre så har Kieron Dyer vært inneblanda i alt for mange av skandalene som har preget denne klubben. Og når han da i tillegg spiller så lite som han gjør, så må man snart ta en seriøs vurdering av om man skal fortsette å øse ut så amnge millioner av kroner på en slik spiller i år etter år.
En skadefri Dyer er utvilsomt verdt pengene, men så lenge han tilbringer 3/4 av sesongen på ergometersykkelen og i tillegg til stadighet havner i medias søkelys pga idiotiske ting, så syns jeg snart nok er nok når det gjelder Dyer.
Han får kommende sesong som en siste sjanse fra min side. Da må han vise at han er over de største skadeproblemene og at han er blitt voksen nok til å oppføre seg som folk også utenfor banen. For vi kan ikke fortsette å kaste så mye penger uta v vinduet på en spiller som aldri er frisk, og som i tillegg setter klubben i et dårlig lys gang etter gang.

DanMan

• Gjest
Kieron Dyer
« Svar #49 på: 31. Mai 2006, 14:47 »
Sitat fra: "Joakim"
Det var ikke stort mindre sirkus under Souness, DanMan, så den der påstanden faller på sin egen urimelighet. Og det vet du like godt som meg.

Jasså? Hvilke situasjoner sikter du til da? Hvis du greier å se bort fra Bowyer-Dyer-situasjonen som har blitt diskutert opp og i mente allerede. Målt opp mot den verste tiden under Robsons styre var det faktisk svært så lite sirkus i Newcastle under Souness. Beklageligvis leverte samme mann tidvis sørgelig fotball. Mitt poeng er at jeg håper vi kan unngå et tilbakefall av sirkustilstander selv om vi vinner fotballkamper igjen. That's all I ask for.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #50 på: 31. Mai 2006, 17:58 »
Jeg mener det var likså mye eller mer sirkus under Souness. Først og fremst på grunn av at de sportslige prestasjonene var håpløst dårlige, en annen ting er Bowyer/Dyer-episoden, og sagaen om Craig Bellamy. Det var Graeme Souness sjøl som var sirkusdirektør og lot alle se hvor elendig en fotballklubb kan bli under hans ledelse.
På alle mulige måter. Både på og utenfor banen.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #51 på: 31. Mai 2006, 18:12 »
Grunnen til at det ikke var så mye utenomsportselige situasjoner utenfor banen under Souness var fordi laget var så dårlig at alle spillerne manglet selvtillit og humør, og var stort sett så deprimerende av seg at de ikke orket finne på noe sprell. Noe vi så, ikke minst på banen.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #52 på: 31. Mai 2006, 22:38 »
Jeg er takknemlig for at Souness fjerna sirkuset. Meget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #53 på: 31. Mai 2006, 22:47 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

ditto :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #54 på: 01. Juni 2006, 00:22 »
jeg er glad Messy ble fjernet fra manesjen!
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #55 på: 01. Juni 2006, 12:14 »
Jepp. Han fikk kjøpt inn spillerne til Roeder ihvertfall!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #56 på: 01. Juni 2006, 15:01 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Men ingen ser på måten han "fjernet" sirkuset på.
Eller jo, folk tror de har skjønt det, og de er han evig takknemmelig for det også.

Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvor mange idioter det er i denne verden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #57 på: 01. Juni 2006, 15:15 »
Man trenger ikke å være idiot selvom man ikke deler dine meninger Joakim.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #58 på: 01. Juni 2006, 18:42 »
Heller ikke jeg. Folk som Zlatan, Bellamy og Robert overrasker stadig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #59 på: 01. Juni 2006, 21:21 »
Sitat fra: "kesse"
Man trenger ikke å være idiot selvom man ikke deler dine meninger Joakim.

Det handler ikke om at man ikke deler mine meninger. Det handler om å være så blind at man ikke ser bak fasaden.