20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shaun Wright-Phillips  (Lest 27771 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Shaun Wright-Phillips
« Svar #105 på: 25. Des. 2006, 10:09 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #106 på: 25. Des. 2006, 13:06 »
Vi burde fortsette å bruke Solano på back, hente inne SWP, en stopper og en venstreback.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Shaun Wright-Phillips
« Svar #107 på: 25. Des. 2006, 13:21 »
Gi meg 3 gode grunner til at vi skal kjøpe/låne SWP:

3 gode grunner til at vi IKKE skal kjøpe/låne SWP:
1. Vi trenger han ikke
2. Han er ikke så god, han skal ha mye i lån
3. Han har ikke spilt fotball på omtrent 1 år (I kampsituasjon)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #108 på: 29. Des. 2006, 11:08 »
Sitat fra: "Noreng"
Gi meg 3 gode grunner til at vi skal kjøpe/låne SWP:

3 gode grunner til at vi IKKE skal kjøpe/låne SWP:
1. Vi trenger han ikke
2. Han er ikke så god, han skal ha mye i lån
3. Han har ikke spilt fotball på omtrent 1 år (I kampsituasjon)
3 gode grunner til å kjøpe SWP
1. Han har et ekstremt rykk og en vanvittig fart. Han er god tilå skape sjangser for andre med sin ekstreme spisskompetanse!!!
2. Vi trenger dekning på høyre flanke. Solano begynner å dra på årene og har vært en del skadet i år. Da kan Milner få litt konkurranse. Ja jeg vet at Dyer, Parker, Duff , Emre og sikkert noen flere har vikariert på høyre flanke og gjort det greit. Men ingenting er bedre enn å la spillerne få spille i sine riktige posisjoner. Det er slik man får mest ut av hver enkelt!!!
3. Han kostet i sin tid ca 20 m/p (var vel litt mer også), og vi kan kansje få han på billigsalg som vi gjorde med Duff. Og SWP er kun 25 år, og har en lysende fremtid om han kommer til en klubb som har tro  på han og bruker han!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #109 på: 29. Des. 2006, 11:11 »
Hvor mange midtbanespillere skal vi ha,da?

Emre, Parker, Butt, Sibierski, Dyer, Milner, Solano, Zogbia, Duff, Pattison burde vel holde..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #110 på: 29. Des. 2006, 11:22 »
Sitat fra: "EivindI"

Emre, Parker, Butt, Sibierski, Dyer, Milner, Solano, Zogbia, Duff, Pattison burde vel holde..

Roeder har sagt at han er interessert i å låne SWP. Det som ville vært typisk Roeder er å låne SWP, for å så benke en av våre egne spillere. Jeg ser gjerne SWP i Newcastle, men ikke på lån, og ikke på bekåstning av kjøp av forsvarspillere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #111 på: 29. Des. 2006, 11:24 »
Sitat fra: "EivindI"

Butt, Sibierski og Solano er vel alle godt over 30 år!!! Pattison er etter det jeg har sett ikke god nok, enda ihvertfall. Sibierski har vi vel også mest brukt som spiss, og har kun kontrakt frem til sommeren. Vet vi har bra dekning på midtbanen, men man skal ALLTID være ute etter å forsterke laget. Og forresten, det er vel kun Milner og en opp i årene skadeplaget Solano som kun er rene høyrevinger. Eller???

God Jul & Godt Nyttår

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #112 på: 29. Des. 2006, 12:29 »
Er enig i at man alltid skal være ute etter å forsterke laget, men hvis vi kjøper SWP, får vi mindre penger til forsvarsspillere...!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #113 på: 29. Des. 2006, 19:36 »
Vi trenger ikke SWP.
Er ikke Milner, Solano, Dyer, Duff, N'Zogbia, Pattison, Sibierski, Carr god nok dekning?

Fart og rykk har vi i Milner, Dyer, Duff og Zog. Alle de fire kan glatt bekle høyrevingen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #114 på: 29. Des. 2006, 23:22 »
Av de du mener er høyrekanter er det bare to som faktisk er det, Milner og Solano. Alle har egentlig en annen posisjon og Carr vil jeg aldri se som midtbanespiller... Duff var vel aldri en suksess på høyrekanten. Pattison og N'Zogbia er venstrebeinte og det skal helst ikke en høyrekant være. Sibierski er spiss/sentral midtbane, og Dyer er en god høyrekant, men han har vi bedre nytte av i en annen posisjon.

Jeg mener vi burde kjøpe SWP etter at vi har kjøpt oss forsvarspillere. Kanskje Milner vil bort hvis vi kjøper ham, men det får bare våge seg. Jeg vil i alle fall heller ha SWP. Men selvfølgelig helst begge to dersom det er mulig.

Men SWP burde ikke være førsteprioritet.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #115 på: 29. Des. 2006, 23:38 »
Sitat fra: "Joakim"
Vi trenger ikke SWP.
Er ikke Milner, Solano, Dyer, Duff, N'Zogbia, Pattison, Sibierski, Carr god nok dekning?

Fart og rykk har vi i Milner, Dyer, Duff og Zog. Alle de fire kan glatt bekle høyrevingen.
Jeg sier igjen: Vi har KUN 2 rene høyrevinger!! Det er en ujevn men hittil god Milner, og en aldrende skadeplaget Solano. Så SWP mener jeg vil forsterke laget laget vårt, både på kort og på lang sikt. Av de du nevnte som potensielle høyrevinger finner jeg Carr?? Pattison er jo ikke god nok!!! Sibierski`s kontrakt går ut til sommeren!!! Og, det er til lagets beste at hver enkelt spiller i sine opprinnelige possisjoner. Det er jo også slik vi får utnyttet potensiale til fulle hos spillerne våre!!!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Shaun Wright-Phillips
« Svar #116 på: 29. Des. 2006, 23:40 »
Men se på forsvaret da mann! Hva har vi der da? Hvis vi skal skrike etter høyrevinger fordi vi "kun" har to rene høyrevinger, hva faen skal vi gjøre i forsvar da?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #117 på: 29. Des. 2006, 23:47 »
Sitat fra: "Lasse"
Men se på forsvaret da mann! Hva har vi der da? Hvis vi skal skrike etter høyrevinger fordi vi "kun" har to rene høyrevinger, hva faen skal vi gjøre i forsvar da?

Nettop. Og derfor mener jeg at dersom vi skal hente SWP nå i Januar bør det faktisk være kun på lån. Fordi at det transferbudsjettet vi eventuelt har må brukes til å forsterke andre posisjoner. Men skal vi låne ham skal det være en skikkelig låneavtale. Ikke noe alà denne 4 måneders avtalten til Rossi. Wright Phillips blir vel uansett kun på lån ut sessongen, men det bør i det minste være en brukbar avtale for Newcastle også som åpner for at vi kan kjøpe ham ved sessongslutt eller noe i den duren.

SWP: ja takk til en låneavtale, men vi har alldeles ikke råd til å svi av flerfoldige millioner på en ny høyrekant slik dagens situasjon er i Newcastle.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #118 på: 30. Des. 2006, 00:21 »
Sitat fra: "chickenman"

SWP: ja takk til en låneavtale, men vi har alldeles ikke råd til å svi av flerfoldige millioner på en ny høyrekant slik dagens situasjon er i Newcastle.

Dette er faktisk et flott punktum på denne diskusjonen. Kan virkelig ikke skjønne det hvis noen er uenig i dette.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #119 på: 30. Des. 2006, 01:30 »
Nei takk vi har Milner, Solano og Dyer som kan spille høyreving.